środa, 5 października 2011

Wella professionals color touch 9/16

Dziś czeka mnie sporo pracy na blogu, ponieważ mam dużo nowych materiałów Wam do pokazania od zaprzyjaźnionych wizażanek  cmok

Bohaterką tego postu jest Agatau88  cmok .
Na jej włosach zastosowano toner-koloryzacje póltrwałą (zmywalną) z profesjonalnej linii welli color touch.
Agatka wybrała odcień 9/16 popielaty fioletowy rozświetlony blond.

Producent pisze o tym tonerze:

Dzięki profesjonalnej formule Color Touch zapewnia włosom żywy kolor i przepiękny połysk.
Formuła wyrównuje strukturę włosów i umożliwia lepszą przyczepność pigmentów Color Touch odbijających światło. Rezultat: do 50% bardziej żywy kolor.
Formuła zawiera naturalny wosk dzięki czemu włosy zyskują piękny blask i intensywny, żywy kolor. Oznacza to zwiększony połysk o 50% w porównaniu do naturalnych włosów.
Kremowa konsystencja profesjonalnej formuły Color Touch pozwala na równomierne rozprowadzenie mieszanki na powierzchni włosów. Dzięki połączeniu właściwości wyrównujących pigmentów odpowiedzialnych za odbijane światło końcowym efektem jest optymalny połysk, żywy i równomierny kolor.
Color Touch zawiera profesjonalny Kompleks Wydobywający Połysk dzięki któremu osiągniesz spektakularne
efekty podczas usługi demi permanentnej koloryzacji. Keratyna oraz naturalny wosk wzmacniają, odżywiają i
przygotowują włosy na żywy, długotrwały rezultat kolorystyczny.
Gwarantowany rezultat kolorystyczny – bez niespodzianek
Nie zawiera amoniaku
Obszar zastosowania
  • Aby dodać żywe, modne odcienie
  • Aby dodać intensywności i głębi naturalnemu kolorowi włosów
  • Pokrycie siwizny do 50% (włosy naturalne)
  • Równomierne pokrycie wypłowiałych włosów od nasady aż po same końce (np. po zabiegu trwałej ondulacji)
  • Delikatne tonowanie naturalnych blondów i włosów rozjaśnianych
Od siebie dodam, że do tych farb należy stosować oksydant 3-6%.
Doskonałe do odświeżenia koloru.
Polecamy!

     

9 komentarzy:

  1. droga Bunny farbowałam włosy londą 12/9 kolor wyszedł ładny ale po ok 2 tyg lekko zżółkł czy mogę teraz zastosować welle touch z 4 % wodą w celu odświeżenia koloru czy nie wyjdzie mi nic dziwnego na włosach myślałam o nr 10.0, 10.01 oraz /18 pomóż mi proszę bo jestem już załamana i nie wiem co mam już robić
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz oczywiscie polozyc chlodna welle.
      bierz raczej 10.01.

      Usuń
  2. dzięki za odpowiedz kochana jesteś że tak nam pomagasz spróbuję ten 10.01 Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Bunny! Mam takie pytanie odnośnie numeracji farb z welli. Skoro to jest popielato - fioletowy blond to dlaczego ma numerację 1/6, a nie 2/1?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wella ma wlasna numeracje, zreszta jak kazda marka.

      Usuń
  4. Witaj Bunny :) czy moge pomieszac 88/07 color touch ( woda 1,9 % ) z 12/11 (woda 6 % ) koleston ? czy mozna to wogole mieszac ? i jeszcze jedno, czy musze siedziec pod klimazonem czy wystarczy poprostu wydluzyc czas farbowania ? czy ogrzewanie ma jakis wplyw na kolor ?
    z gory dziekuje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. zapomnialam o podpisie :) MIŚKA !

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*