środa, 5 października 2011

L'Oreal Majirel 9.11- wycofany

Witam Was serdecznie po świątecznej przerwie! cmok
Dla mnie był to czas zarówno miły i rodzinny jak i stresujący i tragiczny, ponieważ tuż przed świętami pochowałam dziadka... buuu
Mimo to pozbierałam się i moje życie wraca do normalności.
Życie jest krótkie i kruche- pamiętajcie o tym i korzystajcie z każdego dnia na maxa!


Dziś przedstawiam szczególną farbkę...majirel 9.11.
Pamiętacie Yattę  cmok , wizażową blondyneczkę, która poddała się nawet pigmentacji w dążeniu do koloru idealnego?
No i znalazła wymarzoną farbę dla siebie- idealne pokrycie bez wybijania rudego na odroście.
Jednak ponieważ życie jest podłe  wrr , okazało się ,że farba jest właśnie wycofywana z produkcji wściekły . Yatta za długo się nią nie nacieszyła...stosowała ją z 9% oksydantem.
Trzeba będzie kombinować i szukać dalej, póki co przedstawiamy rezultaty:

     

I walka o chłodny odrost zaczyna się od nowa...
Ale tak to bywa, że coś co jest dobre, zostaje wycofane na rzecz gorszego i "ulepszonego"  panda3 ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*