środa, 5 października 2011

L'Oreal Recital Preference Stockholm.

Kochane dłuższą chwilę rozmyślałam jak zorganizować tematykę farb do włosów i pokazać zdjęcia z efektem danego farbowania...
Postanowiłam że będę je umieszczać normalnie w postach, pomiędzy notatkami z suchą teorią  hehe
Dla Was będzie ciekawiej, a dla mnie łatwiej.
Dla ułatwienia tytuły będą od nazw farb, żeby łatwo było znaleźć Wam to, co was interesuje.

Na pierwszy ogień idą dziś włoski  wizażanki Agatau88  cmok

Farba L'Oreal Stockholm 10.21 jest farbą trwałą i ma oksydant 9%.
Pełna nazwa farby brzmi:
L'Oreal Recital Preference Stockholm 10.21/Z2 Bardzo jasny blond opalizujący.
Jeżeli macie naturalne włosy jasny/średni blond to możecie się spodziewać identycznego efektu.
Jak dla mnie BOMBA!

 
Dokładam jeszcze włoski wizażowej Snowhitee  cmok
Nasza Snowi ma włosy chyba najpiękniejsze na całym wizażu  myśli idealne jak z reklamy... Myślę że L'Oreal powinien poważnie zastanowić się nad angażem Snowi do reklamy koncernu, sprzedaż wzrosła by im na pewno  oczko
Obie dziewczyny mają naturalne włosy na poziomie 7 średni blond raczej popielate niż ciepłe.
I jak Wam się podobają?
Jak dla mnie ten kolor jest NIESAMOWITY!

 


Odkopuję  oczko
Dokładam jeszcze włoski wizażanki infantuated  cmok .
Równie piękne jak pozostałych dziewczyn  kocham
Zresztą, ta farba nie może źle wyjść z takimi barwnikami jakie posiada- chyba, że zastosujemy za niski oksydant do swoich włosów!

         

5 komentarzy:

  1. Ta farba nadaje się właśnie tylko do bardzo jasnych naturalnych włosów albo rozjasnionych wcześniej wtedy wychodzi pięknie jak na tych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  2. ale producent sam zaleca ja do jasnego/sredniego blondu wiec nie wiem w czym problem?
    do ciemniejszych nie jest wskazana i wszyscy to wiedza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie ta farba nie powaliła,więcej nie kupie. na białych pasemkach po rozjaśniaczu wychodzi spoko,ale nie tak jak na opakowaniu,no i nie gasi ciepłego jasnego/średniego blondu-chciałam przetonować,ale nic z tego.wybrałam ją bo popielate wychodziły zbyt szaro,wiec myślałam,że opalizująca będzie ok,ale okazała się za słaba

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuję za pomoc :) wysłałam Ci na maila foto ale uzyłam koloru preference 03

    OdpowiedzUsuń
  5. Producent każe kłaśc na mokre włosy. Ja się zapomniałam raz i z przyzwyczajenia po innych farbach polozylam na suche. Własnie probuje na mokre, ale nie jestem przekonana czy to dobry sposob na farbe rozjasniajaca...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*