środa, 5 października 2011

L'Oreal Majirel 9,22

W dzisiejszej notce postanowiłam przedstawić Wam efekty koloryzacji farbą profesjonalną L'Oreala Majirel 9,22 bardzo jasny blond opalizujący głęboki.
Ta skomplikowana nazwa oznacza, że kolor będzie miał podwójną dawkę barwnika fioletowego w sobie i początkowo na rozjaśnianych włosach mogą pojawić się fioletowe pasma, ale nie ma czego się bać, ponieważ takie barwniki zmywają się w ciągu pierwszego tygodnia.
Fiolet zneutralizuje nam w tym wypadku niechcianą żółć z koloryzacji.
Dodatkowo poprzez swoją intensywność kolor posiada głębię.
W naszym wypadku farba została połączona z oksydantem 9%.
Jako modelka- wizażowa buahhot  cmok

       

Mnie bardzo się ten kolorek podoba, choć mógłby być o ton jaśniejszy  myśli
Mam nadzieję, że Wam też przypadł do gustu  hehe
Włosy śliczne, zdrowe i zadbane!

82 komentarze:

  1. a jaki kolor miała na głowie wcześniej modelka? bardzo mi zależy aby uzyskać taki sam efekt, dla mnie rewelacja! farbuję loreal feria 01, obecnie mam odrost szary i końcówki bardzo jasne, a całosc raczej lekkov zółtawa, wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy myślisz że jeżeli potraktuje swoje rozjaśniane włosy rozjaśniaczem z SYossa Lighteners 12-0 farbą majirel 9,22 nie wyjdzie mi zadna zieleń fiolet czy coś innego ala UFO... ?

    OdpowiedzUsuń
  3. albo może tym odcieniem ? Farba Majirel 6 ciemny blond ???? Mam kurczakowate włosy na czubku na meila przesłałam ci wiadomosc i zdjęcia jak to mniej wiecej sie prezentuje czekam na odpowiedz :(

    OdpowiedzUsuń
  4. konwalia powinno ci wyjsc jak zrobisz z woda 6 %.

    blonding... jest duza szansa ze po rozjasniaczu wyjdzie seledynowo-fioletowy kolor, ja bym tak nie robila.
    jak juz to farbuj naturalnymi odcieniami typu 6 z woda 3%.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli jak coś mogę podziałać tym majirelem 6 ? przy uzyciu wody 3%?? a masz może jakiś pomysł na niwelację tego żóltego kurczęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  6. jak juz pofarbujesz 2-3 razy ta 6, to potem polozysz 6.1 popielaty i zolte zniknie.
    teraz nie mozesz polozyc popielatego bo jest szansa ze wlosy zrobia sie dziwnie zielone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor przepiękny, wyszedł na zdjęciach tylko taki fajny ciepły czy w rzeczywistości też taki był? Kolor super.
      -Aga-

      Usuń
    2. jest to chlodny blond fioletowy i taki wyszedl.

      Usuń
  7. Bunny doradz prosze, mam bardzo jasne wlosy, farbowane na poziom 11 ( taki popielaty bardzo jasny blond), moj naturalny to ciemny mysi, ktory trudno sie farbuje na blond. Chcialabym uzyskac taki kolor jaki ma tutaj buahhot.Przeczytalam Twoje porady na blogu i tak dumam, czy mam zapigmentowac najpierw wlosy?A jesl tak to czym? Marijel 9 lub 9.0? Czy tez na polozyc od razu 9.22, tylko z inna oksy na odrost (moze byc 12% ? ), a inna na dlugosc? Doradz Bunny droga, bo akurat planuje zrobic ten kolor tuz przed komunia mojego chrzesniaka, i chcialabym wygladac jak czlowiek ;D

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej jak tym razem polozysz na wlosy mieszanke 9 i 9.22, tylko na odrost z woda 9% mysle ze wystarczy, chyba ze chcesz kolor bardzo jasny to 12%, a na długosci z woda 6%.
      nie musisz nic pigmentowac, bo do tej pory farbowalas na blond a nie kladlas rozjasniacza.

      Usuń
  8. dziekuje Bunny!!!!! A jeszcze tak mysle, jakbym wymieszala oksy 12% z 9 %? Dalaby rade ta mieszanka zrobic jasny odrost? i chyba nie zniszczylaby wlosow jak 12%?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, ze mozesz sprobowac- uzyskasz wtedy takie 10.5%.
      mniej wysuszy niz 12%.

      Usuń
  9. Dziekuje, dziekuje, dziekuje!!! :D Juz zamowilam farbki, trzymaj kciuki za efekt Bunny ;D
    Pozdrawiam!!!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Bunny kolor wyszedl przepiekny!!!!! Wczoraj jak splukalam odrost wydawal sie troche rudawy, ale dzis po drugim myciu kolor jest boski!!!! Dokladnie taki jaki chcialam. Jak wroce z pracy wysle Ci zdjecia. Dziekuje jeszcze raz , jestem przeszcesliwa blondynka , hahaha :D:D:D:D:D

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to pozostaje mi sie cieszyc twym szczesciem ;*
      gratulacje i dzieki ze sie odezwalas!

      Usuń
  11. Cześć. Mam pytanie. otóż mam aktualnie włosy bardzo jasny blond ( ostatnia farba to avon bardzo jasny blond 10,0 ) i mam rudawy odrost po tej farbie... i chcialabym uzyskać podobny kolor do tego co ma buahhot tyle że ciut jaśniejszy. Nie mam pojecia jak tego dokonać :D mogłabyś mi powiedziec jakiej farby wtedy użyc i z jakimi oksy na odrost i dlugosc? i jeszcze gdybys mogla napisac mi taka sama sytuacje tyle ze z ta farba co ma buahhot bo sama nie wiem czy chce taki kolor jak ma ona czy jasniejszy :) z góry dzięki.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. sorki nie podpisalam sie.
    Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pofarbuj tym majirelem 9.22 z woda 6% i bedzie podobnie.
      jesli chcesz jasniej to nie ma takiego odcienia i trzeba by mieszac 10.21 z 9.22 np.
      na odrost 9% albo 12%.

      Usuń
  13. Super Blog !!! Jak sie ciesze ze go znalazlam.Moj problem jest taki ze od paru miesiecy szukam blondu,eksperymentuje i nie wychodzi jak powinno szukam koloru tzw milosci od pierwszego wejzenia ... czasami kupujemy farbe w markecie i mamy nadzieje ze wyjdzie jak na pudelku a niestey rzeczywistos jest inna ... ostatnio farbowalam FRANK PROVOST 10.23 bardzo jasny blond perlowy http://www.franckprovost-expert.it/gamma-colorazione.htm ale niestety wyszedl ciemniejszy z zoltymi odcieniami.Ogladajac Twoj blog napalilam sie na Loreal majirel 9.22 i 10.21 przepiekny kolor gdyz podobaja mi sie ani zlociste ani szarawe odcienie blondu cos pomiedzy - perlowe blondy ... obecnie mam na glowie koncowki jasny blond a przy skorze zlotawe okropnosci ... co bys mi poradzila ??? Bo naprawde juz nie wiem co robic boje sie kolejnego farbowania a z tym co mam na glowie to az strach wychodzic z domu ... Dziekuje z gory i pozdrawiam serdecznie Iwona.P.S. Ten kolor co jest powyzej jest cudowny :) Myslisz ze dam rade i wyjdzie tak samo ???

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny kolor !!!
    I super blog !!!
    Od paru miesiecy szukam wlasnie takiego blondu,milosc od pierwszego wejzenia,robilam poprzednio farba FRANCK PROVOST 10.23 Bardzo Jany Blond Perlowy i niestety na koncowka wyszlo ladnie a gora zoltawa (http://www.franckprovost-expert.it/gamma-colorazione.htm)a z natury jestem blondynka... wpadl mi w oko w Twoim blogu Loreal Majirel 9.22 i 10.21 myslisz ze mi wyjdzie tak samo ??? Masz dla mnie jakas porade,jakies lekarstwo na taki wlasnie kolor ???Jest przepiekny !!!Nie cierpie odsieni zoltawych,zlotych i mocno szarych.Co bys mi doradzila ??? Z gory dziekuje i pozdrawiam serdecznie Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  15. P.S. obecnie jestem ciemniejsza od modelki buahhot na fotce ale zawsze jasny blond ... dotychczas nigdy jeszcze nie farbowalam majirel i boje sie zeby nie wyszlo cos innego jak na zjeciu,ale marzy mi sie ten kolor... moze damy rade ...
    Jaka szkoda ze dopiero teraz znalazlam ten blog ile praktycznych porad i nareszcie mozna zobaczyc jak wychodza farby live a nie modelki na farbach,super pomysl !!! Jutro podam dalej moim wszystkim kolezankom blondynkom :) Ile razy czlowiek szuka dobrej farby i nie wie jak wyjdzie, a dzieki BUNNY i jej blogowi mozna sie duzo nauczyc i dowiedziec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radze ci pomieszac te dwa odcienie pol na pol, na odrost nowy i ten zloty dac wode 9%, na dlugosci na 6%.
      odrost trzymac jakies 50 minut, na ost 15 minut dolozyc farbe na dlugosci i trzymac razem az do zmycia. kolor powinien ci wyjsc chlodny i rowny, jakby bylo za szaro to i tak sie zmyje w pare myc.

      Usuń
  16. Dziekuje Ci mocno Bunny :):):)
    Dzisiaj chodzilam po sklepach dla fryzjerow i nie moge dostac tych odcieni,powiedzieli mi ze zostaly wycofane ??? To nie mozliwe,mieszkam w Rzymnie i zauwazylam ze we Wloszech jest fatalny wybor w blond farbach,np.preference color Stockholm wcale tu nie ma,za miesiac jade do Polski i chyba poczekam,przemecze sie troche i zrobie jak mi poradzilas.Dla takiego rezultatu uwazam ze warto :) Dziekuje jeszcze raz i pozdrawiam serdecznie wzystkie blondynki !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje Ci mocno Bunny :):):)
    Dzisiaj chodzilam po sklepach dla fryzjerow i nie moge dostac tych odcieni,powiedzieli mi ze zostaly wycofane ??? To nie mozliwe,mieszkam w Rzymnie i zauwazylam ze we Wloszech jest fatalny wybor w blond farbach,np.preference color Stockholm wcale tu nie ma,za miesiac jade do Polski i chyba poczekam,przemecze sie troche i zrobie jak mi poradzilas.Dla takiego rezultatu uwazam ze warto :) Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pl sa dostepne ;)
      takze warto poczekac ;)

      Usuń
  18. Ten kolor jest świetny. Mogłabys mi powiedzieć jaki kolor włosów miała modelka przed koloryzacją? Bo ja mam coś koło średniego brązu naturalne i chciałabym w końcu coś z nimi zrobić. Czego mam użyć by wyszedł mi taki kolor?
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. modelka ma średni blond naturalny a farbowala na wczesniejszym blondzie. ty musialabys pojasnic rozjasniaczem i dopiero dac farbe by uzyskac taki efekt.

      Usuń
  19. Ten kolor jest wspaniały!!!Mam dość ciemna oprawe oczu i ciemnoniebieskie oczy i mysle ,że w takim jasnym karmelu wygladałabym dobrze!!!Ja wiele lat stosowałam rozjaśniacz ,a od około poł roku kłade wellaton 12/1.Włsy sa prawie sa prawie w jednakowym odcienia jednak nie juz tak białe jak wcześniej.I teraz pytanie czy ten Mijarel 9,22 przyciemni mi włosy?Aktualnie mam zrobiony odrost,takze jak mam nałozyc farbe?A jak jak pojawi sie odrost?
    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyciemni jesli go polozysz na dlugosci z 3% oksy, a jak bedzie odrost, to na odrost z 9%.

      Usuń
    2. No to jutro kupuje farbe,mam włosy cienkie do ramion także 2 powinnam kupić?ogólnie na palecie jak teraz patrze kolor jest cimniejszy dużo niz u brightblonde...a ja az tak ciemnego nie chce...jak długo trzymać farbe?a jak długo jak pojawi sie odrost?natutalne mam jasne jednak na czubku głowy sa dużo ciemniejsze...Także jak kładłam wellaton to najpierw na czubek na 20 min i potem na reszte tez na 20 i dzieki temu mi równe wychodziły :-)

      Usuń
    3. 2 opakowania kup. radze ci zmieszac na dlugosci ta 9.22 z 9, bo moga ci wyjsc wloski lekko fioletowe inaczej...sporo tonow przyciemnniasz.
      naloz na jakies 20 minut na dlugosci.
      jak bedzie juz odrost- to na odrost na 40-50 minut- zobaczysz czy juz jestes zadowolona z rozjasnienia czy nie i w razie co przedluzaj czas dzialania nawet do godziny.

      Usuń
  20. Witam. Mam długie włosy. Bardzo proszę o pomoc. Włosy farbuję farbą ce-ce 10/71 extra świetlisty popiel.blond. Wyszły mi jednak w odcieniu żółtym , od połowy głowy mam bardzo jasne. Chciałam mieć taki kolor jak buahhot.Kupiłam tą farbę 9.22 woda 9%. Położyłam na odrost tak około 6cm bo tam najbardziej wpadają w żólty. Na resztę włosów po 35 min ze zwykłą wodą rozciągnęłam na około 5 min. Sądziłam że skoro tam są bardzo jasne to wystarczy tyle czasu aby zmienić odcień . No i wyszło. teraz do połowy mam ładnie z odcieniem fioletu a resztę nic prawie nie wzieło. Co mam teraz zrobić. Znowu położyć farbę na tę resztę włosów. czy może ten fiolet trochę się wypłuka i się wyrówna kolor. A potem jak będzie odrost znowu zafarbować . jak długo trzymać farbę na odroście i pozostałej długości. Jaka wodę użyć? Bardzo proszę o pomoc. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczekaj kilka dni- ten fiolet powinien sie zmyc i jesli kolor bedzie nierowny to naloz wtedy na cale dlugosci na 10 minut z oksy 6%.
      na odroscie trzymaj kolo 45-50 minut i 9%.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Tak zrobię. Umyłam już z 4 razy głowę i już jest trochę lepiej. Ale następnym razem gdy będę farbować dostosuje się do pani zaleceń. Pozdrawiam Ewa

      Usuń
  21. Witam.Chciałabym zapytać dlaczego na odrost nakładamy 9% oksy a na pozostałą część 6% oksy. Czy przy bardzo jasnych włosach pozostałe przy 6%oksy nie wyjdą zbyt ciemne.Czy nie lepiej jest na całość 9% oksy.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poniewaz odrost rozjasniamy o 2 tony, a dlugosci tylko tonujemy- stad robimy to na wodzie ktora tonuje a nie rozjasnia.

      Usuń
  22. witam, zamierzam uzyc tej farby loreal 9,22, mam odrost 4 cm mysi blond, reszta wlosow to dosc jasny blond a koncowki to pozostalosc po rozjasniaczu, jakiego oksydantu powinnam uzyc na odrost a jakiego na reszte wlosow i jak dlugo trzymac , prosze o odp. bo w tych sprawach jestem zielona ;) pozdrawiam justa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na odrost z 9% na 50 minut, na dlugosci z 6% na 15 minut.

      Usuń
  23. hej bunny
    gratuleje sweitnego bloga. Prosze Cie o porade:chcialabym pofarbowac tym majirelem 9,22, bardzo ladny kolor wyszedl modelce. Obecnie mam na dlugosci MAJIBLONBD 901S + 9%oxy, zawsze tak robilam od 4 lat. Cos mnie podkusilo bo farba mi rudziala na odrostach i zapuscilam dwa miesiace i zrobilam od gory pasemka loreal pastąplatinium z 9% oxy. Czy ja musze robic pigmentacje?? wiem ze pisalas ze jesli farba sie robilo to nie, ale majiblond jest rozsjaniajacą??pozatym te pasemka od gory?? nie chce zielonych, szarych, fioletowych wloskow. raczej mam duzo czerwonego pigmentu, bo wloski ciezko mi sie rozjasniaja, moj naturalny to ciemny blond. Jesli moge tą farbą to napisz prosze jaki oxy i czy na dlugosci dac 6 czy 3% a an odrostach 9??
    dziekuje i pozdrawiam serdecznie:-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na odrost na 9%, a na dlugosci na 6%- z tym, ze na dlugosci nie trzymaj dluzej jak 10-15 minut bo ci sie fioletowe porobia pasemka.

      Usuń
    2. hej bunny
      dziekuje bardzo za odpowiedz, jedank stchorzylam i poszlam do salonu fryzjerskiego, rozjasniono mi odrost pastą platinium a potem polozyla na calosc loreal dia light 9.13 i dodala 1/4 tubki 8.14. wloski mieciutkie i fajne w dotyku, mam ale nie wiem co bedzie sie dzialo jak kolor bedzie sie spierac, pozatym jest lekka roznica na odroscie gdzie robila najpierw pastą, po zmyciu mialam zoltko, apotem nalozyla dia light i na dlugosci sa takie bezowe, z lekką poswiata szarosci, nie jest zle, ale nie wiem co mam dalej robic, jak pojawi sie odrost?? ciekawe czy bedzie sie kolor splukiwal?? aby nie bylo glona... co mozesz mi polecic?? chcem loreal majirel, albo loreal inoa- poziom 9, myslalam o 9,1 albo 9,13 albo 9,22. Powinnam na odroscie dac 9% oxydant i na dlugosci 6??? a moze lepiej samą naturą czyli 9.0?? boje musze troche ochlodzic ten zloty blond na odrostach..
      pozdrawiam cieplutko:-)
      Kasia

      Usuń
    3. mozesz farbowac majirel 9.13. np albo 9. albo 9.1.
      najchlodniej byloby 9.1.

      Usuń
    4. jak dobrze sa tacy ludzie jak Ty, ze chetnie pomogą:-)w takim razie kupie majirela roznem odcienie i bede probowac na pasmach z tylu glowy, bo nie moge sie zdecydowac, a jaki powinnam dac oxydant??
      buziaki
      Kasia

      Usuń
    5. ale kusi mnie ten kolor 9,22 (piekny ma kolor modelka) ale ja chyba nie moge na ten szary bezyk go dac?? ani tez na moj obecny odrost (zlotawy poziom 8)?? a nie bedzie za szaro na dlugosciach jak poloze 9,1?? chyba kiedys pisalas na wizazu jakie kolory na szarosc, aby nie bylo glona/zieleni...
      pozdrawiam
      Kasia

      Usuń
    6. na odrost 9% na dlugosci 6%.
      mozesz dac ten 9.22 nie powinno byc zieleni.

      Usuń
    7. dzieki bunny, jestes kochana, majirel 9,22 powinna mi zlikwidowac ten szary srebrny kolor na dlugosci, ale chyba musze dopiero to zrobic jak sie pojawi odrost czyli za 3 tygodnie, ale powiem Ci ze dzis mylalam wlosy rano i juz widze sie kolor splukuje na dlugosciach, moze pownnam tak za tydzien polozyc sama 9 -naturę na dlugosci a potem jak bedzie odrost to dac 9,22 na 9% i na dlugosci juz wtedy 6%??przepraszam ze tak Cie mecze, ale okropnie sie boje efektu, jako expert wiesz, ze mozna blondy latwo zepsuć
      buziaki
      kasia

      Usuń
    8. to poloz sama 9 na dlugosci i dopiero odrost rob na 9.22 to na dlugosci nalozysz doslownie na 5 minut i powinno byc ladnie, nie szaro.

      Usuń
  24. hej bunny :) mam włosy zafarbowane farbą majirel 8.31. Mogłabyś mi powiedzieć co muszę zrobić żeby uzyskać taki ładny odcień jak Twoja modelka? Dodam jeszcze, że miałam wcześniej włosy rozjaśnane, mocno wycieniowane.. włosy na górze mam w kolorze 8.31, natomiast na dole włosy są w odcieniu złotym, lekko ciemniejsze niż na górze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej bunny :) Mogłabyś mi doradzić co muszę zrobić żeby uzyskać tak ładny odcień jak ma Twoja modelka? Obecnie mam włosy farbowane majirel 8.31. Dodam jeszcze, że wcześniej miałam rozjaśniane, mam włosy mocno cieniowane i w górnych partiach moje włosy są koloru 8.31, natomiast na dole są lekko ciemniejsze i w złotym odcieniu. Co mogę zrobić, żeby wyrównać kolor i otrzymać taki jak ma Twoja modelka?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź, Monika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pofarbuj majirelem 9.22 z 8 pol na pol i bedzie podobnie.

      Usuń
  26. Witam Bunny. Bardzo proszę o pomoc. Farbowałam włosy na rudo, przez ostatnie miesiące na poziomie 9, ostatnio castingiem 9304 płomienny blond. Teraz chciałabym wrócić do zimnych odcieni. Chcę zrobić mieszankę z majairel 10 z 9,22 pół na pół. Czy to ma sens i czy nie wyjdzie zielonka.
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej na dobrze splowialy kolor pofarbuj samym 10.
      albo zrob kapiel rozjasniaczem i farbuj potem czym chcesz.

      Usuń
  27. hej;) bardzo podoba mi się kolor buahhot, ale jestem kompletnie zielona w sprawach farbowania;)obecnie mam pofarbowane b.jasny blond z loreal recital, odrosty w kolorze ciemny blond. Jaką polecasz farbę, żeby uzyskac taki efekt? czy majirel jest dość trwała? a jak z jej wydajnością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pofarbuj ta sama farba co buahot.
      majirel jest bardzo dobrej jakosci ;)

      Usuń
  28. Czy można wiedziec przez jaki czas farba była trzymana na odroście a jaki na długości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odrost 45-50 minut, dlugosci malaks albo 10-15 minut.

      Usuń
  29. hmmmmm, farbowałam dziś włosy tą farbą i kolor wyszedł mi bardzo ciemny:-/ bazę miałam rozjaśnianą z odrostem. Ogólnie odcień fajny, ale wychodzi ciemno. A farbowałam z wodą 12% :-o To nie wiem co by na odroście wyszło z 9%.. Asia

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej bunny mam pytanie czy mogę połączyć 8 i 9,22 mam teraz włosy po maijablond 911 wyszło żółto boje się że jak pomaluje tylko 9.22 mogę mieć glona

    OdpowiedzUsuń
  31. http://lightblondhair.blogspot.com/2012/06/powtorka-z-rozrywki-akcja.html skąd ta różnica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nizszy oksydant i wlosy nasycily sie farba, to wystarczy.

      Usuń
  32. hej! kurcze ja tez chce takie wlosy!!!! tylko czy mi nie wyjda fioletowe czy jakies inne cudo? obecnie mam duzy odrost(ciemny blond taki mysi) a reszta jest rozjasniana... myslalam zeby na odroscie 9 a reszte 6, uda mi sie taki kolor uzyskac?

    OdpowiedzUsuń
  33. Bunny, mam pytanko.. Już raz farbowałam tym kolorem włosy i jest boski, ale... nie rozjaśnia odrostów. W miejscu gdzie mam jasne włosy jest super, ale odrosty wychodzą dużo ciemniejsze i kolor jest nierówny. Czym najpierw rozjaśnić odrost, przed położeniem tej farby? Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka jest specyfika tej farby- wielotonowy kolor.
      możesz probowac rozjasniac ale nie wiem czy to ma sens...

      Usuń
  34. Hej Bunny:)
    mam podobne spostrzeżenia, farbowałam ta farba kkilka juz razy.
    na włosy z duzą ilościa pasemek wychodzi kolor najładniejszy, gdy je sciełam ( mók kolor to ssredni mysi blond) to kolor wychodzi dośc buro, na odroście jest ciepły lekko rudawy jakby ( mimo farbowania oksy 9% odrostu). Ostatnio nawet pożókł.
    Czy jesli zmieszam ta farbe z 10.21 odrost wyjdzie jasniejszy trochę ( przy oksy 9%)? Czy reszte włosów moge zafarbowac z oksy 3% czy wyjda zbyt ciemne?
    Szukam i szukam takiej niezbyt jasnej, lekko opalizujacej , lekko piaskowej i jaknajb naturalnej farby i nic..tylko ten 9.22 jak narazie wydaje się być najlepszy.
    dziekuje z góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjdzie ciutke jasniej.
      mozesz tak zrobic.

      Usuń
  35. Mam wlosy ciemny blond ( doslownie taki jak sie wygoogluje) I czy konieczne będzie rozjaśnianie zby uzyskać taki efekt ? Jestem kompletnie zielona jakiej wody powinnam użyć ? I czy mozliwe jest nie rozjaśnianie wlosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastosuj farbe na oksy 9% bez rozjasniania wstepnego i powinno byc ok.

      Usuń
  36. Hej trafilam do Ciebie przypadkowo i ten kolor od razu przykul moja uwage! Jest cudowny na tyle ze dzis od razu kupilam te farbe z woda 9 prosze podpowiedz czy wyjdzie taki sam kolor jakna zdjeciu na moich jasno popielatych wlosach mwlowanych zawsze farbami fryzjetskimi w odcieniach zimnego blondu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinno wyjsc podobnie, na dlugosci daj na 3 lub 6%.

      Usuń
    2. a co sie stanie jezeli na całosc naloze wode 9% ??

      Usuń
    3. moga ci wyjsc jasniejsze, poza tym niepotrzebnie niszczysz wlosy.

      Usuń
    4. rozumiem, fajnie dzięki za porade:) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  37. kolor wyszedl super dziekuje!:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy mogę nałożyć tą farbe na rudo-żółtawe włosy? Chciałabym takie kolorek jak na zdjęciu modelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz, tylko że może wyjść nadal trochę rudawo.

      Usuń
  39. szkoda ze nie dostalam odp.. ale wlosy udalo mi sie zrobic..:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. hej bunny, nie wiem czy moja poprzednia wiadomosc dotarla do Ciebie, ale ,mam pytanie. Chodzi o to ze od grudnia maluje wlosy farba majirel 9.22, obecnie ta farba nie jest dostepna a potrzebuje pokryc odrosty . Czy jest jakis zastepnik tego koloru?? poradz prosze. czekam na szybka odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj wśród farb np. helen seward. maja podobne fioletowe blondy, ewentualnie w paletach innych farb, choc te co polecam sa najbardziej zblizone.
      moznaby tez do np. perlowego blondu poziom 8/9 dodac fioletowego mixa i wyjdzie rowniez podobny kolor.

      Usuń
  41. połozyłam 9.22 na majiblond 901s i jest fantastycznie! kolor wyszedł tak jak modelce. jestem zachwycona i polecam ten kolor!!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*