środa, 5 października 2011

Garnier Nutrisse 111

Ależ dziś mam power  hehe
Kolejna notka specjalnie dla Was!

Tym razem przedstawiamy:

Garnier Nutrisse sahara blond 111 bardzo bardzo jasny popielaty blond superrozjaśniający.

Modelką jest wizażowa Kotka17  cmok , która użyczyła mi swoich ślicznych fotek włosków  kocham
Koteczka uwielbia super jasne blondy, jak ja!, ale niestety naturę ma dość ciemną koło poziomu 6 i ciężko rozjaśniającą się...
Ale nie ma sytuacji bez wyjścia!  oczko
Jako, że farba garniera ma oryginalnie oksydant 9%, sprawiałaby że odrost Kotki byłby rudawy. Zastosowałyśmy więc trik z podmianą oksydantu na mocniejszy 12%-obojętnie jakiej firmy.
Kotka robi tylko odrost garnierkiem+ 12% oksy, ponieważ tak wysokiej wody nie powinno się przeciągać po całości włosów zwłaszcza długich i już rozjaśnianych. Na całości jedynie raz na jakiś czas malaksuje farbę na ostatnie kilka minut z kranówką po farbowaniu odrostów i voila!
Czyż nie piękne ma włoski?  kocham

      








Jest 19.11.2012.dokonuję aktualizacji farbki o efekty znanej już Wam czekoladowoo ;*
Czeko podmieniła garnierowi oksydant na własny scandic 12%, ponieważ z góry wiadomo było, że na garnierowej 9% uzyska kurczakowy odrost do tego rudziejący po jakimś czasie.
Czeko ma naturę ciemny blond ciężko się rozjaśniającą do ciepłych odcieni.
Efekt wyszedł świetny! Odrost popielato-beżowy, długości chłodne.
Trzymała na odroście 50 minut i jak sama mówi: Farba przyjemna w użyciu, dobrze sie nakłada, po zmyciu włosy mięciutkie :)
Kolor generalnie ok, troche beżowawo na odroście, mocno popiel jasne włosy chwyta. 

Zadowolona ;)
A ja zachwycona jej efektem, bo kocham ten popielaty bardzo jasny blond i sama podobny noszę, tyle że innej marki ;)
Podziwiajcie ;)










20 komentarzy:

  1. No właśnie, że ja wcześniej na twojego bloga nie wpadłam, pare dni temu zrobiłam włosy tą farbą i stare pasemka fanie się rozjaśniły ale już moje włosy i odrost wyszły takie jak by rude ale nie najgorzej to wygląda bo podchodzi pod balejaż :D. Za jakiś tydzień czy dwa mam zamiar użyć jeszcze jednej farby może już palette mam nadzieje, że teraz uda się już przejść do blondu. Jeszcze się troche dokształce podczytując Cię. Pozdrawiam. Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za radę napewno z niej skorzystam i dam znać czy się udało. Paula

      Usuń
    2. Palette to najgorsza farba świata!!! Kilka lat temu farbowałam tą farbą i nigdy więcej! Strasznie wżera się we włosy i ciężko pokryć ją inną farbą(chodzi mi o ciemnie kolory- brąz po czerń). Poszłam do salonu welli aby pofarbować włosy i ich farba ledwo chwyciła. Fryzjerka powiedziała mi, żebym nie farbowała nią bo kolor może i ładny i intensywny ale zdarzyło się, że przyszła do niej klientka i za nic nie chciała jej chwycić inna farba. Dlatego wszystkim odradzam tą okropną farbę. Wypróbowałam ich mnóstwo od zwykłych drogeryjnych po profesjonalne ale ta jest jedną z najgorszych.

      Usuń
    3. chyba żarty sobie robisz ;)
      bardzo łatwo pokrywaja je inne farby, bez problemu podlega dekoloryzacji nowoczesną chemia fryzjerską, tylko trzeba umieć jej używać.
      Widać trafiłaś na słaba fryzjerke z welli skoro nie umiała cię zafarbować, wella koleston jak i wellatony dobrze kryja palette.
      to tylko twoje zdanie a jest tysiące zadowolonych z palette ;)

      Usuń
    4. No cóż, nie dogodzisz - większości przeszkadza, że farba się szybko wypłukuje i nie trzyma włosa, ale jak widać znajdą się i tacy, którzy mocno trzymający się pigment uważają za wadę... ;)

      Usuń
    5. przede wszystkim fryzjerzy tak straszą przed palette a dam sobie rękę uciąć ze żaden nie miał z nią styczności

      Usuń
    6. a ja miałam do czynienia z paleta jeszcze za uczennicy. nie wiem co to był za kolor ale przyszła dziewczyna z ciemnym brązem na głowie i zażyczyła sobie jasne pasemka. wiadomo że to nieosiągalne ale zgodziła sie na takie jakie wyjdą i już. starsza koleżanka (pracownik) nałożyła pasemka z rozjaśniacza i cuda robiła żeby choć odrobinę zbić ten brąz omal jej włosów nie spaliła. wtedy zapytała klientke czym farbowała. paleta oczywiście na co fryzjerka że paleta zawiera sylikony które oblepiają włos i nie pozwalaja wytrącic barwnika i nic tu się już nie da zrobić. nie wiem ile miała racji ale ja od tamtego czasu nie ryzykuje. delcia

      Usuń
  2. Czeko wyszło cudnie. na 1 zdjęciu marzenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło :) Lubię bardzo garniery "setki", może kiedyś do nich wrócę, tym razem bogatsza o wiedzę, że oksydant jednak powinnam podmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. `super:) zazdroszcze kazdej jasnej blondynce:) (a zwłaszcza tej co ma długasne włoski) Powtażam sie...ale się tak naaoglądam na blogu bunny..ojoj:)kolor mam już prawie wyprowadzony ale długość mam dopiero do połowy szyji tak więć jeszcze poczekam aż mi odrosnął :/ Bunny znasz jakiś sposób na zapuszczanie włosów?-najgorszy jest ten etap od króciótkich do takich do ramion.. nie wiadomo co z nimi zrobic :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sposob hmmm... cierpliwosc ;)
      spinanie wlosow ku tylowi, jesli nie daja sie zlapac w kitke...no nie ma zbyt wielu opcji wtedy na przepiekna fryzurke bo to taka dlugosc ni krotkie ni dlugie...
      mozna tez nosic rozpuszczone.

      Usuń
    2. Ja marze o długosci Bunny.. eh.. narazie mam liche 25 ;) ostatnio chciałam podciac koncoweczki u fryz , mowie- tylko 1 cm, a wyszło jak zawsze :D Mowie- na prosto, a mam wycieniowane lekko :/

      Usuń
  5. A propos farby 111 sahara blond garnier, czy możecie ją nadal kupic? Dzis obleciałam wszystkie możliwe sklepy w okolicy i nigdzie w półce ten kolor nie stał. Wycofali czy co?? Wie ktos cokolwiek na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nadal jest w sklepach, tylko teraz następuje zmiana opakowan więc moga byc braki, szukaj nadal ;)

      Usuń
  6. no to uffffffff az mi lzej ;) dzieki za informacje ;) bede zatem cierpliwie czekac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bunny a masz moze fotki kogos po uzyciu Garnier color Naturals w odcieniu 111 lub moze sama uzywalas ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno temu jej używałam ale nie mam zdjęć, teraz używały jej blondynki z w. i jest dużo słabsza jeśli chodzi o efekt od nutrissa czy sensation.

      Usuń
  8. Robilam tym Garnierem niestety zlapal mi fiolet straszny :( musialam myc i myc i wyplukiwac echhh, odrost mam na poz 6 wiec musze miec super rozjasniajacy, trafilam ns loreal excellance creme 03 i jest super ;))))) polecam !

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*