środa, 5 października 2011

Garnier 100% Color XL1

Kochani na dziś przygotowałam dla Was właśnie tą farbkę.
Jest to farba superrozjaśniająca, nadaje się więc do włosów ciemny blond i podejrzewam, że jasny brąz też w miarę sensownie by wyszedł.
Oczywiście farba łatwo dostępna, sklepowa, dość tania.
Otrzymacie po niej wyrazisty jasny blond bez żółtych tonów.

Producent obiecuje:
GARNIER 100% COLOR oferuje unikalny efekt kolorystyczny: kolor pozostaje świeży jak pierwszego dnia. Nowa odżywka po koloryzacji jest wzbogacona w witaminy B3 i B6 i dba o Twoje włosy. Zatrzymaj świeży i lśniący kolor, który kochasz dzięki kolekcji wyjątkowych, świeżych* odcieni od Garnier 100% Color.(* 8/10 kobiet uważa, że Garnier 100% Color nadaje włosom świeży kolor- Test Concept&Usage przeprowadzony we Francji na 120 kobietach, Maj 2006).
EFEKT KOLORYSTYCZNY:
>unikalne, świeże kolory
>trwała koloryzacja
>wyjątkowo lśniące włosy mycie po myciu
>pokrycie siwych włosów


Jako modelka znana już Wam dobrze Snowhitee  cmok

 

Uważam, że kolorek wyszedł śliczny, ale ja nie jestem obiektywna, bo uwielbiam zimne blondy  oczko
I jak?

5 komentarzy:

  1. Piękny kolor. Jaki jest Twój naturalny? Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. JAKA WODA JEST W TEJ FARBIE I CZY NISZCZY TA FARBKA WLOSY AGA

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze nie ma juz tej farbki w produkcji, moja ulubiona;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Garnier Color Naturals 111, oczywiście w zależności od koloru wyjściowego, ale również można uzyskać taki kolor.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*