środa, 5 października 2011

Ciepłe czy zimne...?

Jak wiecie barwy dzielą się na ciepłe i zimne.
Czym powinnyśmy się kierować przy doborze odpowiedniego koloru dla swoich włosów?
Odpowiedź jest prosta- typem urody jaki reprezentujemy.
Występują 4 typy urody nazywane od 4 pór roku. Ale o tym napisze w innym moim poście.
Mamy więc typy urody ciepłe i zimne i tym powinniśmy kierować się w doborze farby. Włosy powinny harmonizować z naszą urodą, a nie kontrastować- chociaż ostatnio taki trend też jest modny  myśli


Ciepłe kolory i jasne odmładzają, rozświetlają twarz, ale też powiększają, zaokrąglają. Zalecane dla osób niskich, o małej głowie oraz osób starszych, przy włosach rzadkich.

Zimne kolory i ciemne postarzają, wyszczuplają, oddalają, pomniejszają. Zalecane dla osób wysokich, o okrągłych policzkach, tęgich, o gęstych włosach.

Zimne barwy wyglądają na ciemniejsze mimo tego samego poziomu kolorystycznego co ciepłe.

Kolor włosów nie musi być identyczny z kolorem brwi i oprawy oczu.

A teraz postaram się zwizualizować podział na barwy zimne i ciepłe   oczko

Barwy zimne:

  
mroźny jasny blond Anahi 9.21

 
perłowy jasny blond Paris 10.2

 
średni blond popielaty Beyonce 7.1

 
bardzo jasny blond popielaty Dody 11.1


Barwy ciepłe:

 
złoty jasny blond Britney 9.3

 
głęboki miedziany jasny blond 7.44

 
czekoladowy jasny brąz Rihanny 5.45

 
czerwony blond Dulce 7.66

 
bordo-fioletowy blond Rihanny 6.62

 
miedziany średni blond 7.4

 
mleczna czekolada- jasny brąz złoty Rihanny 5.3


Barwy neutralne czyli beże:

   
bardzo jasne blondy beżowe 10.13

Mam nadzieję że mój dzisiejszy wpis ułatwi wam decyzję o kolorze farby i podpowie czego możecie się spodziewać  cmok

14 komentarzy:

  1. Swietny post, kopalnia wiedzy u Ciebie, przebijam sie przez dalsze posty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Blond Bunny, chcę się farbnąć farbą Artego, czymś z natury, bo popiele wychodzą mi zawsze zielone, a opale - rudawe, ALE w tych farbach artego jest podział na naturalne i coś takiego:
    "CHŁODNE NATURY - NOWOŚĆ:
    9/00>9NN bardzo jasny chłodny blond
    8/00>8NN jasny chłodny blond
    7/00>7NN chłodny blond
    6/00>6NN ciemny chłodny blond
    5/00>5NN jasny chłodny brąz
    4/00>4NN chłodny brąz"
    Ja chcę zrobić tym 9/00, ale czy to naprawdę wyjdzie chłodno????
    Werka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te Twoje opisy Dzięki bardzo!!!Tak trzymaj:)Pozdrawiam Lila

    OdpowiedzUsuń
  4. Bunny jaki odcień wyjdzie chlodniej- 8.13 czy 8.0 ??

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam
    Mam obecnie ciemny brąz włosy, w słońcu odcienie ciepłego brązu, czekam właśnie na dekoloryzator renee blanche i chce zdjąć kolor i później zafarbować np na popielaty brąz, albo popielaty ciemny bląd. Mam nadzieję, że rozumiesz jaki kolor :) Myślałam o farbie fryzjerskiej artego ale mam problem z farbami, nie wiem który numer wziąść, albo które numery ze sobą połączyć i do tego jaką wodę dobrać?
    Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wez 6.1>6A i 6.00>6NN pol na pol z oksy 3% albo sama 6.1>6A

      Usuń
  6. wielkie dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam jeszcze jedno pytanie, czy po zafarbowaniu tym mixem co mi doradziłaś by wyszedł mi taki mroźny popielaty brąz (ale nie ciemny) sprawdziłaby się np płukanka flor illum srebrna albo szampon posrebrzający? Chciałam co prawda wziąsć płukanke flor illum matowo-szarą ale niestety nie można jej nigdzie dostać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam , jestem stałą czytelniczką Twego bloga i w ukryciu podczytuje i korzystam z porad :-) .
    Czy możesz napisać , ktory odcień jest chlodniejszy
    Garnier naturals 131 czy 113 ?
    Pozdrawiam Eleonora

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuje za odpowiedz . Widzę , że szykuje sie Pani do ślubu ;-)
    Życzę wiecznej miłości , szczęścia
    Wszystkiego Najlepszego na nowej drodze życia
    Eleonora

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*