środa, 5 października 2011

Twarz gruszkowata.

Dawno nic nie pisałam, za co Was bardzo przepraszam, ale ostatnio nie mam zbyt wiele wolnego czasu, a jeśli już taki czas się zdarzy to weny niestety brak...

Dzisiejszym tematem będzie twarz o kształcie gruszki.

Wrażenie: twarz szeroka i długa, przypominająca głowę muminka.
Długość i szerokość twarzy: wysokość czoła jest dużo niższa proporcjonalnie do całej twarzy, od linii brwi twarz rozszerza się ku dołowi.
Kości policzkowe: lekko zarysowane lub brak widocznych.
Kości żuchwy: mocno rozbudowane o miękkim kształcie.
Twarz przypomina trapez ale ma miękkie linie.
Najlepsze fryzury: wąskie w dolnej części, cieniowane z przyrostem formy ku górze, włosy półdługie i falowane.
Najgorsze fryzury: włosy proste do wysokości policzków z kręconym/falowanym dołem.
Najlepszy kolor: brązy, czernie.

     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*