środa, 5 października 2011

L'Oreal Majiblond 901s

Dziś przedstawiam Wam profesjonalną farbę blond L'Oreala Majiblond 901s bardzo jasny blond popielaty.
Jest to odcień superrozjaśniający, pozwalający uzyskać jasny blond na włosach już z poziomu 6 ciemny blond, oraz koloryzowanych na blond w innym odcieniu, bez potrzeby kąpieli rozjaśniającej.
Rozjaśnia aż do 4,5 tonu.
Dodatkowo farba zawiera system neutralizujący żółte i pomarańczowe barwy przy rozjaśnianiu i pozwala cieszyć się zimnym blondem  oczko
Proponuję łączyć tą farbę z oksydantem 9%.

Farbki używała wizażowa BLOND_PRINCESSKA  cmok  
Przedstawiamy rezultaty:

   

Jak widać kolor bardzo jasny i chłodny, rudawe tony to pozostałości dekoloryzowania z farbowanego brązu.
W kolejnych postach przedstawię Wam niesamowicie szybką drogę naszej bohaterki z farbowanego brązu do super jasnego blondu...

oraz wizażowa buahhot  cmok

 

Obu dziewczynom wyszedł bardzo fajny jaśniutki blond  hehe

8 komentarzy:

  1. wow efek niesamowity. jak długo trzymasz farbę? dajesz czasami blondy pod klimazon??
    justa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farbe trzymam w zaleznosci od wlosow klientki i tego jaki efekt chce uzyskac, nie ma gotowej recepty ;)
      raczej nie podgrzewam farby, pozawalam reakcji przebiegac naturalnie.

      Usuń
    2. a czy można ją połączyć z oksydantem 12% żeby wyszedł taki platynowy bo mam ciemny blond jasny brąz

      Usuń
  2. Witam Bunny:* Od kilku dni przeglądam Twój blog i jestem pod wrażeniem! Można znaleźć tutaj odpowiedzi na wiele nurtujących nas pytań w domowym zaciszu :) SUPER! Mam do Ciebie pytanko. Od około 2 lat farbowałam włosy loreal 901s na wodzie 12% teraz chcę je troszke przyciemnić farbą loreal 8,2 na wodzie 9%. Czy jak kupie jedną farbę 8,2 mogę dodać do niej pozostałości farby 901s żeby nie zalegała mi w szafce? Jak nakładać farbę jeśli mam już odrost (ciemny blond) ? Poradź proszę... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. jesli przyciemniasz to nie stosujesz farby rozjasniajacej ;]

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*