środa, 5 października 2011

Alfaparf Evolution of the Color 9.1 + 8.01

Witajcie Kochani!  cmok
W dzisiejszym poście przedstawię Wam kolejną odsłonę włosków wizażanki _eNchaNted_  cmok .
Ench pofarbowała je profesjonalną farbą alfaparf evolution of the color.
Wybrała odcień 9.1 bardzo jasny popielaty blond z oksy 12% na swój ciemny odrost (średni brąz), oraz 8.01 jasny naturalny popielaty blond z oksy 6% na długości.
Najpierw oczywiście nałożyła farbę na odrost i 15 minut przed końcem dołożyła drugą mieszankę na długości w celu wyrównania i odświeżenia koloru.
Wyszło perfekcyjnie!  kocham Prześliczne zdrowe blond kręciołki!
Ps. Ench niedawno postanowiła wywołać naturalny skręt swoich włosków, czy jej się udało sami zobaczcie!    oczko  kocham

       

19 komentarzy:

  1. A jakiej firmy oksy zastosowala? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. firma oksydantu jest naprawde obojetna.
    ja polecam nawet nasza rodzima joanne profesional ;) wazne jest stezenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A w jakis sposób mozna wywolac naturalny skret wlosow ?

    OdpowiedzUsuń
  4. opisywalam to w poscie o skrecie shakirki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Bunny :) Świetny blog, z mnóstwem informacji, czytam i uczę się, jak pielęgnować włosy, jak tylko córeczka mi na to pozwala ;)
    Bardzo podoba mi się efekt, który uzyskała _eNchaNted_. Czy mogę położyć którąś z tych farb na włosy farbowane wcześniej L'Orealem Recital M 9.13 Baikal? Nie wyjdą mi zielone? W nazwie Baikala jest napisane "popielatozłocisty", więc już się pogubiłam ... Odrosty mam na poziomie 6, całość chciałabym uzyskać na poziomie 9tym, bez ciepłego odcienia. Czy któraś z tych farb mi to umożliwi? Oksy powinnam zastosować 9% na odrost, a 6 na długości (nie sa na poziomie 9tym, ale sporo jaśniejsze niż odrosty)? Będę wdzięczna za pomoc :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze jesli masz splukany baikal to mozesz farbowac. dokladnie jak napisalas.

      Usuń
    2. Mam jeszcze jedno pytanie. (Bunny nie bij :)) Nie orientuję się w ogóle w farbach profesjonalnych. Czy jedna tubka wystarczy mi na odrosty i długości, jeśli włosy mam troszkę za ramiona? Baikal wystarczył bez problemu. Podzielić połowę na odrosty, a połowę na długości? Przepraszam, jeśli pytania są głupie.

      Usuń
  6. Ojej, dziękuję Bunny za superekspresową odpowiedź :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Bunny!
    Jak myślisz-czy nałożenie samego 8.01 z Alfaparfu na wypłukany 8,13 Majirela nie da mi zieleni?
    Pozdrawiam,
    Ewe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawialabym sie ze lekka zielen ci wyjdzie...a mocno masz zoltawe wlosy?

      Usuń
    2. No wg mojego odczucia tak sobie-wypłukuje się na rudo-złocisto i mam dylemat czy położyć popiel czy alfę 8.21. A jak oba grożą zielonym to może najbezpieczniej położyć naturę?
      Ewe

      Usuń
  8. Ja mam podobne włosy jak Enchanted i chciałabym uzyskać taki sam efekt, ale farby alfaparf są trudno dostępne w wersji cube. A ta druga wersja nie daje takiego efektu. Jak uda mi się dostać to farbuję 11.11 + 11.21 i efekt rewelacyjny, a jak nie ma to takimi farbami jak ty bunny. Ale na dłuższą metę palette wysusza mi włosy. I mam pytanie czy inną farbą też osiągnę taki kolor?
    Na koniec z całego serca życzę ci powrotu do zdrowia. Bardzo fajnie że opisałaś swoją przygodę szpitalną. Ja mam jakieś problemy z wchłanianiem witamin, dobrze się odżywiam, a ciągle jest za mało :( Nie ma u mnie gastroenterologa na NFZ i muszę płacić za każdą wizytę, teraz zbieram na biopsję. Jak to zrobiłaś że miałaś te badania wykonane na ubezpieczalnie?? Mam nadzieje że nie jestem za bardzo wścibska. Jeżeli tak to przepraszam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobny kolor, ale nie taki sam.
      ja po prostu trafilam do szpitala na oddzial, gdzie mnie totalnie na wszystko przebadali.
      wczesniej zrobilam tylko gasto na nfz, mialam skierowanie od gastrologa- chodzilam na nfz- na wizyte czeka sie kolo 2-3 miesiecy.

      Usuń
  9. 8.01 wychodzi bardzo ciemno- niestety żałuję, że nie zastosowałam choć o 1 odcień jaśniejszej farby- chciałam naturalny kolorek lekko podkręcić, gdyż zaczynają sie już u mnie siwawe prześwity na mysim blondzie, jednak wyszło brązowo :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj
    mam pytanie dot. farb (gdyż posiadasz wiedzę, której ja niestety nie)
    co powiesz o firmie parmesse? (tą poleciła mi w hurtowni na siwe włosy)
    pozdrawiam
    D/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych farb, wiec nie mogę pomoc.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*