środa, 5 października 2011

Schwarzkopf Palette Intensive Color Creme C12

W zeszłym sezonie wiosna-lato hitem w koloryzacji włosów zostały tzw. zimne blondy.
Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów wszystkie marki farb stworzyły "mroźne" linie...
Ja zajmę się linią Palette Cool Blonds.
Do serii Intensive Color Creme dołączyły 3 zimne odcienie:
C9- Srebrzysty blond (9%)
C10- Platynowy blond (9%)
C12- Mroźny blond (12%)Charakteryzuje je niesamowity, kryształowy, zimny, lodowy blask i trwałość koloru.

Producent pisze:
Wypróbuj pierwszy pielęgnacyjny krem koloryzujący Palette wzbogacony naturalnym Mleczkiem Pszczelim i ciesz się wyjątkową przyjemnością koloryzacji, która spełni Twoje oczekiwania:
  • intensywny i wyjątkowo długotrwały kolor,
  • wypielęgnowane włosy – nawet przy regularnym farbowaniu,
  • wyjątkowy blask,
  • doskonałe pokrycie siwych włosów*.
Palette oferuje szeroki wybór odcieni - chłodne lub ciepłe blondy, delikatne lub intensywne czerwienie, naturalne lub złociste brązy i odcienie czerni. INTENSIVE COLOR CREME - kolor, który jest mi wierny.
*W zależności od odcienia.
Pielęgnacyjny krem koloryzujący Palette Intensive Color Creme jest dostępny w 26 intensywnych odcieniach.

Pragnąc zrezygnować z farbowania włosów farbą z rozjaśniaczem- 100 skandynawski blond palette po 5 latach, postanowiłam że spróbuję na sobie odcień C12, ponieważ mam odrosty jasny brąz i ciężkie do rozjaśnienia... Efekt zaskoczył mnie pozytywnie  oczko
Na pudełku babka miała włosy bardzo błyszczące ale i kaczo żółte  Aaa
Trochę obawiałam się co mi wyjdzie ale kto nie ryzykuje ten nie ma!  hehe
Na początku postanowiłam dojść do tego co może oznaczać c12...i wyszło mi, że cool-zimny, a 1 to popiel, a 2 perła... czyli mroźny zgodnie z nazwą. Więc przestałam się obawiać, bo barwnik fioletowy i niebieski z pewnością nie pozwoliłyby, abym miała na głowie jajecznicę czy wiewiórkę  myśli
Wzięłam farbkę z półki sklepowej i wieczorem zafarbowałam...
Farba przeraziła mnie kolorem mieszanki- granatowo-atramentowym  Aaa
No ale trudno, kupiłam to trzeba spróbować...
Pierwszy raz sama nałożyłam sobie farbę na odrosty- zawsze farbuje mnie mój tż  oczko , a tym razem zrobiłam to sama w obawie co powie jak zobaczy co zrobiłam ze swoimi pięknymi blond-białymi włosami  zaskoczony ...
Jak zmyłam farbę już byłam zachwycona kolorem i totalnie w nim zakochana!  kocham Zimny stalowy blask, piękny naturalny blond kolor, no i kilka niebieskich pasemek, ale to się zmyło po tygodniu...  diabełek
Od tamtej pory farbuję już C12 średnio co 3 tyg. odrosty i malaksuję włoski na ostatnie 5 minut od około pół roku...
Kolor stopniowo mi się wyrównuje- nie chce zniszczyć tak długich włosów jak mam przez bezmyślność i eksperymenty...
No i wreszcie nie katuję ich rozjaśniaczem!
Miłością do tej farby zaraziłam wizażowe blondynki z naszego teamu  hehe
A oto nasze włoski po C12:

         
Ja  oczko

       
HopeMAGDA  cmok

   
BLOND_PRINCESSKA  cmok

Jak widzicie wszystkim nam wyszedł podobny kolor pomimo, że ja mam z nas najciemniejszą naturę.
Jeśli zechcecie wypróbować tą farbkę to pamiętajcie, że ma ona utleniacz 12%, więc dobrze przetłuśćcie włosy przed zabiegiem, a unikniecie mocnego pieczenia i ewentualnych strupków na głowie.
Rozjaśnia 3-4 tony.
Jak Wam się podoba?

Nadszedł czas na dokładkę zdjęć czekoladowoo, w tym kolorze- jej także podpasował jeśli chodzi o niezawodność w rozjaśnianiu problematycznego odrostu:
Pięknie czyż nie?

15 komentarzy:

  1. Witaj blond bunny,podczytuję cię od dłuższego czasu i z nie jednej z twoich porad w zakresie farbowania korzystałam.Ponieważ mam naturę dość ciemną(poziom 5)C12 była moją ulubioną,teraz jej nie produkują,ale widziałam w Leclerku N12 mroźny blond z oxy 12%.Czy może słyszałaś coś o efektach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najprawdopodobniej jest to wlasnie c12 w nowych opakowaniach i pod lekko zmieniona nazwa ;)
      schwarzkopf czesto tak robi...

      Usuń
  2. Te 3 ostatnie zdjęcia to jaka farba? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a o jakiej farbie mowa w tej notce? Kocham takie pytania ;/

      Usuń
  3. Hmm.. C12 - mówisz że farba filetową miała barwę (ja nią tak dawno coś tam robiłam że nie pamiętam). Bo ja dziś robiłam N12 i ta farba jest w kolorze białym i nic się po zmieszaniu nie zmienia barwa. W ogóle to ma końcowy efekt taki, że w przeciwieństwie do C12 nie jest siwa:) tylko bardziej podobna jak po Wellatonie 12/0 :)) tyle że dużo lepiej rozjaśnia znaczy moje przynajmniej ciemne blond odrosty, bo Wellaton to ani trochę :( także ciekawe to jest, to chyba inna jakaś mieszanka jest niż ta C12..niestety nie wiem czy ma wodę 12%, ale pewnie tak bo inaczej to mi by nie chwyciło :)
    ala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miala barwe granatowa... to moze jednak cos zmienili.
      a jaki kolorek otrzymalas po niej? cieply czy chlodny blond? masz jakies fotki?

      Usuń
  4. raczej neutralny..hahć// - jak wellaton 12/0 - ale co najważniejsze nie ma tam tego siwego na szczęście bo się go panicznie boję:/ takie to teraz mam coś => http://www.fotoszok.pl/show.php/1001345_n12-palette.jpg.html
    pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej to bardzo ładnie ci wyszlo! i nie ma nawet porownania do wellatonu 12/0.
      lekko chlodny kolorek, super!

      Usuń
  5. Mam pytanie, od dłuższego czasu nie mogę znaleźć odcienia palette C12 w sklepach, wycofali go może? Zauważyłam że teraz C10 to mrożny *** blond, a wcześniej to przecież był platynowy blond. Nigdzie w internecie nie mogę znaleźć informacji na ten temat :(
    Dlaczego zawsze jest tak, że jak upodobam sobie jakąś farbę to wycofują mój odcień? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. c12 zostalo juz dawno wycofane ;/ niestety...
      a w c10 zmieniono nazwe- kolor jest ten sam.

      Usuń
  6. Witam.Mam pytanie.Czy N12,to napewno ten sam odcień co C12?Podobnie jak Ty,chiałabym zmienić Skandynawski 100,właśnie na ten i troche sie boje.Mój naturalny odrost jest dośc ciemny,podobny do Twojego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sa takie same. n12 jest jasniejszy i mniej chlodny.

      Usuń
  7. a ja kupiłam mroźny blond, więc jest dostępny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem można jeszcze trafić w jakimś osiedlowym sklepie. Na allegro też widziałam

    OdpowiedzUsuń
  9. super efekty dzisiaj się farbuję ze złocisto-rudego na blond, mam już kupione dwa rozjaśniacze Joanny 9% i Palette C12. życzcie mi powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*