środa, 5 października 2011

Londa color naturals 12/9

Kochani dzisiejsza tematyka notki będzie dotyczyła właśnie tej farbki. Londa to farba dość popularna i bardzo dostępna- od drogerii po wszelkie supermarkety.

O farbie:
Londa Color Naturals to linia farb trwale koloryzujących o naturalnych odcieniach. Zawierają składniki starannie wyselekcjonowane dla poszczególnych grup odcieni: rumianek dla odcieni blond, korę drzewną dla odcieni brązowych oraz owoc granatu dla odcieni czerwonych.
Dzięki unikalnej Odżywce Pro-Kolor włosy są piękne i mają intensywny kolor przez długi czas. Odżywka zawiera prowitaminę B5 oraz witaminę E, dzięki którym włókno włosa zostaje intensywnie odżywione, a otworzone w czasie farbowania łuski włosa wygładzone. Formuła odżywki wzbogacona została również o alkohole tłuszczowe oraz o filtry UV, które dodatkowo chronią włosy przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych i sprawiają, że kolor włosów nie blaknie. W efekcie stosowanie Odżywki Pro-Kolor sprawia, że włosy stają się miękkie, lśniące, nie elektryzują się, a piękny kolor utrzymuje się przez długi czas.

My przedstawiamy Wam odcień 12/9 perłowy blond  oczko

Modelkami są wizażanki:
kitkulka
asiabb1983
buahhot
snowhitee

 

       

 
kitkulka  cmok

     
asiabb1983  cmok

         
buahhot  cmok

EDIT  hehe

Dziś dokładam jeszcze naszą wizażową Snowi  cmok
ma ona najjaśniejsze naturalne włosy z naszych modelek:

 
I jak Wam się podoba?
Kolor świetlisty, bardzo naturalny, perłowy efekt utrzymuje się do tyg-dwóch zależnie od częstotliwości mycia włosów.
Po ok. 2-3 tyg. rudzieje lekko na odroście, więc koloryzacje należałoby powtarza co ok.2-3tyg.
Muszę zaznaczyć, że pewne różnice kolorystyczne wynikają z tego, że dziewczyny mają różne poziomy natury i nakładały farbę na włosy uprzednio już farbowane. Niemniej, efekt jest dość podobny.
Farba zawiera utleniacz 9% dla zainteresowanych  oczko
Polecamy!

Jest 31.03.2012.
Dokładam materiały nowej bohaterki wpisu- Agnieszki O.
Agnieszce wyszło podobnie pięknie jak dziewczynom! Fotki tuż po farbie jak i kolorek już zmyty:





9 komentarzy:

  1. Witam:)
    mój obecny kolor włosów to ciemny blond z pasemkami i sporym odrostem;)
    Mam więc pytanie:)
    Którą farbę powinnam użyć żeby uzyskać chłodny, perłowy odcień baaaaaaaardzo jasnego blondu( coś jak ta pierwsza fotka(kitkulka:)Będę baaaaaaardzo wdzięczna za pomoc. Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za odpowiedź,ale czy nie wyjdą szare? kiedyś po 111garniera miałam szarość na głowie i dlatego się boję:( A co myśli Pani o alfaparf 11.13? da radę? Zależy mi na takim pięknym błyszczącym, rozświetlonym blondzie jak na 1 zdjęciu ma ta pani z cudnymi długimi włosami:)))))Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z poczatku kazdy chlodny blond jest szary ale to sie pieknie spiera do jasniutkiego ladnego blondu.

      11.13 moze wyjsc rudo-zlociste.

      Usuń
  3. Ok, dziękuję:) Mam swoje odrosty już trochę przygotowane;) John Frieda w sprayu;) Daria
    P.S. Cudownie , że jest ten blog-jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką ilością praktycznych porad w jednym miejscu:)
    ŚWIETNA ROBOTA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniej u AGNIESZKI.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można dostać ten odcień 12/9?, gdyż ani w Realu, ani w Tesco, ani w Auchan w moim mieście nie ma tego koloru:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej bunny!
    Użyłam tego odcienia do farbowania na już sprany popielaty blond, trzymałam się instrukcji , chac uzyskac jaśniejszy przedłużyłam mieszanke na włosach do 50 min, a po farbowaniu , wysuszeniu itd okazało się że mam jakiś gołębi kolor na włosach na drugi dzień umyłam włosy: może szary kolor sie zmył ale nadal mam ciemne włosy. Nie wiem gdzie popełniłam błąd, parę razy sama farbowałam włosy ale takiego efektu jeszcze nie miałam, dodam jeszcze ze ostatnia koloryzacja to była farba inoa blond jasny popielaty blond +6 % oksy( nawiasem mowiąc bardzije zaszkodziła włosom niz farby z amoniakiem).
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta londa powinna jeszcze troszke pojasniec, szare bedzie sie wymywalo i bedzie bielsza.

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*