środa, 5 października 2011

Tęczowe różyczki ;)

Dziś znalazłam dosłownie chwilkę czasu by uzupełnić i skrócić sobie pazurki. Skrócone o całe 0,5cm i aż dziwnie się teraz z nimi czuję... nie powiem
Na całkowitą zmianę wzoru czasu mi nie starczyło, ale wstyd chodzić z miesięcznym odrostem i w dodatku w weekend mam urodziny... Aaa
Dlatego musiałam coś wykombinować- odświeżyłam ostatnią stylizacje różyczkami akrylowymi (własnoręcznie robionymi!  hehehe ).
Kiedyś kochałam akrylowe zdobienia 3D, później zwykle brakło mi czasu żeby je sobie zrobić...aż do dziś!
Jestem bardzo zadowolona.
Oto efekty:

         

2 komentarze:

  1. nie wiedziałam,ze jeszcze robi się tipsy xdd
    Ann

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany! to już wiesz ;D
      to na zdjęciu to nie tipsy, a naturalne zażelowane paznokcie.

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*