środa, 5 października 2011

Syoss bardzo jasny blond 9-1

Wczoraj odwiedziła mnie moja młodsza siostra  cmok
Jak co około miesiąc, zjawia się u mnie w celu kompleksowej usługi upiększającej  hehe
Jak zawsze rujnuje mój dzienny grafik, spóźniając się, mimo umówionej godziny nawet o 1,5 godzinki...  Aaa Ale jest moją jedyną siostrą i do tego młodszą o rok i 3 miesiące, więc jej to wybaczam...
Od 3 miesięcy zmieniła stosowaną farbę blond- jak przystało jest również blondynką jak ja!  hehehe na syossa bardzo jasny blond 9-1.
Moja sis lubi naturalne odcienie blondu, żadnych sztucznie białych ani zimnych. Wcześniej nosiła odcień złoty.
Podobnie jak ja jest wierną konsumentką Schwarzkopfa  kocham
Z palette deluxe przerzuciła się teraz na syossa, po moich zachwalaniach tej marki- uwielbiam kolorystykę i intensywność barw w syossie- te farby są naprawdę wyjątkowe.
Moja sis ma naturalne włosy ciemny blond, grube, proste, łatwo się rozjaśniające, więc oksy w farbie 9% spokojnie pozwala jej na czyściutki poziom 9 farby.
Oczywiście załączam fotki  hehe

         

Bardzo fajny kolorek, prawda?

To może jeszcze pokażę Wam jej wiosenne pazurki... moja sis szaleje za panterką!

   

Miłego dnia Kochani!

5 komentarzy:

  1. nie będę tolerować chamstwa i złosliwosci na tym blogu, ostrzegam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nie podoba mi się ten kolor, ale to kwestia gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁAdny kolorek :) Ale widze że ma ten sam problem co ja. Też mi się robią takie suche końcówki, które tak sterczą :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju...piękny kolor!!! Wręcz wymarzony <3 Twoja siostra to szczęściara...też taki chce ;( Ewelina M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszedł ten kolor. Sama w marcu użyłam tego samego odcienia i też jestem ciemną blondynką, ale nie ..."wziął" mi tak ładnie jak Twojej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*