środa, 5 października 2011

Przyciemnianie koloru włosów.

W życiu każdej blondynki (no...może nie każdej, ja jestem wyjątkiem!  ooo ) nadchodzi kiedyś moment, że pragnie ona zmienić kolor włosów...
przyczyny potrafią być najróżniejsze- zmiana pory roku i bladość lica, nowy chłopak, mąż, kochanek  hehehe ale do rzeczy!
Wtedy pojawia się problem, ponieważ bardzo często jedno farbowanie na kolor ciemniejszy daje krótkotrwały efekt albo prawie brak efektu. Czemu tak się dzieje? Czemu kolor nagle znika, płowieje, zmywa się?
Otóż, wszystko zależy jakie włosy przyciemniamy...
* włosy rozjaśniane rozjaśniaczem
* włosy naturalne, niefarbowane
* włosy farbowane farbą na blond
* włosy siwe w różnym % siwizny
* włosy z długą historią, po wielu zabiegach fryzjerskich- farbowanie, balejaż, pasemka, przyciemnione, zdekoloryzowane itp...

Każda z tych kategorii sprawia inne problemy i należy się jej inne postępowanie.

Pigmentacja
Dla włosów:
* rozjaśnianych rozjaśniaczem
* 100% siwych
* gdy przyciemniamy włosy o więcej niż 2-3 tony
* gdy mamy długą historie koloryzacji włosów
* zniszczonych i w złym stanie
* gdy farba na wodzie 3% po 2-3 farbowaniach nadal nam się zmywa i spłukuje

+ dla zdecydowanych na kolor ciemniejszy
+ najtrwalszy sposób
+ najszybszy sposób zmiany koloru
+odbudowa wizualna włosów
+ dzięki niej kolor się utrzymuje i nie zmywa nawet z rozjaśnianych wielokrotnie włosów

- tylko farby profesjonalne wchodzą w grę lub wizyta u fryzjera
- natura i kolor docelowy muszą być od jednego producenta, nie wolno mieszać różnych marek farb
- nie dla osób które się wahają przyciemnić czy rozjaśnić?
- wysoki koszt (farba natura, farba docelowa)
- sporo pracy (najpierw nakładamy naturę z wodą z kranu lub oksydantem 1.8% tylko tyle wody, żeby farbę udało się rozprowadzić na włosach, a następnie na tą mieszankę na głowie dokładamy jeszcze rozrobioną farbę w wybranym kolorze o tym samym poziomie np. 9.0 a później 9.1 itp. z oksydantem 3-6% w zależności od koloru i o ile przyciemniamy i trzymamy razem ok. 40 minut po czym wszystko zmywamy)
- problemy z kolejnym rozjaśnieniem- trzeba zrobić dekoloryzację przed położeniem farb blond

Farba ciemniejsza
czyli średni blond-czerń zakres 7.0-1.0 z oksy 3%
Dla włosów:
* naturalnych, niefarbowanych
* farbowanych farbą blond
* do 50% siwych, ciemne kolory do 100% siwych jeśli producent tak zaleca
* po balejażu/pasemkach/refleksach
* farbowanych farbami o różnym poziomie

+ dla niezdecydowanych do końca na przyciemnienie (pierwsze nałożenie farby i tak się lekko spłucze, więc można będzie wrócić do poprzedniego koloru w razie czego)
+ niski koszt
+ mało pracy
+ szybki efekt

- kolor może wyjść ciemniejszy i intensywniejszy niż na pudełku ale się zmyje do koloru z pudełka
- kolor może się lekko spierać pierwsze 2x

Najczęściej popełnianym błędem jest:
@ kupowanie farby w sklepie/drogerii w celu przyciemnienia, a farba np. ciemny blond zawiera oksydant 6%- czyli stonuje, pojaśni wasze jasne włosy a nie przyciemni ich!
Zawsze sprawdzajcie jaką wodę ma dana farba- a jeśli nie ma takiej info na pudełku, w ulotce, na saszetce, buteleczce to sprawdźcie do jakich włosów poleca ją producent! Jeśli poleca do włosów ciemniejszych i efekt wyjdzie jaśniejszy to farba ma oksydant pojaśniający i nie przyciemnicie nią włosów! W takiej sytuacji trzeba rozcieńczyć sam utleniacz kranówką pół na pół, zmieszać, połowę wyrzucić i dopiero rozmieszać z farbą z tubki.
@ przyciemnianie kierując się kolorem modelki na pudełku- kierujcie się kolorem na testerach albo wybierajcie zawsze farbę o ton jaśniejszą niż ta którą chcecie uzyskać.
@ stosowanie do pigmentacji farb ze sklepu/drogerii- do pigmentacji tylko farby profesjonalne! za inne nie biorę odpowiedzialności co wam wyjdzie...

I to chyba tyle całej filozofii przyciemniania...
Życzę Wam mądrych, przemyślanych wyborów i zadowalających efektów!  cmok

   
     

61 komentarzy:

  1. Witaj:-)
    A właśnie chcę przyciemnić rozjaśniane włosy i szukałam wszędzie info na temat pigmentacji i wreszcie znalazłam:-) Używam prof.farb Elgon i zastanawiam się na wyborem natury, ponieważ u nich w ofercie występują grupy: kolory naturalne (z oznakowaniem np. 8 - jasny blond)ale również w grupie popiele i beże jest popiel naturalny (z oznakowaniem np. 8NC - naturalny jasny popielaty blond), są też standardowe popiele (czyli np. 8.1 - jasny popielaty blond). I tak się zastanawiam czy wybrać 8 i 8.1 czy 8NC i 8.1. Bardziej obstawiam ten drugi zestaw, ale czy 8NC to na pewno natura? Kolorki można obejrzeć na stronie sklepu elgon.
    Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wybierz te pierwsze do pigmentacji czyli 8-jasny blond. a na to mozesz polozyc ten 8 Nc albo 8.1 w zaleznosci ktory wolisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,

    Ja ma pytanie odnośnie delikatnego przyciemnienia włosów. Do tej pory farbowałam farba prof. Londa 12/1 bardzo jasny popielaty blond. Na odrosty używałam wody 12% i ostatnio farbowałam tylko odrosty, aby oszczędzić pozostałą część włosów, jakieś 2 farbowania temu, czyli ponad 2 miesiące temu przeciągnęłam resztę farby na pozostałą część włosów, ale dosłownie na chwilę. Farbując same odrosty kolor jest równomierny. Chciałabym teraz przejść na londę prof. ale kolor 10/1 i stąd moje pytanie: czy dobrze zrobię nakładając na odrosty ta farbę z wodą 12% i będę trzymać tak długo jak podaje producent, do odrostów musze użyć 12%, bo mój naturalny kolor to ciemny blond, tylko nie wiem jak potraktować resztę włosów żeby było dobrze, rozjaśnionych londą prof 12/1. Czy użyć do tego wody 3% z farbą 10/1 i jak długo trzymać żeby nie zniszczyć włosów, które nie są bardzo mocne, tzn nie są bardzo zniszczone, ale wiadomo rozjaśnianie robi swoje.
    Chciałabym też napisać że prowadzisz świetnego bloga i będę bardzo wdzięczna za pomoc i odpowiedź. Pozdrawiam, Gabi

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabi na odrost oczywiscie woda 9-12%, a na dlugosci z 3% ale jesli ci nie przyciemni to trzeba robic pigmentacje.
    najpierw na odrost, po 20 minutach na dlugosci i po 20 minutach zmywasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj:)
    ja chciałam zapytac czy taką pigmentacje moge sama zrobic w domu tak jak napisałaś? i czy ta farba tzw natura to jakas zwykła moze byc ze sklepu ?a jak nie to gdzie taką kupic i jaka nazwa?

    OdpowiedzUsuń
  6. można zrobić ją w domu. nalezy użyc farb profesjonalnych- natur.
    obojetnej firmy.
    o naturach opisane jest w innych postach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. czesc przez przypadek znalazlam Twojego bloga i musze przyznac ze zapowiada sie niezla lekturka:)
    mam male pytanie i prosze o porade. Okolo 6 tygodni temu pierwszy raz zafarbowalam wlosy na colosci ( wczesniej zawsze byl balejaz) fryzjerka zmieszala dwa odcienie 10 i 9 z Matrixa oba odcienie mialy byc zimne i po umyciu oczywiscie wyszly cieple (tylko na odrostach na szczescie ale szok byl) rudy pojawial sie coraz bardziej z kazdym myciem.
    Teraz mysle ze jest ok wlosy sa jasne lekko zlotawe, napewno mniej zniszczone jak po balejazu.
    Ale pojawil sie odrost a ja niewiem co robic, poniewaz nie chce juz przezywac tego zawiedzenia. Odrost ma taki mysi kolor, potem troszke tych rudosci ok 2 cm a potem ladne jasne odcienie
    Mysle o balejazu, duzo jasnych pasemek, czy to wyjdzie ok?
    Druga opcja to Londa 10/1 z 6% woda. Bardzo prosze o rade:)

    OdpowiedzUsuń
  8. londa na 6% to na pewno nie da rady... mozesz sprobowac farby popielatej np. 10.1 na wodzie 9% minimum, albo balejaz z gestych pasemek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej:)
    Chciałabym przyciemnić swoje włosy, które rozjaśniam pasemkami już wiele lat. Chciałabym wrócić do naturalnych, zafarbować je raz i już przestać farbować :) Mój naturalny to taki średni/ciemny blond. Myślałam nad farbami Alfaparf, podobają mi się odcienie 9.1 i 9.01 ale czy nie będą za jasne? Boje się trochę poziomu 8 bo często farby wychodzą ciemniejsze. Dobrze, ze trafiłam na ten artykuł i wiem teraz, że musze napigmentować włoski:) Czy powinnam zrobić to 9.0 i później dodać 9.1 a może dodać coś z 8?
    Boję się, że wyjdą takie brudne lub szare włosy a marze o takim opalizującym zdrowym średnim blondzie.
    Proszę doradź mi :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli chcesz sredni blond to powinnas uzyc farb 8.0 i 8.1.
      alfa jak najbardziej.

      Usuń
    2. Postanowiłam do zapigmentowania wymieszać 8 i 9 naturalne a jako kolor własciwy 8.1 z wodą 3%. chyba powinno wyjśc dobrze? beż żadnych nieprzyjemnych niespodzianek? :)

      Usuń
  10. hej bunny co myslisz o tej pigmentacji? niewiem co to za kolor może wyjść?
    ?http://lokikoki.pl/product-pol-2714-Colorance-Lowlights-Przyciemniajaca-koloryzacja-do-wlosow-rozjasnianych-7-8-Neutral-60ml-Goldwell.html?utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2012-06&utm_content=2714#nclid=57f4b689fb5b0e1ca312cad3351206b0
    a i mam pytanie probowalas robic pigmentacje farbami z drogerii czy nie polecasz bo nie są profesjonalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pigmentacja jak pigmentacja- wyjdzie blond sredni naturalny.

      robilam drogeryjnymi 2x i krycie nie bylo calkowite, przeswity i stad nie polecam.

      Usuń
  11. Witam Ponownie!
    Nie przeczytałam niestety wcześnie regulaminu, dlatego moja prośba o pomoc i żale napisałam tutaj.
    Przepraszam! Kleo

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam :-)
    Mam włosy bardzo jasny blond poziom to chyba 10, wyglądają okropnie, są sprane, łaciate, kolor jest ciepły, żótławy, a miejscami szaro- siny :-( Ostatnio cały czas farbuje odcieniami beżowymi- przeważnie garnier 113. Mój kolor naturalny to bardzo ciemny blond, włosy słabo mi się rozjasniają, z rudym refleksem. Chciałam trochę je przyciemnić, aby kolor był beżowy mniej wiecej taki jak na opakowaniu garnier nutrisse 89. Miesiąc temu spróbowałam przyciemnić i wyrównać kolor kładąc loreal 9.13, ale niestety nic z tego nie wyszło- te siwo szare włosy wcale nie złapały tej farby :-( Czy powinnam wczesniej zrobić pigmentację kolorem 8.0? Widziałam, że nie polecasz farb drogeryjnych, ale w tej chwili nie mam już czasu na zakup profesjonalnej farby, wiec w miare mozliwości chciałabym zastosować tą garnier nutrisse 89, bo już ją kupiłam. Więc podsumowując mam taki pomysł, aby dokupić nutrisse 8.0 jako pigmentację, a następnie położyć odcień 89. Czy to dobry pomysł? Jest szansa, że wtedy pokryje mi te szaro-siwe włosy? Będę wdzięczna za każdą wskazówkę, bo niestety niewiele wiem o farbowaniu :-(
    Pozdrawiam serdecznie
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiekszosc garnierow jako natur wychodzi chlodna wiec twoje zabiegi nic nie dadza- wlosy i tak beda szarawe. poczekaj, pomyj wlosy to sie zmyje z czasem.

      Usuń
    2. dziękuję za taką błyskawiczną odpowiedź :-) a jeszcze mam pytanie- wczoraj pół dnia czytałam Twój blog i w którejś notce była informacja, że włosy zniszczone, rozjaśniane, wytrawione czyli puste w środku mogą mocniej złapać farbę- tzn. wyjdzie dużo ciemniej- a więc jeśli dobrze zrozumiałam to na moich zniszczonych bardzo jasnych włosach kolor 89 może wyjść dużo ciemniej, ale też szybko się wypłucze?
      Pozdrawiam i dziękuję za wskazówki :-)
      Magda

      Usuń
  13. Witam.
    Mam od nastu lat rozjaśnione włosy farbami z poziomu 9. Na chwilę obecną mam farbę firmy Artego nr 9. Kolor jest bardzo jasny dodatkowo rozjaśniony przez słońce. Chciałabym mieć kolor jasny ale naturalny. Bardziej taki orzechowy, karmelowy. Do tej pory używałam wody 6% do farbowania. Czy jak dodam 3% to włosy ściemnieją choć o ton?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sciemnieja, chyba ze uzyjesz farby z poziomu 8 z oksy 3% na dlugosci, 6% na odrost.

      Usuń
  14. Hej :)
    Przczytałam chyba już z pół Twojego bloga i bardzo mi się podoba.
    Może mi też mogłabyś doradzić :)
    Mam włosy farbowane od ok 2 lat na blond farbami: lorealem głownie superrozjaśniającą sklepowa a ostatnio majiblond 901s jednak chciałabym przyciemnić trochę i na chłodny odcień.
    Mam farbe majirel 9,13 i wode 6% i 9& ale jak spróbowałam po jednym pasemku to jedynie odrosty są troche ciemniejsze (tzn z poziomu 6 na myślę że ok 8 poziom z ciepłym odcieniem a niestety jasne końce wciąż jasne. Czy myślisz że powinnam nałozyć na odrost mocniejsze oksy a a dlugosc dla przyciemnienia moze rozcienczyc ta 6?
    Chyba, że polecasz jakąś inną farbę najlepiej z goldwell lub majirel do takiego zabiegu.
    Jakbys miała czas to nawet mogę na maila wysłać Ci fotki ?:)
    Pozdrawiam
    novotna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyslij fotki na maila i cos dobiore.
      i jakies foto co chcesz uzyskac.

      Usuń
  15. Mam włosy platynowe z rudymi odrostami( bo farba nie wyszła na tych odrostach) i chcę zmienić kolor na czekoladowy brąz. Nie wyjdą one czarne? Zrobiłam test na stronie avon- i bardzo bardzo mi się ten kolor spodobał jest bardzo naturalny, ciekawa jestem czy by wyszedł mi taki jak na tym teście. Pomocy albo przyciemnianie i to do czekolady albo może masz jakąś złotą radę co zrobić z odrostami żeby ładnie na blond się farbowały. Chciałabym albo mieć takie jak doda- stonowany taki blond albo wejść w świat brązów. Co robić pomocy!!! Jesteś w necie numer jeden i wszyscy Cię polecają więc sądzę że będziesz w stanie mi pomóc- lubię eksperymentować :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekoladowy ci wyjdzie a czy bardzo ciemny z poczatku to zalezy jak zniszczone masz wlosy.
      kto mnie poleca z ciekawosci? ;)

      Usuń
  16. farbowałam 2 lata na perłowy blond Syoss, było ok. podkusiło mnie na rozjasniacz- też Syoss tragedia, wyszły zółte.
    Co robic - iść do fryzjera, o co prosić? Czy może w domu, jaka farba, co polecasz. chciałabym kolor naturalny blond chłodny. mam cienkie i słabe włosy. Poradź coś. Monika

    OdpowiedzUsuń
  17. Czesc,miałam włosy jasny blond i platynowe pasemka. Chciałam przyciemnić kolorem ciemny blond L'Oreal Ombre 6.0 ale farba sie wypłukała do brudnego spranego blondu z jasnymi koncowkami i pasemkami. Czy pigmentację mam wykonać wodą 3% czy 6% ? Chciałąbym osiągnąć brąz/jasny brąz. Czy farba sie nie będzie spłukiwać tak szybko jak poprzednia 3-4 mycia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrob na 3%.
      nie powinna juz sie tak wyplukiwac.

      Usuń
    2. Dziękuję za szybką odpowiedź! Jaką profesjonalną farbę poleciłabyś do pigmentacji ? Majirel, matrix ?

      Usuń
    3. majirel czy jakakolwiek inna profeska.

      Usuń
  18. Widziałam na palecie dwa rodzaje naturalnych blondów: 8.0 oraz 8.00, przy czym ten 8.0 na tych włoskach próbnikowych jest taki ciepły a ten 8.00 bardziej taki zimny. Czy mogę pofarbować tym 8.00 włosy, które zrobiły się żółte (nie rude) po farbie opalizującej? Bo wiesz, ten taki zimny natury bardzije mi się podoba.
    Iga

    OdpowiedzUsuń
  19. It's color artego
    Iga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz, ten z podwojnym zerem jest po prostu intensywniejszy.

      Usuń
  20. Aha, dziękuję Ci za profesjonalną ocenę, Bunny. Czyli po tej z dwoma zerami nie wyjdę miodowa / ruda jakaś? Jak takie intensywniejsze w ogóle wychodzą? Jesteś świetną fryzjerką, więc pewnie nie raz nakładałaś takie z dwoma zerami na włosy klientek i jaki był efekt? ciepły, chłodny, neutralny? Wiem, Bunny, że Cię męczę, bo dla Ciebie są to oczywiste sprawy, ale ja jestem totalnym laikiem w tym zakresie ;-(((( A chciałabym wierzyć w to, że ten 8.00 wyjdzie mi zgodnie z opisem, czyli: "jasny chłodny blond"....
    Iga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie powinnas, powinno wyjsc chlodno lub lekko chlodno.

      Usuń
  21. Witaj Bunny:)Przez pare miesiecy farbowalam wlosy farba londa nr 18 świetlany blond.Po tej farbie mam bardzo jasne wlosy. Chcialabym je przyciemnic i miec swoj naturalny kolor czyli ciemny blond a nawet jasny braz.3 tygodnie temu farbowalam londa nr 17 jasny blond i nic nie wyszlo. Tylko szare mi sie wlosy zrobily ale szybko sie zmyly.Jaka farba mam je pofarbowac zeby nie wyszly czarne a ni zielone? Pomoż prosze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poloz cos z poziomu 7 badz 6 np loreal 6 itp.
      czarne ani zielone nie beda.

      Usuń
    2. Z loreal jest troszke tych farb. Napisz konkretnie jaki kolor chodzi.:)

      Usuń
    3. np z majirel 6 albo 7.
      mozesz tez zastosowac wszelkie beżowe odcienie czyli np. 7.13, albo ciepłe jak złote itp.
      ze sklepowych excellence moze byc 7 albo 7.31...

      Usuń
    4. A po tych odcieniach nie wyjda rude? Bo mam bardzo jasne włosy wiec sie obawiam tych rudych...:/

      Usuń
    5. czasem beze maja rudawy podcien, wiec jesli sie boisz farbuj naturami.

      Usuń
  22. cześc przypadkiem trafilam na Twojego bloga i mam nadzieje, że moglabys mi cos poradzic albowiem, przez dłuższy czas rozjaśniałam włosy profesjonalnym rozjaśniaczem ze sklepu fryzjerskiego o jakies 8 tonow i powiem szczerze kolor wychodzi zawsze piękny ale wlasnie jak to każda kobieta w tym ja po juz chyba 4 latach chce przyciemnic te wlosy i nie mam pojęcia co robic.. poszlam za radą koleżanki i połozylam na włosy farbę z welli colortouch 9/16 cóż przyciemniły się jak narazie ale są szare, pociesza mnie mysł ze gdy troche się zmyja będą miały znow kolor blond ale troche cieplejszy, z tym że mój problem polega na tym, że wolalabym aby to przebiegalo troche inaczej bo jesli nie rozjasniacz to nic nie rozjasni moich odrostow a znow nie chce od razu pomalowac wlosow na ciemno :( chcialabym miec naturalny blondzik i nie wiem co robic.. chyba zostaje mi wizyta u fryzjera :( ale ciekawe co znow on wymysli..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeslij mi na maila fotke wlosow i takie jakie chcesz miec wlosy. cos doradze bo tak w ciemno to sie nie da.

      Usuń
  23. Witam, cieszę się, że tutaj trafiłam. Dużo poczytałam, ale nie jestem pewna i pomyślałam, że może mi poradzisz.
    Od wielu lat farbuje się sama, przeżyłam już wszystko, no może bez czerni, z efektami bywało różnie. Aktualnie mam mocno rozjaśnione włosy Syossem 11-0 (stosuję go od ponad roku, czasem zmieniłam na 10-0). Regularnie stosuje fioletowy szampon Joanny, color system. Nigdy nie miałam żółtych odcieni - efekt super. Jednak chciałabym już przyciemnić je. Próbowałam raz, ale wyszły zielono szare - poczytałam i już wiem co się stało. Kiedyś używałam Wellatonu Jesienne złoto 8-3 (już go nie ma :( ), to był cudny kolor, który po czasie się trochę zmywał i włosy wyglądały jak po balejażu. Co mogę zrobić sama, żeby choć trochę je 'znormalnić'. naturalne włosy mam szare, ciemne blond. Wolałabym nie iść do fryzjera, bo nie mam zaufanego. Dziękuję z góry za poradę :)
    pozdrawiam serdecznie, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli przyciemnisz ciepłym odcieniem to zieleni nie bedzie np ciemnym blondem złotym poziom 6.3 albo 7.3...
      a potem jak juz beda ciemne to zmienisz ich polysk na inny jesli ci sie nie spodoba.

      Usuń
  24. Bunny:))
    Czy odcien 8 polozony na rudo-żółte włosy po rozjaśniaczu, wyjdzie ciemniej? Bo zalezy mi na 8 i boje sie ze wyjdzie za ciemno...

    Olaaa

    OdpowiedzUsuń
  25. Bunny pomocy!!!:( Na rozjaśnione włosy położyłam farbe syoss naturalny ciemny blond i efekt tej koloryzacji okazał się porażka! Włosy wyszły jakieś zielone. Postanowiłam położyć na nie farbę palett ciemny blond myśląc ze tym razem wyjdą ciemne a nie zielone. Ale i tym razem nic z tego nie wyszło .Włosy były nadal zielone.Ostatnie moje podejście do farbowania to kolor jasny czekoladowy brąz z Palett. i na początku myślałam ze wreszcie włosy nie będą zielone bo w sztucznym swietle byly bazowe ale w świetle dziennym niestety sa zielonkawe. Po 2 myciach farba zaczęła sie zmywać i włosy robia sie nadal zielone.Co mam z nimi zrobic? Mam teraz nie dość ze zielone włosy to na dodatek sa bardzo suche , matowe i nie wygladaja juz jak wlosy tylko siano:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naloz szamponetke miedziany blond czy inna czerwona na doslownie 2-3 minuty i zmyj- powinno pomoc.

      Usuń
  26. Szamponetke od 6-8 myć czy taka do 28? Mysle ze szamponatka nic nie pomorze bo sie zmyje po jednym myciu włosów.2-3 min to nie za krotko? Próbowalam szamponetkami z palett i po jednym myciu schodzily...:/Chyba ze sa jakieś z innej firmy które dłużej na włosach wytrzymują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obojetne bo to chodzi tylko to zeby stonowac zielony.
      czasem kladzie sie na wlosy koncentrat pomidorowy na kilka minut i tez pomaga ;)
      mozesz tez czekac az zielen sie zmyje- do miesiaca czasu.

      Usuń
  27. odpowiesz na moje pytanie :(?
    Marlena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz na mojego maila i opisz sprawe a odpowiem ;)

      Usuń
  28. Ja mam pytanie. Mam rozjaśniane włosy farbami drogeryjnymi, garnier londa, włosy są już mega wytrawione, ostatnio farbowałam londa 18 świetlany blond, chciałabym je trochę przyciemnić, bo mam cerę naczynkową, kupiłam farbę orzechowy ciemny blond z garniera i nie wiem czy wyjdą mi dobre czy kupić inną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. orzechowy blond to cieply odcien wiec nie powinno byc zle. tylko ze on jak braz wyjdzie.

      Usuń
  29. Witam , mam pytanie moje włosy z poziomu 10 chciałam przyciemnić do poziomu 8-9 używałam farb z firmy alfaparf 10.21 z 10.1 . Czy mogę nałożyć 8. 21 z 9.1 czy lepiej nature . Czy po chłodnych odcieniach mogą wyjść zielone ? Bardzo proszę o odpowiedz . Halka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyciemniasz o ton/dwa wiec mozesz przyciemniac chlodnymi- ale moze wyjsc bardzo szaro, wiec lepiej polaczyc na pol z natura.

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*