środa, 5 października 2011

L'Oreal Recital Preference Wbis

Kolejna farbka L'Oreala.
Tym razem L'Oreal Recital Preference Wbis Copenhague Jasny blond popielaty 8.1

Opis farby już znacie, skupię się na bardzo nietypowej modelce  oczko
Nasza wizażowa _eNchaNted_ wiele przeszła żeby uzyskać czysty, ładny odcień blondu. Nie ma się czemu dziwić, skoro miała bardzo utrudnioną do tego drogę, gdyż jej naturalne włosy mają kolor średniego/ciemnego brązu.
Jak wiecie włosy poniżej poziomu 6- ciemny blond należy wstępnie rozjaśnić przed nałożeniem farby w odcieniu jasny blond, ponieważ inaczej uzyskacie kolor rudy lub brązopodobny, w żadnym wypadku nie będący ślicznym czystym blondem.
Ale jak wiecie dla nas nie ma rzeczy niemożliwych!  hehe
Nasza Ench miała kilka wyjść z tak niefortunnej sytuacji:
- zrobić przed wybraną farbą kąpiel rozjaśniającą
- pojaśnić włosy rozjaśniaczem przed farbą
-wykonać podkład z farby z rozjaśniaczem a potem nałożyć docelową farbę.
Wybrała opcje 3.
Jako farbę na podkład zastosowała superrozjaśniającą Palette z serii Permanent Natural Colors kolor skandynawski blond 100. Następnie w skandynawskim chodziła do kolejnego przetłuszczenia włosków-kilka dni i kładła docelową farbkę w tym wypadku Wbisa, jednakże kombinacji można robić mnóstwo!

Na podkład nadają się także sklepowe:
-Schwarzkopf, Palette Deluxe, platynowy blond 100
-Schwarzkopf, Palette Intensive Color Creme, Superjasny blond, E20

A oto rezultat:
Bardzo ciemny odrost modelki, efekt po skandynawskim-żółty blond, który tak ma wychodzić, i ostateczny efekt po Wbisie.

          

Jak widzicie wszystko jest możliwe!
Żeby zostać blondynką trzeba tylko bardzo chcieć! 

13 komentarzy:

  1. Jestem w podobnej sytuacji, odrosty w kolorze porównywalnym z odrostami modelki, reszta włosów potraktowana najpierw rozjaśniaczem (efekt: nasada włosów biała, końce włosów coś w stylu ciemny miedziany blond, środkowa część włosów delikatne przejście kolorystyczne - włosy wcześniej przez lata farbowane na ciemne brązy stąd efekt) potem zapigmentowana naturalnym blondem z Joanny a na to platynowy blond też z Joanny. O dziwo kolor wyszedł dokładnie taki jaki chciałam, niezbyt ciepły, niezbyt zimny, taki neutralny, przejście kolorystyczne od nasady po końce prezentuje się ciekawie, jak gdyby specjalnie zrobione. Teraz moje pytanie: jak rozjaśnić odrost żeby nie odróżniał się od reszty włosów, która od nasady jest w beżowym blondzie na poziomie 8 z refleksami "białego złota"? Nie chcę się znów bawić w pigmentację białych włosów ani nie chcę też otrzymać rudych odrostów. Bardzo proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jedno pytanko :) Czy jeśli zrobiłabym podkład farbą rozjaśniającą (np. którąś z PALETTE - i tu też nasuwa się pytanie, czy blondy tak samo mocno wżerają się i wysuszają włos jak brązy, których używałam i choć dawały piękne lśniące kolory, włosy były po paru myciach super przesuszone... czy nie lepsza byłaby inna firma, moje włosy i tak są już w opłakanym stanie) to czy musiałabym, jeżeli odrost wyszedłby jaśniejszy niż reszta włosów, robić potem pigmentację czy wystarczyłoby nałożyć farbę blond w ciemniejszym odcieniu i już? Czy mógłby to być zamiast farby nakładanej na podkład szampon koloryzujący? Przepraszam, ze tak chaotycznie ale zazwyczaj mam problemy z tłumaczeniem czegokolwiek żeby nie zagmatwać jeszcze bardziej :), jeśli coś będzie niezrozumiałe to proszę pytać :) bardzo zależy mi na fachowej poradzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. carrie prosze napisz jeszcze raz cala sprawe do mnie ale na maila a nie tutaj ;)
    i zdjecia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć, twój blog jest wspaniały! przeczytałam niemalże wszystko :)
    Mam pytanie czy żeby osiągnąć taki sam efekt (kolor włosów mam taki sam jak _eNchaNted_) :
    1) do wbis'a mogę dodać wodę 12 % lub
    2) odrost zrobić Schwarzkopf, Palette Deluxe, platynowy blond 100,
    zmyć i nałożyć zaraz L'Oreal Recital Preference Wbis Copenhague Jasny blond popielaty 8.1?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej wstepnie je pojasnic i dopiero dac wbisa- tak robila enchanted ;)

      Usuń
  5. Podoba mi się kolor z Loreal Recital Prefernece Island 7.1, a jako że mój naturalny kolor włosów to ciemny mysi to zastanawiam się czy w/w farba nada moim włosom ładny odcień. Czy może lepiej kupić opisaną w notce farbę 8.1?
    zależy mi na uzyskaniu średnio-ciemnego blondu. chcę wyglądać naturalnie.

    Pozdrawiam,
    Ola mająca brzydkie odrosty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały problem w tym, że czasem trudno ocenić swój naturalny kolor włosów wg skali fryzjerskiej. Na przykład mi się zawsze wydawało, że mam co najwyżej ciemny blond, ale rozjasniają się jak bardzo ciemne włosy. Mam mnóstwo ciepłego barwnika, o który się nie podejrzewałam zanim zaczęłam farbować.

    A właśnie chyba pierwsze czy drugie farbowanie w moim życiu to był ten kolor + drugi podobny trochę ciemniejszy (Islande). Nawet wstępnie lekko rozjaśniłam włosy a i tak efekt wyszedł dużo cieplejszy, po rozjaśnianiu miałam marchewkę, a po tych farbach złoty blond. Byłam wtedy bardzo zdziwiona, bo w sumie te kolory są dość podobne do mojego naturalnego koloru, szczególnie Islande. :D

    Od tego czasu sporo się nauczyłam, ale też nadal uważam, że moje włosy nie są naturalnie ciemne. Natomiast są myszate i mają dużo ciepłego barwnika, którego normalnie nie widać, potrzebuję mocnych oksydantów. Dobrze, że tutaj ostrzegasz właścicielki mysich włosów. BTW wg mnie mysi to nie jest popielaty kolor tylko bury, brązowo-szary, wygląda na dość chłodny ale często ma cieplejszy refleks - to te cholerne ukryte ciepłe pigmenty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli kladziesz na wlosy rozjasniacz jako podklad pod farbe docelowa to musisz rozjasnic wlosy do jasnozoltego koloru pod blondy.
      jezeli zmyjesz rozjasniacz gdy wlosy sa rude to potem zawsze farba wyjdzie ci cieplo.

      inna rzecz ze loreal ma slabe farby dla jasnych blondynek, przy naturze ciemny blond juz wysiadaja...

      Usuń
  7. Witam,
    Czy mogę na kolor, który mam-loreal excellence 8.13 perłowy beż położyć loreal preference copenhague? Czy kolor zjaśnieje nieco?
    Dziękuję
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. witam jeszcze raz, zapomniałam podpisać. Bardzo prosze Cie Bunny o rade czy moge nałożyć na farbe loreal preference 8.0 po tygodniu odcień 9.13 baikal. Obawiam się czy mi na głowie nie wyjdzie cos dziwnego..

    dziękuje
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*