środa, 5 października 2011

L'Oreal Richesse de diacolor 9.13

Dzisiejszą bohaterką postu będzie Agatau88, która w ostatnim czasie potrzebując odmiany postanowiła pofarbować swoje włoski farbą profesjonalną L'Oreala ton w ton, odcieniem beżowym.

Zastosowała farbę L'Oreal Richesse de diacolor odcień 9.13.

Producent pisze o niej:
Odżywcza koloryzacja ton w ton bez amoniaku. Bogactwo i głębia refleksów koloryzacji ton w ton. Niezwykła delikatność, trwały i piękny połysk. Produkty Richesse de Diacolor zawierają IONENE G, wzmacniający strukturę włosa, kompleks Incell, olejek z pestek moreli, wzmacniający spoiwo międzykomórkowe oraz substancje oleiste w postaci wosków, dostarczające do wnętrza włosa odżywczych lipidów. Polimer powlekający otacza włos ochronną warstwą, która odbija światło, zapewniając włosom trwały i niezwykły kolor. Richesse de Diacolor to nowa odżywcza koloryzacja ton w ton bez amoniaku. Pielęgnuje i osłania włókna włosów, zapewniając im długotrwały połysk. Rezultat: naturalnie lśniące włosy, subtelne kolory.

Pokrywa do 50% siwych włosów.
Nie rozjaśnia- koloryzacja ton w ton.
Farbę trzyma się na włosach tylko 20 minut- szybki zabieg.

A oto rezultaty:  cmok

       

I jak Wam się podoba?
Ja osobiście wolę naszą Agatkę w Excellce i Stockholmie, ale myślę że odmiana ciekawa.
Pamiętajcie, że beżowe kolory najczęściej wypłukują się do rudawego połysku- zwłaszcza na odroście, więc jeśli któraś z Was nie znosi rudości to beży jej nie polecam.
Buziaki!


Dziś robię dokładkę  oczko
Nasza piękna infantuated  cmok  z wizażu również użyła owej farbki.
Ma niesamowite gładziutkie i lśniące włoski... kocham
Miłego oglądania kochani!

   

Czy ktoś ma ochotę jeszcze powiedzieć, że blond włosy to zniszczone siano?

6 komentarzy:

  1. droga bunny mam pytanie mam blond wlosy do ramion rozjasniane kilka razy...obecnie sa biale...a chcialabym uzyskac blon bardziej naturalny..wlasnie 9.13....co powinnam zrobic moj naturalny jest dosc jasny mysi na poziome 8...latwo sie rozjasnua....chcialabym unuknac zieleni i rudosci..czy 9.13 z majirela na odrost. 9 a konce z 6 bedzie ok? Czy musze wykonac pigmentacje uzywalam czesto majirel zanum rozjasnilam....prosze doradz mi blond ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Bunny!!!! BARDZO podoba mi się kolor Agatau88 po tym 9,13 !!!! Jest rewelacyjny!!! Bunny, powiedz mi, czy z linii Majirel 9.13 wyjdzie podobnie? Nie używam bezamoniakowych formuł, bo niestety moje włosy po takich to jeden wielki makabryczny przesusz...Po farbach na bazie amoniaku jest ok, a majirel chyba na amoniaku jest?
    No ale Bunny, czy ten z majirela 9.13 wyjdzie podobnie????
    No nie mogę wyjść z podziwu.
    Aleksandra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, po majirel wyjdzie ci podobnie, ona lepiej rozjaśnia niż richesse i jest tradycyjna farba.

      Usuń
  3. Dziękuję Tobie za poświęcony czas na odpisanie mi ;-))
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne włoski i bardzo naturalny kolor

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*