środa, 5 października 2011

Ce-ce color creme 10 i 10/01

Na wstępie bardzo chcę podziękować Wam- moim czytelnikom  cmok
To miłe widzieć, jak wiele osób mnie podczytuje i ma odwagę zapytać o radę. Bardzo miłymi są dla mnie również komentarze od Was...
No i przede wszystkim cieszy mnie to, że znajduję dzięki Wam nowe "modelki", które mają do mnie zaufanie i służą zdjęciami po zabiegach dla dobra ogółu zainteresowanych  hehe .
Naprawdę, nie wstydźcie się pytać- ja nie gryzę, a lepiej zapytać niż popełnić błąd i zniszczyć sobie włosy...


A dziś przedstawiamy profesjonalną farbę Ce-ce (do kupienia na all i w hurtowniach fryzjerskich).
Modelką jest wizażowa katie100  cmok .
Aby pomóc jej zejść z rudości, a jednocześnie osiągnąć naturalny efekt bardzo jasnego blondu użyła mieszanki farb ce-ce "pół na pół" odcienie 10 platynowy blond i 10/01 extra świetlisty popielaty blond.
Na odrosty nałożyła mieszankę z wodą 9%, a na długości z wodą 6%- rozrobiła 2 mieszanki.
Najpierw nałożyła na odrosty a następnie na długości.
Efekty wyszły przepiękne!  kocham
Dodajemy fotki- farb, jej odrostów przed, oraz efektu po:

                     

8 komentarzy:

  1. Witam. Mam naturalny kolor wlosów cos kolo odrostów Pani z powyższego zdjęcia. czyli średni brąz. Czy przy użyciu tych dwóch odcieni wyszedł by mi taki naturalny blond? oczywiście bez żółtego odcienia. Czy mogłabym zastosować sama farbę czy koniecznie z oksydantem 9?
    Pozdrawiam
    amelia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zart prawda?
      koniecznie z oksydantem 9 jak nie 12%.

      Usuń
  2. A czy po zastosowaniu farby 10-platynowy blond i wody 12% odrosty nie staną się żółte, albo rude? Do tej pory malowałam włosy rozjaśniaczem z Ce-ce 9%,a na drugi dzień kładłam farbę 10 z wodą 9% i wtedy efekt był zadowalający. Czu mam szansę uzyskać podobny efekt bez wcześniejszego rozjaśniania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie powinny ale zalezy od twoich wlosow.
      jednak jak masz po rozjasniaczu to cie 10 nie zadowoli, predzej 11, lub ultra blond jakis...z innej firmy np alfaparf.

      Usuń
  3. dziękuję za poradę, pomyślę nad farbą z alfaparfu i jak odważę się pomalować nią włosy to dam znać o wynikach eksperymentu;) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bunny, może Ty będziesz wiedzieć:
    - farbuję włosy od jakiegoś czasu mieszanką farb profess: 9 + 9.1 pół na pół, ALE
    - ostatnio na "mojej" palecie zauważyłam "nowe" odcienie i tam jest m.in. 9.01 -> CZY TO JEST TO SAMO CO 9 + 9.1? ???
    Boję się, że może jest mniej popielata niż gdy mieszam typowo popielaty z naturą, ale sama nie wiem, jak to jest naprawdę - w końcu tak bym kupowała jedną farbę zamiast dwóch, O ILE TO TEN SAM KOLOR MI WYJDZIE.
    Tylko Bunny, proszę powiedz szczerze....
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, 9.01 to farba mniej popielata niz 9.1 i nie do konca rowniez naturalna.
      to nie jest 9 + 9.1 bo to by bylo za proste ;)
      jest mniej popielata niz natura na pol z popielem.

      Usuń
  5. Zauważyłam mały błąd na zdjęciu koloru 10/01 . Jest to odcień 10/11 gdyż wystąpiła mała pomyłka( zamiana) przy fabrycznej produkcji palety.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*