środa, 5 października 2011

Najtrudniejsze są powroty...

Witam Was Kochani po naprawdę długiej przerwie od mojego ostatniego postu...
Z góry chcę Was za to przeprosić, ale brak czasu spowodowany kończeniem szkoły fryzjerskiej i sprawami rodzinnymi dał mi się mocno we znaki  wstyd .
Niemniej najtrudniejszy okres już minął (chyba...  myśli ), jestem po egzaminach na technika usług fryzjerskich  hehe i teraz trzeba cierpliwie czekać na wyniki do końca sierpnia...
Wiem już, że część testową zdałam, może nie tak świetnie jak chciałam, ale do przodu! natomiast teraz jeszcze pozostaje pytanie- jak mi poszedł projekt, a wszystko może się zdarzyć i wszystko zależy od osoby sprawdzającej, na to wpływu już nie mam, ale gdy pisałam projekt na żywo to miałam poczucie, że poszło mi dobrze, tematy były dla mnie trafione i czasu w zupełności mi starczyło- wyszłam z sali godzinę przed końcem.
Egzamin oceniany był przez zdających ogólnie jako trudny a tematyka dość zaskakująca ale... to już za mną, więc trzeba zapomnieć.

Olbrzymie wsparcie stanowili dla mnie team blondynek z wizażu, moja rodzina i narzeczony- kocham Was i bardzo dziękuję za wsparcie w ciężkich chwilach!!! Wiecie jaka ze mnie panikara i stresiara- bez Was nie dałabym rady, ale wasza wiara bardzo mi pomogła!

Teraz o sprawach porządkowych.
Kurczę... wiele/u z Was pisze do mnie na pocztę w różnych kwestiach fryzjerskich i ciągle widzę, że w komentarzach pojawiają się nowe wątpliwości.
Nie wiem do końca jak to zrobić... ponieważ często dzieje się tak, że pytacie o to samo, a ja odpowiadam cierpliwie po raz tysiącpiećsetsto dziewięćsetny i mam poczucie bezsensu, bo reszta z Was z tego nie skorzysta  wrr
Może zrobimy tak, że co jakiś czas będę tworzyć posty z zapytajnikiem i wtedy w komentarzach możecie do woli zadawać pytania o co tylko chcecie- ale proszę o kulturę!
Tymczasem będę Wam w kolejnym poście odpowiadać.
W ten sposób stworzylibyśmy takie faq dla zainteresowanych z najczęstszymi problemami co?
Jak myślicie?
Pomysł ten podsunęła mi zaprzyjaźniona wizażanka i modelka z tego blogu kitkulka  cmok
Pozdrawiam ją gorąco!

No i oczywiście pojawią się opracowane nowe kształty twarzy, także zaczynamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*