środa, 5 października 2011

L'Oreal Majirel 10.21

Na początku dzisiejszej notki chciałabym złożyć najlepsze życzenia z okazji Dnia Mężczyzn wszystkim mężczyznom, którzy mnie czytają!
( o ile tacy w ogóle są...  myśli )

Dzisiejsza notka poświęcona będzie farbie profesjonalnej L'Oreal Majirel 10.21 bardzo bardzo jasny blond opalizująco-popielaty.

Nasza modelka buahhot  cmok , użyła farby z utleniaczem 9%.
Oto efekty:

             

Ja bardzo lubię takie zimne perłowe i popielate kolorki, a Wam jak się podoba?  oczko

11 komentarzy:

  1. jaki modelka miała wcześniej kolor włosów zanim nałożyła ten kolor czy musiała wcześniej przeprowadzić dekolaryzację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcześniej również miala jasny blond farbowany, naturalnie ma średni blond.
      nie musiała przeprowadzać dekoloryzacji ani wstępnie pojaśniać.

      Usuń
  2. hej mam na imię Kasia, powiedz Kochana czy da cos sie zrobic z moimi wlosami, jakis czas temu robilam u fryzjera baleyage z blondu ( moj wyjsciowy kolor włosów to ciemny brąz) "fryzjerka" nalozyla mi rozjasniacz z utleniaczem 10,5% i teraz mam zielone wlosy :((( nie mam pojecia co mam zrobic zeby je zniwelowac , moglabym polozyc jakis ciemny blond wtedy pewnie by przykrylo ale ja bym chciala miec ladny blond zamiast tych zielonych, na gorze mam normalne wlosy , najgorzej jest na koncach sa koszmarnie zielone....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprobuj pofarbowac wlosy bezowym cieplym blondem i ta zielen powinna zniknac, mozesz tez sprobowac rozowej/czerwonej plukanki do wlosow- niweluja zielenie.

      Usuń
  3. Fryzjer rozjśnił mi włosy na kolor bardzo jasny blond- wygląda sztucznie i mam wrażenie ze wpada w żółty. Co można zrobić by je przyciemnic? Czy ciemny beżowy blond będzie dobry i nie spowoduje zielonego koloru oraz czy pokryje jednolicie bardzo utlenione włosy? A może pasemka ciemniejsze? Włosy były farbowane w piątek więc jeszcze nie pojawił się odrost. Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinno byc ok po bezowym odcieniu.
      nakladaj z oksy 3%.

      Usuń
  4. A czy do tego odcienia mogę uzyc oxydantu 12%? Tak zrobiłam z odcieniem 10-bardzo,bardzo jasny blend.Liczę na odp.
    Lucia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej:) Bunny, mam pytanie:) Robiłam tą farbą z oxy 12%, ale odrosty wyszły ciemniejsze, wpadające w pomarańcz:-/ Co byś doradziła aby uniknąć tego problemu? Dodam że mam odrost dość ciemny blond.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam majiblond 901s mam bardzo ciemne swoje włosy i chyba wszystkie fryzjerki w mojej okolicy próbowały robić mi farbą jednak wychodzily okropnie żółte i rude więc musiałam niszczyć je rozjaśniaczem natomiast farba majiblond sprawiła że moje włosy są piękne zdrowe i co ważne bez żółtego odcienia a wszystko to za 27zl bo tyle kosztuje i po co wywalac 150zl na fryzjerke.Pozdrawiam wszystkie blondynki :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*