środa, 5 października 2011

Alfaparf Evolution of the Color 9,1 + 9NB

Dziś przedstawiam kombinację farb profesjonalnych Alfaparfu.

O samej farbie piszą:
Farba w kremie do trwałego farbowania z systemem HCI (Hyper Intense Color System) z ALFAPARF Milano Laboratory. Skrystalizowane mikropigmenty ewolują: mniejsze, czystsze skrystalizowane mikropigmenty z HCI - zapewniają lepszą penetrację koloru w strukturę włosa, a wewnątrz włosa tworzą one większe cząsteczki koloru o intensywniejszej koncentracji i blokują je w środku. Wynikiem jest równomierna i długotrwała koloryzacja.

Modelką jest wizażanka infantuated  cmok
Pomieszała ona odcień 9,1 z 9NB- 3 części 9,1 i 1 część 9NB- 3:1.
Do tego użyła oksydantu 9%.
Taka mieszanka podbiła jej refleksy robione w grudniu  hehe
Moim zdaniem pięknie i bardzo naturalnie!

            

20 komentarzy:

  1. Ciekawe, jak taka kombinacja wyszłaby z tych nowych farb 3d cube?
    Bunny, może powinnam pomieszać 10 z połową 9.1, żeby nie wyszło zbyt mega zimno? Efekt Asi po tym wariancie 10+9.21 mnie zaskoczył, że aż tak zimno to wyszło, mimo, iż było mieszane z naturą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to 9.21 jest taki mega lodowy. popiele srednio. 10 to bardzo jasny blond w alfie.

      Usuń
  2. Witam ja mam pytanko, do tej pory farbowałam włoski alfaparf 9.13, mój odrost to ciemny brąz, niestety po 2 tygodniach zmywa mi sie kolor do zółtego-rudego. Kupiłam teraz farby 9.21 i 9.1, oraz 10.1. Chciałabym uzyskac kolor średniego blondu, ale by sie wymywał do blondu bez poświaty rudego czy żółci. Czy wymieszać farbę 9.21 z 9.1 czy 9.21 z 10.1? A może jakaś inną farbę nałożyć? Zależy mi na tym bym nie zniszczyła włosów:) posiadam oxy 6% i 9%. Bardzo prosze o poradę :). Pzdr Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz nawet te 3 zmieszac.
      wszystko zalezy jak jasny blond chcesz uzyskac.
      bedzie chlodny tak czy inaczej.

      Usuń
  3. Ok, chciałabym jeszcze zapytać która farba lepsza alfaparf 9.21 czy violet 9.21? Pzdr.Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. przepraszam voilet hehe, jeszcze cromatone tez jest dobra? Czy jak używalam 9.13 i po 2 tyg splukiwała mi farba do rudawego koloru, to czy po 9.21 samej lub z 10.1 nie będzie się tak robiło? Czy lepiej uzyć na odrost 6% czy 9%? Przepraszam, że zawracam glowę:) Pzdr.Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cromatone akurat moim zdaniem jest srednia bardzo...bo wiele blondow im rudzieje.
      po popielatej nie powinno sie tak robic...
      na odrost 9%.

      Usuń
  5. A i co z tymi farbami Joico sa owiele droższe, od alfy, ale czy lepsze? Miała może pani doświadczenia z Joico? ja używałam odżywki Joico była rewelacyjna, niestety w salonach za takie odżywianie trzeba słono zaplacić. Pzdr Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. joico sa najlepsze z nich.
      ale cena przeraza w pl, za granica taniej ;)

      Usuń
  6. Ok, może za jakiś czas wypróbuje Joico...cena rzeczywiście zwala z nóg. Dziękuję raz jeszcze za poradę.Pzdr Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj bunny, włoski mam ciemny blond, marzy mi się blond, chciałam położyć ALFE 11.10 z 11.20 pół na pół 1:5 z 12% oksy co o tym myślisz? czy najpierw rozjaśnić i potem farba,no i jaka? nie chcę uzyskać mocno popielatego szarego , koże wpadać lekko w ciepły. pomóż
    ASIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poloz naturalne 11.0 na pol z 11.10 i nie bedzie mocno szaro.

      Usuń
  8. Bunny, ale 9NB to ciepły kolor a 9.1 zimny czy nie bałyście Się że wyjdzie jakiś bury, zielony.
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szkodzi. ale to beż a beże są bezpiecznymi odcieniami przejsciowymi. sam beż zawiera popiel i złoto w pewnych częściach więc nie może robić z popielem zieleni.

      Usuń
  9. Dziękuję za wyjaśnienie. orientujesz się może czy z tych nowych farb Alfaparf 3d Cube można też zrobić taką mieszankę, bo efekt mi się bardzo podoba.
    Dziękuję i pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze mozesz tylko pamietaj dac wiecej bezu niz popielu.

      Usuń
  10. Witam:) Chcę zrobić swoje włoski, wg powyższego przepisu. Czy koleżanka inflantuated miała przed tym farbowaniem balejaż rozjaśniacz + brązowe pasemka? Jak mam właśnie takie i zastanawiam się, czy wyjdzie tak samo. Robiłyście tylko odrost i malaks na resztę włosków czy farba na całość? Dziękuję serdecznie za info:* MiniMałs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Infa miala refleksy.
      takze tobie wyjdzie inaczej, obawiam sie ze gorzej.

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*