środa, 5 października 2011

Joanna naturia 212 szlachetna perła.

Dziś specjalnie dla Was nowa farbka, która nie gościła jeszcze na moim blogu i nowa modelka z wizażu- Nikola17  cmok .

Za farbami Joanny nie przepadam, ale jeśli macie dobrze rozjaśniające się włosy "bezproblemowe" to na pewno ta taniutka farba Was zadowoli.
Dla włosów jasny/średni/ciemny blond będzie idealna.
Farba ma wodę 9%- najprawdopodobniej.

O linii farb naturia producent pisze tak:
Naturia Color to linia modnych odcieni farb, która zdobyła duże uznanie wśród Pań. Receptury kosmetyków zostały przygotowane na bazie naturalnych składników roślinnych: protein mlecznych i ekstraktu z brzoskwini. Proteiny mleczne chronią i odżywiają włókna włosów. Brzoskwinia to bogate źródło witamin i soli mineralnych, działa na włosy odświeżająco i tonizująco. Po zabiegu farbowania włosy są miękkie i sprężyste, mają głęboki kolor, piękny połysk i zdrowy wygląd.

Przedstawiam kolor 212 szlachetna perła:

           

Jak widać- piękny, chłodny odcień perłowego blondu- polecamy!  kocham

18 komentarzy:

  1. własnie będe robiła dzisiaj tym kolorkiem mam nadzieje ze wyjdzie tak ładny jak u ciebie:0

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Dziewczyny za swatche tej farby w ogóle często zaglądam na Twój blog. TO JEST BLOG NIEZBĘDNIK DLA BLONDYNEK!!! Jeszcze raz dzięki.
    PS. woda ma 9% stężenia, dziś sprawdzałam. Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej :D kolorek piękny ! Tylko boje się, że na moich włosach i tak nieładnie wyjdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bunny, czy ta farba Joanna Naturia (ja robiłam srebrnym pyłem nr 213) jest na bazie rozjaśniacza? bo farba ma...niebieski kolor i piecze podczas farbowania...zwykłe farby chyba niebieskie nie są?
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to jest zwykłą farba, nie ma rozjaśniacza. A kolor jest taki by dawała popielaty efekt.

      Usuń
  5. aha, dzięki, uspokoiłaś mnie ;) Angela

    OdpowiedzUsuń
  6. Bunny, a jaki kolor by wyszedł, gdyby zamienić wodę z tej farby (to 9%) na oksydant 6% - wyszedłby również blond czy jakaś "cytryna"? bo ja chciałabym taki efekt, tylko ciemniejszy o ton.
    Paula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można probowac, istnieje tylko ryzyko ze odrost zle wezmie...

      Usuń
  7. Tzn, że na żółto? Kurcze, szkoda, bo myślałam, że gdy dam słabszą wodę to jedyne co się zmieni to poziom jasności, a specyfika koloru pozostanie.....czyli jest to taki blond rozjaśniający?
    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może wziac na rudawo, na zoltawo a moze byc ładnie, musisz sprobowac. wszystko zalezy od twoich wlosow.

      Usuń
  8. Ja nie jestem zadowolona . po farbowaniu tym odcieniem w paru miejscach włosy zrobiły mi się białe , wręcz siwe ;/
    do tej pory nie moge tego zdominować ; ( .
    jutro kupuje farbe - złoty piasek . mam nadzieje ze pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bunny czy tą farbą na wodzie 3% można zniwelować kurczakową żółć po rozjaśniaczu?? Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  10. Bunny jak myślisz czy szlachetna perła i srebrny pył to dobre połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga Bunny, czy mogę położyć szlachetna perłe, bądź wellaton 12.0 na włosy w chłodnym odcieniu? Farbowalam dziś a10 i chyba nie czuje się w tak zimnym odcieniu. Chciałabym je lekko rozjaśnić i nadać odcień perłowy. Możesz mi podpowiedzieć? Bardzo dziękuję z góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście możesz, jednak radzilabym odczekać z 2 tygodnie, bo teraz każdy chłodny odcień będzie ci bardzo mocno lapal niebieskie/fioletowe/szare tony.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedz! Pozdrawiam serdecznie! :*

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*