środa, 5 października 2011

Syoss - nowe odcienie rozjaśniaczy?

Właśnie na rynek wchodzi nowość znanego już producenta linii Syoss- 3 odcienie produktów rozjaśniających włosy.
Dotąd gama kolorów farb kończyła się na poziomie 9- mroźnym perłowym blondzie. Farby blond zawierały wodę 9%- a więc żadna szatynka nie mogła ich zastosować  buuu
Ale oto nadchodzi wybawienie!  hehehe

Producent pisze o nowych odcieniach tak:
SYOSS Lighteners to profesjonalnej jakości linia produktów do rozjaśniania włosów w domu, zawierająca wzmacniający kompleks protein jedwabiu. SYOSS Lighteners pozwala Ci cieszyć się ulubionym odcieniem blond i zdrowym połyskiem włosów - jak z salonu fryzjerskiego.


A oto odcienie:

10-0 Średnio intensywny rozjaśniacz - wysoce skuteczny Średnio Intensywny Rozjaśniacz 10-0, rozjaśnia włosy aż do 4 tonów, nadając im jedwabisty i naturalnie wyglądający odcień blond.
 

11-0 Średnio intensywny rozjaśniacz Plus - wysoce skuteczny Średnio Intensywny Rozjaśniacz Plus 11-0, rozjaśnia włosy  aż do 6 tonów nadając im lśniący odcień blond.
 

12-0 Intensywny rozjaśniacz - wysoce skuteczny Intensywny Rozjaśniacz 12-0, rozjaśnia włosy aż do 7 tonów nadając im wyjątkowo jasny i olśniewający odcień blond.

 

Wyglądają bardzo obiecująco... myśli
Co prawda jeszcze ich nie widziałam np. w Rossmannie, ale ciągle poluję  oczko Ciekawi mnie czy będą to typowe rozjaśniacze z proszku i oksydantu czy może jakaś kolejna zaskakująca mieszanka farby, proszku i oksy?
Poczekamy- zobaczymy. Jak tylko je znajdę to napiszę Wam w czym tkwi sekret tej nowej linii.
Buziaki!

8 komentarzy:

  1. I jak te rozjaśniacze? Ja ostatnio natknęłam się na nowy 13-0 rozjaśniający do 8 tonów nie wiem czy to nie jest zabójstwo dla włosów? Mam w tej chwili włosy rudo- czerwone,naturalne ciemny blond ale kiedyś farbowałam na czarno, później zrobiłam dekoloryzację lorealem i przez rok farbowałam je na czerwono a teraz zamarzył mi się blond i się nad nim zastanawiam. Myślisz że uda mi się dojść chociaż do kurczaka a z włosów nie zrobi mi się plastelina? ;) Madzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze zabojstwo. nie polecam.

      Usuń
    2. Ja używam tego 13.0 na odrosty i mam ładny jednolity blond. Nie odczulam zniszczenia

      Usuń
    3. Ja robię nim odrosty i mam śliczny jednolity blond. Wcześniej używałam blonde schwarzkopf, ale ta jest tańsza i szybko łapie. Pół godziny i po farbowaniu. Na całe włosy nakładam na minutę i myje.

      Usuń
    4. mnie sie nic nie stalo a tez rozjaniam z czarnych

      Usuń
  2. ...a ja polecam, nie niszczy włosów aż tak mocno !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wika mówisz o tym 13-0 ?:) a próbowałaś?:)

      Usuń
  3. polecam 13-0 efekt platynowego blond jasnego extra rozjaśnia włosy na biel jest jeszcze syoss 13-5 nowość rozjaśniająca

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*