środa, 5 października 2011

Schwarzkopf Perfect Mousse 800

Przedstawiam Wam innowację z zeszłego roku na rynku kosmetycznym, jaką okazały się farby do włosów w formie pianki.

Schwarzkopf perfect mousse to pierwsza w Polsce trwała koloryzacja w formie pianki, łatwa i równomierna aplikacja produktu w formule nie niszczącej włosów, długotrwały, intensywny i lśniący kolor, doskonałe pokrycie siwych włosów.

Testerką pianki została wizażowa mysia m  cmok , która  poszukiwała farby odpowiadającej jej naturalnemu kolorowi średniego blondu, ale takiej by nadała jej włosom blasku, będąc jednocześnie naturalną.
Zastosowała kolor średni blond 800.
Myślę, że udało się w 100%  oczko
Sami oceńcie.

            

12 komentarzy:

  1. możesz pokazac wiecej zdjec ? wygląda mi to na jasny brąz z przodu...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie mam wiekszej ilosci zdjec po tej piance.
    modelka nakladala pianke na wlosy kilkukrotnie farbowane wczesniej więc kolor moze byc troszke przeklamany-farby sie nalozyly.
    poza tym wiadomo ze farba np. ciemny blond wyjdzie jak jasny/sredni braz- zawsze ciemniej wychodza ale sie spieraja do jasniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest jasny braz to raczej ciemny blond sama nakladalam na wlosy wczesniej rozjasniane pokryte wczesniej execll 10 odcieniem 7.13 ale spranym. u mnie wiadomo strasznie szybko sie wymywa, wlos rozjasniony wyglada strasznie szaro buro nie podoba mi sie, natomiast odrost jest bardzo ladny taki lsniacy jednak nie pokrywa siwych wlosow jak zapewniaja

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten kolor, taki naturalny. Bardzo, ale to bardzo ładny. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny kolor - pięknie wyszedł, jutro idę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tuptam nogami z niecierpliwości, aż pojawią się w necie opinie na temat rozjaśniaczy z tej serii. Masz może jakąś tajemną wiedzę z poczty pantoflowej, jak to Ty? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja sis uzywa 1000- uzyskuje bardzo podobny kolor do mnie, jak ja po 219 z a10, z tym ze ona ma sredni/ciemny popielaty blond nature, łatwo sie rozjasniajaca. no moze ma pol tonu ciemniejszy kolor niz ja. trzyma na odrostach tylko 35 minut!
      zadowolona, kolor sie nie zmienia, kondycja ok.
      jak bedzie u mnie i dobre swiatlo bedzie to zmolestuje i foty porobie ;)

      tu masz linka do 1100 jak wychodzi:

      http://www.photoblog.pl/kakaovva/140971075

      i tyle moich info poki co ;)

      Usuń
  7. Niezastąpiona skarbnica wiedzy :)
    Zmolestuj, zmolestuj! Ja po tej nieszczęsnej przygodzie z syossem 7-6 mam obsesję za ciemnych włosów, biję się po łapach, żeby nie sięgnąć po drastyczne środki - achh, cierpliwości mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no lepiej juz nie przyciemniaj ;) co nagle to po diable ;D
      zmolestuje ;*

      Usuń
  8. A czy ktoś miał styczność z schwarzkopf color mask?:)

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne włosy takie zdrowe,grube i kolor tez fajny...ja na razie męcze swoje włosy i zastanawiam się nad beżowym blondem...Grażka

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*