środa, 18 kwietnia 2012

Zasady mieszania farb czyli jak łączyć, "mieszać" farby?

Dzisiejsza notka dedykowana jest mojej dawnej znajomej wizażance- Kachula82
Otrzymałam od niej maila z prośbą o usystematyzowanie wiedzy nt mieszania ze sobą farb fryzjerskich/do włosów.
Przypomnę po krótce, że farby dzielimy na 3 grupy:
neutralne- natury i beże
cieple- złota, miedzie, czerwienie
zimne- platyny, popiele, srebra, opalizujace (perły), fiolety

Jak mieszamy poziomy?

We fryzjerstwie jest tak, że fryzjer musi wykazać się kreatywnością i sprytem w każdej sytuacji... nawet wtedy, gdy nie ma w salonie danego odcienia farby jaką zażyczyła sobie klientka ;) Co wtedy pozostaje? Ano mieszanie!

Jeśli nie mamy np. poziomu 9.0, ale mamy 8.0 i 10.0 to spokojnie możemy je połączyć by uzyskać efekt pośredni podobny do 9.0. Efekt nie będzie jednak identyczny! Możemy też nałożyć 10 ze słabszą wodą np. zamiast 9-z 6%, 12-9%, albo jeśli klientka nie boi się, że kolor będzie za ciemny- dopuszcza taką możliwość albo podoba jej się na palecie i 8.0 i 9.0, to możemy nałożyć 8.0 z wyższą wodą np. 9% zamiast 6.
Jednak pamiętajmy- że efekt to nie będzie czyste 9.0 z palety! Będzie coś podobnego.



Mieszanie poziomów dalekich od siebie np. 10.0 z 7.0 jest bez sensu.
Efekt będzie zdominowany zawsze przez farbę ciemniejszą, a więc uzyskamy i tak najwyżej poziom 8.
Stąd wniosek, że bezsensownym jest również mieszanie farb superrozjaśniających ze zwykłymi blondami- bo farba superrozjaśniająca straci na mocy, wyjdzie nam i tak ciemniej i do tego katowanie włosów na wodzie np. 12%, która i tak nie zostanie wykorzystana na swoje możliwości...bezsens.
 I to chyba tyle nt poziomów.

Jak mieszamy odcienie?

Naturalne z 0 po kropce/przecinku/ukośniku zawsze możemy mieszać z ciepłymi i zimnymi.
Uważajmy jednak jeśli producent daje nam odcień z 0 czy bez żadnej cyferki po kropce np. samo 9 i pisze, że jest to ciepły jasny naturalny blond- wtedy takiej farby nie powinniśmy mieszać z zimną, bo istnieje ryzyko otrzymania zielonego koloru. Oczywiście może być wszystko ok, a nazwa była chwytem marketingowym lub powodowana złym tłumaczeniem ale po co ryzykować? Uparci mogą spróbować takiej mieszanki na jakimś spodnim pasemku włosów najpierw...
Podobnie beże wolno mieszać z ciepłymi i zimnymi, ponieważ sam beż jest już odpowiednią kombinacją odcienia ciepłego z zimnym- złota i popielu.
Ciepłe odcienie zawsze mieszamy z ciepłymi, zimne z zimnymi.

Jeśli przyciemniamy, to góra o 2 tony, stopniowo i naturami. Gdy mamy włosy mocno rozjaśnione rozjaśniaczem, przyciemniamy odcieniem ciepłym z naturą, a nie zimnym- duże ryzyko zieleni na włosach- chyba, że mamy pewność, że nasza popielata farba ma mix szary, a nie zielony czy niebieski.

Jeśli pragniemy zmieniać odcień z ciepłego na zimny i na odwrót, to najlepiej farbować cale włosy naturą na wybranym poziomie i dopiero po miesiącu/dwóch położyć zimny odcień. Unikniemy zieleni.

Farby fryzjerskie oferują nam wiele kombinacji gotowych- np. 10.21 b jasny blond perłowo-popielaty/mroźny/lodowy, podczas gdy możemy uzyskać odcień podobny mieszając 10.1 z 10.2, 10.10 z 10.20, 10.10 z 10.21 itp. w nieskończoność... efekt będzie chłodny tak czy inaczej, jednak włosy będą miały połysk czy mocniej srebrzysty czy perłowy, to już od nas zależy.
Nigdy nie będzie to jednak identyczny odcień co gotowe 10.21.

Gdy nasza koloryzacja nas zawiodła, możemy "naprawić" włosy odcieniem przeciwnym:
- jeśli włosy są zbyt żółte to odcień perłowy, fioletowy, opalizujący
- jeśli za rude- popielaty, srebrny
-jeśli za czerwone- odcień zielony, a więc najczęściej maty
-jeśli zielone- odcień czerwony
Nie należy jednak tego stosować gdy pofarbowaliśmy na złoty blond i są za żółte naszym zdaniem... wtedy nie kładziemy perłowego blondu=zieleń!, tylko naturę na cale włosy i to już kolor ochłodzi.
Powyższe zasady stosuje się, gdy robiliśmy naturą, albo odcieniem zimnym, a wyszedł nam za ciepło np. przez za niski/za wysoki oksydant czy nasz swoisty pigment we włosach.

I to chyba wszystko na ten temat.
Jeśli macie jakieś pytania- pytajcie w komentach, odpowiem chętnie.
Pamiętajcie też, że pasemka na paletach/próbniki nie pokazują Wam koloru jaki wyjdzie, a to- jaki kolor ma farba- należy wziąć pod uwagę swoistość włosa i  że efekt może być zupełnie inny.
Aby brać się za samodzielną koloryzacje, należy znać choć trochę swoje włosy- jak się rozjaśniają, jaki mają naturalnie kolor i mieć troszkę pojęcia o zasadach fryzjerskich. Mam nadzieję, że rozwiałam wiele wątpliwości, a notka jest zrozumiała i wykorzystacie ją w przyszłości.
Ps. Jeżeli marzy Wam się odcień z palety, a macie ciemne włosy/trudne to wystarczy je pojaśnić wstępnie rozjaśniaczem i później dać farbę na wodzie 6%, a uzyskacie prawie identyczny kolor! To dobre rozwiązanie dla osób, które są zafixowane na wyłącznie danym kolorze i nie chcą żadnego innego, jednak kosztem jakości włosów...decyzja jest Wasza.

Powodzenia w koloryzacjach Kochani! Kachula- pozdrawiam!

273 komentarze:

  1. heloł;) baaardzo przydatna notka ;)

    Zaraz wysyłam do Ciebie wiadomość dotyczącą kolejnego farbowania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przydatny wpis :)
    ja niebawem znow bede likwidowac odrosty i kupie 10.1? zeby zolte nie były :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej by bylo kupic popielata i perlowa farbe czyli 10.1 i 10.2 i zmieszac je pol na pol- wtedy na pewno nie beda juz zolte ani rudawe.

      Usuń
    2. mieszanie jest konieczne? jesli tak to sprobuje z tym mixem!
      wciaz czekam na wpis z moim farbowaniem ;)

      Usuń
    3. jest szansa ze da lepszy efekt po prostu...ale jesli nie chcesz nie musisz!
      wiem ze czekasz... a ja jeszcze nie odgruzowalam poczty ;/
      zawsze mysle czy dawac notki z materialem z poczty czy np. zrobic taka opisowa jak dzis... takze przepraszam, ale na publikacje musicie jeszcze troszke cierpliwie poczekac...moze jutro dam rade?

      Usuń
    4. alez nie masz za co przepraszac, ja cierpliwie czekam, spokojnie :)
      jesli kupowalabym jeden kolor to lepiej 10.1 czy 10.2?

      Usuń
  3. no nareszcie znalazł się ktoś, kto w sposób normalny i zrozumiały wytłumaczył wszystko jak trzeba!
    Dzięki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co bysmy bez Cieie zrobiły, Bunny.
    Aczkolwiek dla mnie to i tak czarna magia wiec na nastepne farbowanko biore wyprobowany przez Ciebie mix a10 i a19 bo cos a19 ostatnio mnie rozczarowała;/

    OdpowiedzUsuń
  5. a mam pytanie do Ciebie. Piszesz, że rudości można naprawić popielatym. Jeśli na lekko rudawe włosy nałożę powiedzmy 10.1 to nie wyjdzie zieleń przypadkiem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny....poco iść do szkoły fryzjerskiej skoro tu cała wiedza jest przelana :) Inne fryzjerki Cie zjedzą hehe, bo nie będą nie długo potrzebne skoro wszystkich nauczysz farbować fachowo jak w salonie.

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham KONKRETNE notki na twoim blogu!
    Mam również pytanie.
    Mam włosy przefarbowane na jasny blond (poziom 9.0) odrost rozjaśniłam Joanna ale wyszedł żółty! (szlachetna perła z gołębim Popielem, dodam, że mój naturalny kolor to popielaty blond (8.1-mniej więcej). Zmęczona farbowaniem postanowiłam całość przyciemnić do natury i w tym celu kupiłam loreal excellence 8,1(jasny popielaty blond). I wreszcie pytanie:P Czy myslisz, że wyjdą mi zielone włosy?! Leciec kupić farbe bez popielu, nature?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczegoz mialyby byc zielone?! uwielbiam jak pisze cos, a potem pojawia sie taka osoba co mnie nie wiem czy nie rozumie czy nie chce czytac ;/
      mialas farbowane zimnymi i chcesz polozyc zimny... to czemu zielen?!

      Usuń
    2. BO ODROST WYSZEDŁ CIEPŁY. ŻÓŁTY

      Usuń
    3. ale wyszedl od mieszaniny zimnych farb. wiec to sie nie liczy. nie od zlotej farby ;/ pisze jak wol w notce...

      Usuń
    4. przepraszam za fatygę, teraz już widzę, że faktycznie jest tak napisane. nie zrozumiałam Cię, nie bądź zła. Dziękuje za odpowiedz i chcę tylko napisać, że twój blog jest skarbnica wiedzy :) pozdrawiam :)

      Usuń
    5. nie ma za co przepraszac...nie jestem zla... tylko prosze czytajcie nim cos napiszecie bo ciagle odpisuje na to samo ;/
      i dziekuje!

      Usuń
  8. no pewnie że cieszę się z takich dziewczyn jak Ty..Sama osobiście wczoraj trafiłam na Twojego bloga i nie mogłam usnąć cały czas chciała czytać to co piszesz, nie bez powodu szukałam informacji na temat blondynek. Sama do nich należę od dobrych paru lat, lecz niestety teraz wiem ze również jestem oszukana przez swojego fryzjera który cały czas mi tłumaczył że moich włosów nie da się rozjaśnić farbą ;/ (poziom 5-6 tak myśle)i cały czas robi mi balejage na biało, moje włosy w ogule nie rosną bo się wykruszają....w kółko....ale jak tu jedna dziewczyna pisała chcesz zapusćić włosy odstaw rozjaśniacz:) zastanawiam sie jak ja będę teraz wyglądać z balejażem białym na końcach i z farbą przy odroscie u nasady......ale nie chce już rozjaśniaczy ....zato chce być dalej blondynka:) pomoż mi kochana , co ja mam zrobić...błagam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo fryzjerzy uwielbiaja rozjasniacz ;) to takie tanie i skuteczne ;)
      fotki na mojego maila w swietle dziennym i cos doradzimy.

      Usuń
  9. wysłałam Ci swoje zdjęcia już żebyś wiedziała choć trochę:) tak myśłam że tanie i zawszę rozjaśni;/ to nić że włosy się wykruszą i 70% ich wypadnie....

    OdpowiedzUsuń
  10. oj Bunny, co ja bym bez Ciebie zrobiła,
    dzięki Tobie moje włosy zaczęły rosnąć, bo tak jak pisze jedna z poprzedniczek nie kruszą się od rozjaśniacza, owszem ,nie są już takie białe, ale przecież nie o to chodzi, teraz mam fajny kolor, który świeżo po farbie jest śliczny i chłodny, po kilku myciach się ociepla, ale mi to akurat nie przeszkadza,
    do tego dołozyłam solidną pielęgnację włosów, olejowanie itp. wszystko wyczytane na blogu Anwen i efekty pomalutku są,
    tak więc moje włosy uratowało właśnie czytanie blogów, jeszcze raz bardzo dziękuję Bunny że jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pełna profeska w przystępnej formie :)
    Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodalabym jeszcze jedno.Mianowicie,ze zaraz po rozjasnianiu rozjasniaczem nie wolno klasc nigdy typowo zimnych kolorow tylko trzeba je wymieszac pol na pol z natura z tego samego poziomu-Grozi to zielenia:-)A gdzies po dwoch tygodniach mozna nalozyc juz toner popielaty lub opalizujacy-sam bez dodatku natury z tego samego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z tym sie nie zgodze. bo kiedy rozjasnianie pojdzie nie tak jak trzeba to tonuje sie wlasnie zimnymi odcieniami. ale oczywiscie nie na biale wlosy...

      Usuń
  13. uwielbiam Cie,chetnie tu zagladam,pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bunny skusiłaś mnie, objeżdżę dzisiaj biedronki w poszukiwaniu szamponu Pinio :)
    taka taniocha, a jak różnica między nim a J&J niewielka to grzech nie spróbować :) mam nadzieję, że go znajdę, bo J&J nigdy nie mogłam wylukać w Rossmanie, ale to pewnie te moje oczy... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kazdej biedronie jest Pinio ;)
      tylko szukaj na dziale dzieciecym a nie ze ze zwyklymi szamponami.
      znajdziesz zreszta, biedro to male sklepy...
      daj znac jaki zapach wybralas ;)

      Usuń
  15. hej :) miałabym do Ciebie małą prośbę odnośnie moich włosów a w zasadzie zmiany koloru na blond. Dokładnie opisałam swój problem na forum tutaj + zdjęcia http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p=33647149&postcount=1833

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej:-) dla mnie to czarna magia, ale sprobuje sie upewnic! :-) włosy farbowalam syoss miodowy blond ale juz nie chce zlotych. Nalozylam majiblond 900s i 902 potem szlachetna perle i golebi popiel. Mimo wszystko sa zlote ale mniej niz po syoss. Moge w takim razie nałoŻyć np palette a10 ultrapopielata? Bez obaw o zieleń:-D. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz. przeciez juz farbowalas chlodnymi odcieniami ;p

      Usuń
  17. Dzieki kochana jesteś a ja potrzebowałam potwierdzenia :-D pozdrawiam twoja stała czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co! cieszy mnie ze notka jest uzyteczna ;)

      Usuń
  18. mam pytanie mogę meiszać wellaton 12/1 z 12/0?
    chciałabym uzyskać ładny popiel, a mam coś w stylu słonecznego blondu na głowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz, tylko jesli zalezy ci na ochlodzeniu koloru to robilabym samym 12/1. bo jak pomieszasz to kolor dalej bedzie sloneczny.

      Usuń
  19. Witam, czytam bloga już od kilku dni, notka po notce i chyba już coś niecoś rozumiem! ;) Bardzo przydatne notki, i super temat, gdzie można oglądać włosy po poszczególnych farbowaniach. No i recenzje, też bardzo mi się przydały. MAm jednak małe pytanie - wiem, z notki, że nie można mieszać ciepłych z zimnymi, więc jeśli chciałabym pofarbować włosy "Karmelową czekoladą" Wellatonu (już kiedyś to robiłam, i kolor bardzo fajny, ale nieco za rudawy na moich włosach wychodzi), ale chciałabym, aby wyszła jaśniejsza (bo i teraz włosy mam nieco jaśniejsze, coś alla miodowy blond syossa, ten co na opakowaniu tylko o ton/dwa jaśniejszy) i nieco mniej ruda, to co najlepiej zrobić? Zmieszać tą farbę najpierw z jasnym ciepłym blondem wellatonu, a później na to dopiero położyć jakiś popiel?

    Jejku, jak dobrze, że przeczytałam Twoją notkę, bo gdzieś już czytałam o neutalizowaniu rudego popielem, więc miałam mieszać je razem! NA szczęście powstrzymałam się od kupienia farby i wolałam najpier zapytać..

    Dziękuję z góry za odpowiedź i poświęcenie czasu!
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mozesz tak zrobic, pofarbuj naturalnym na wybranym poziomie i to juz lekko ochlodzi kolor. a potem albo cieplym albo zimnym, zalezy jak chcesz.

      Usuń
  20. bardzo dziękuję za tą notkę. Bardzo się przydała, ale zaraz wysyłam priva z moim problemem...

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, jestem pod wrażeniem Twojego bloga:) Pełen profesjonalizm. Czy mogłabyś mi doradzić? Zakupiłam Delikatnie Opalizujący Blond 7.0 z Garnier Color Sensation. Jednak wydaje mi się, że może wyjść zbyt ciemny. Mój odrost: ciemny mysi blond. Reszta włosów: średni beżowo-złoty blond z jaśniejszymi refleksami (pod farbą są pozostałości pasemek). Myślałam nad zmieszaniem 7.0 z 8.0 z tej serii, by kolor nie był tak ciemny. Co o tym sądzisz?
    Pozdrawiam serdecznie!
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radze samo 8.0 bo 7.0 wychodzi jak braz i ma zielonkawa poswiate...

      Usuń
    2. :( Problem w tym, że zakupiłam, póki co, jedynie 7.0. Czy można zmieszać ją z jakąś inną, by uzyskać w miarę jasny chłodny odcień bez domieszki zieleni?

      Edyta

      Usuń
    3. nie za bardzo bo i tak bedzie ciemno i ziemiscie...

      Usuń
  22. witam,
    jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się tu podoba-jasne odpowiedzi na wszystkie pytania.
    oczywiście też mam pytanie do profesjonalisty.
    mój naturalny kolor na odroście to mysi blond.
    miałam robiony inoa 8.13 na całość i pięknie, równo wszystko złapało kolor, ale wyszedł bardziej ciepły (taki miodowy), niż zimny- mieszałam 8.13 z oks. 3%.
    później położyłam na to inoa 7 z oks 3%, znowu ładnie wyszło, ale końcówki są zielone trochę... i jestem w kropce-nie wiem co dalej.
    chciałabym wrócić do poziomu 8 na całości, a dokładnie 8.13, mniej więcej tak jak na palecie majirel, proszę o poradę, co w tej sytuacji powinnam zrobić?
    dodam jeszcze,że stosuję inoa, bo włosy były wcześniej bardzo zniszczone stosowaniem majiblondu na rozjaśnione włosy(wpadka)-to było ok. 10miesięcy temu i od tamtej pory kładę tylko inoa.
    afro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poloz to 8.13 tylko z woda 6%, stopniowo kolor sie pojasni, bez uzycia dekoloryzatorow.

      Usuń
  23. witam,
    obecnie mam na włosach nałożoną farbę 9.31 oalia montibello z wodą 9%, czy chcąc trochę rozjaśnić włosy i pozbyć się żółci mogę nałożyć na nią farbę 11.21 alfaparf? czy żeby uniknąć zielonego powinnam najpierw zastosować naturalny odcień?
    proszę o poradę.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym dala nature dla pewnosci, bo nie wiem na ile cieply byl tamten bez...

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź
      Magda

      Usuń
  24. bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie
    afro

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć, trafiłam na blog przypadkowo i muszę przyznać, że jest świetny. Czy mogłabym Cię prosic o pomoc? Mam włosy koloru miodowego blondu, wypłukane ze średniego blondu i rozświetlonego jasnego blondu z Wellaton. Kurcze były dosc ciemne. Teraz kupiłam 7.0 (jasny blond), 8.0 ( średni blond) i 9.0 (rozświetlony jasny blond). Co z tego może mi wyjśc? Czy z mojego rozumowania wyjdzie coś a`la średni blond ? Czy jest sens mieszac te farby? Mama włosy gęste i długie (prawie po pas) i 3 farby to minimum dla mnie... Bardzo liczę na jakąkolwiek odpowiedz, bardzo mi zależy.

    Zostawiam e-mail : totalspontan@interia.pl

    Pozdrawiam, twoja nowa czytelniczka od dziś :

    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjdzie sredni blond/blond poziom 8.
      mozesz mieszac.

      Usuń
  26. Witam!
    Obecnie na włosach mam położony kolor 9 i 10 natura z woda 6%.
    Farba położona na włosy rozjaśnione poziom 10,ale był to chłodny blond.Mój naturalny kolor to jasny mysi blond i niestety juz sporo siwizny.
    Odrost wyszedł ciepło poziom faktycznie 9 i 10 ale reszta włosów wyszła bardzo jasno,tak jakby jeszcze od tej farby one się rozjaśniły.

    Chciałabym mieć chłodny blond na poziomie 9 i 10.
    Nie wiem co mam teraz zrobic .Jakiej użyć farby i wody ,zeby przede wszystkim wyrównac kolor ?

    Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poloz sama 9 z oksydantem 6% na cale wlosy- kolor powinien sie wyrownac ale czy calkiem to niewiadomo.

      Usuń
  27. Dziękuje za tak szybką odpowiedz.A ile mam trzymć tą farbe na włosach ?
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  28. hej pomocy!!Na włosy rozjasnione do białosci polozyłam bardzo jasny blond popielaty garniera i wyszło szaro buro nijako .jaka farbe proponujesz połozyc aby był kolor jasny blond moze byc bezowy .czy moge uzyc bardzo bardzo jasny blond garniera ?aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczekaj az kolor sie zmyje i zostanie ci ładny blond.

      Usuń
  29. dziekuje za szybka odp.czekałam juz tydzien i myje włosy 2 razy dziennie ale to nie wymywa sie kurde...a jak sadzisz moge połozyc na to cos z 8.13 ?i czy moze to byc farba sklepowa?help w tesobote ide na impreze...aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nalozysz teraz bez to moze tak byc ze jeszcze mocniej popiel zlapie.
      to juz lepiej jakis naturalny naloz.np wellaton 9.0

      Usuń
  30. bardzo dziekuje za odpowiedz.przepraszam,że tak cie mecze ale bardzo podoba mi sie kolor bardzo bardzo jasny blond garniera(pani z opakowania)chciałabym uzyskac podobny kolor...a ten wellaton mnie zaciekawił... pomysle jeszcze ..to co teraz mam na głowie to w słońcu nawet ok ale daje jakas zielonkawa poswiate zwłaszcza na odrostach .a jaki kolor Twoim zdaniem wyjdzie mi po tym wellatonie9.0 bo żółtego raczej nie chce kurde ...piaskowy móglby byc .prosze o cierpliwosc:)aga

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam:)
    Proszę o pomoc.Chciałabym nałożyć farbę wella koleston, ale nie wiem, jaki kolor, aby nie mieć włosów koloru jasno rudego, wolałabym, aby były naturalnego koloru średniego blondu albo troszeczkę jaśniejsze, ale bez ciepłego odcienia. Może powinnam nałożyć farbę 8.1 z 6%? Ostatnio farbowałam włosy u fryzjera 2 miesiące temu farbą goldwell chyba 6GB wymieszaną z jakąś jeszcze inną, która była na palecie obok niej i wyszły koloru prawie średniego blondu ale po 2 tygodniach wypłowiały i zrobiły się żółtawo-rude, więc nałożyłam wella touch plus 88.07. Mam odrosty mysie, bo włosy zaczynają mi siwieć. Proszę o pomoc.
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze chciałam dodać, że mam cienkie włosy. A czy nie wystarczyło by użyć szamponu Joanna Ultra Color http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/51,96856,3589061.html?i=1, tylko, że on eliminuje żółtawy kolor a ja mam do tego jeszcze rudy. A ta oliwa z oliwek i gliceryna nie zdjęły by mi tego jasno rudego koloru z włosów? a na to bym nałożyła ten szampon Joanna? Już sama nie wiem co robić, żeby mieć włosy bez rudości i żółtości i nie zniszczyć ich. Proszę o pomoc. Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten szampon ci nie pomoze... on ochladza kolor nadajac srebrzysty polysk ale sluzy do niewielkich poprawek a nie wtedy gdy ma sie schrzaniony kolor....

      po takiej mieszance kolor jeszcze mocniej ci zrudzieje bo farba ktora sie wymywa, ściaga daje rude wlosy...

      musisz znalezc dobra dla siebie farbe- z zimnych odcieni po ktorych rudosci nie ma polecam profesjonalny alfaparf.
      ale nie widze twoich zdjec, nie wiem jak to wyglada, ciezko w ciemno cos radzic. jak chcesz odezwij sie na mojego maila i daj foto i kolor jaki chcesz i cos wymysle.

      Usuń
  33. to jesli mam farbe 9.3 to nie moge na to polozyc 9.1 ? A 9.13 ?

    OdpowiedzUsuń
  34. no ale na farbie 9.1 jest napisane , ze neutralizuje zlociste tony .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesliby takie mialy wyjsc podczas farbowania, nt nie powinno jej sie klasc gdy sie farbowalo zlotym bo da to szaro-zielony.

      Usuń
  35. Witam.
    Blond Bunny postaram się jeszcze dzisiaj wysłać do Ciebie maila ze zdjęciami moich włosów i prośbą o poradę farbowania (łączyłam już sporo farb "sklepowych" i nie trafiłam na idealne połączenie). Przeczytałam dzisiaj chyba wszystkie Twoje wpisy o włosach i dochodzę do wniosku, że jesteś moją ostatnią deską ratunku.
    Pozdrawiam. Magda

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam
    L'oreal ma w palecie odcienie o rozszerzeniu 13, czyli popielato-zlociste. Jakie kolory zmieszac, zeby uzyskac taki odcien? Lubie colorance, a tam nie ma takiego odcienia...
    Z gory dziekuje za odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie uzyskasz takiego odcienia z mieszanki, bo wyjdzie ci zielona gdy polaczysz popiel ze zlotem. kazdy bez zawiera czesc odcienia czerwonego redukujacego zielen...

      Usuń
  37. Witam i proszę o pomoc. wczoraj siostra rozjaśniła mi odrosty rozjaśniaczem i wodą 6 i 9% (pół na pół). Potem położyłyśmy goldwell colorance 10p (pastelowy perłowy blond). wcześniej miałam 10 bg ( złoty beżowy blond.Na odroście mam ładny odcień a odrosty są za jasne:(. Jak mogę wyrównać ten kolor? Może położyć colorance w odcieniu 9?. Proszę o pilną pomoc bo mam termin porodu za parę dni:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rozjaśniałam włosy z czarnego koloru i doszłam już do blondu, lecz wyszedł on koloru żółtego a może złotego blondu. Jaką mam nałożyć farbę żeby go trochę ochłodzić?? zależy mi na w miarę naturalnym kolorze. Bardzo proszę o odpowiedź:)!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pozdrawiam Alicja:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam, obecnie na moich włosach mam miodowy blond, chciałabym trochę ochłodzić kolor ponieważ ten bardzo mi się nie podoba, jest taki żółty albo złoty nie wiem jak to nazwać:((
    Chciałaby użyć farby najlepiej garniera, ale nie wiem jakiej ponieważ też nie chciałabym żeby wyszły za jasne;/
    Pomocy :)!
    z pozdrowieniami Anka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia na mojego maila i cos dobiore ;)

      Usuń
    2. zdjęcie wysłane:) z nie cierpliwością czekam na odpowiedź i dziękuję:)!
      Anka

      Usuń
  41. witam, mam pytanie od ponad roku farbuje włosy kolestonem 88/43 bardzo jasny intensywny blond czerwono - złoty (na dwóch stężeniach 6 i 9) zuzywam 2 opakowania. Wychodzi śliczny ale chciala bym tym razem żeby był troszkę jaśniejszy czy jesli dodam do 88/43 kolor 9/3 złoty rozświetlony blond będzie ok? Jedna tubka 88/43 i jedna 9/3? Prosze o podpowiedź. Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze byc bardziej rudy wtedy...ale jasniejszy bedzie.

      Usuń
  42. Jakie farby mogę zmieszać na już farbowane blond popielaty z rudymi odrostami żeby wyszedł w miarę jednolity kolorek blond w pobliżu beżu może lub w miarę jasnego ale nie białego? Nigdy nie mieszałam i nie mam pojęcia co zrobić żeby wyszło fajnie i potem już sam odrost robić sobie żeby nie był rudy! To koszmar.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeśli włosy są za rude napisałaś że popiel i srebro mogą to wyrównać- jq niestety srebrnego mroźnego blondu użyłam na odrost koloru mysi blond i wyszły rude okropne i nie wiem jak mam się tego pozbyć- czy czekac na odrost kolejny czy póki świeże jeszcze raz zafarbować no i jakim kolorem farby?
    pozdrawiam
    kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu ci tak wyszlo.
      moze za krotko trzymalas? bo jesli masz ciemny blond to po tej farbie nie ma prawa byc rudego odrostu.
      zafarbuj np palette 219 albo a10.

      Usuń
  44. Trzymałam 45 minut mimo że piszą 40. Nie wiem już sama. Palette 219 z serii natura tak i a10 z color creme? A co myślisz o majirel 9.22 żeby uzyskać chłodny beżowy blondzik? Z wodą 9% po całości? A wyszło mi tak ponieważ ja chyba w ogóle mam z włosami problem jeśli chodzi o blondy przeważnie coś z rudością mi wychodzi- nie wiem czy to wina genów czy może hormonów. Dziękuję za radę i napisz co myślisz o tej majirel? Pozdrawiam i na pewno dam znać jak mi wyjdą :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coz z doswiadczenia wiem ze farby blond trzyma sie 55 minut i nawet dluzej w razie potrzeby, ja po 45 minutach na kazdej jestem ruda ;P
      9.22 nie pokryje rudego- on jest bardziej na zolty odcien.
      lepiej to 219 z palette.
      albo popielaty majirel jakis.
      rude przy koloryzacji to geny- masz duzo cieplego barwnika i dlatego wylazi.

      Usuń
  45. Rozumiem... Chciałam przyciemnić lekko po prostu i mieć taki nie biały tylko mniej więcej jak doda miała swojego czasu- piękny blond... Serio już sama nie wiem co mam robić a 9.13 z avonu jasny beżowy blond ? Przepraszam że cię tak męczę ale sama juz nie wiem. Najlepiej taki lekki beżowy ale ni w złoto wpadający tylko chłodny. Wiem że farby majirel dobrze kryją włoski i świetnie wychodzą w naturze, mówisz popielaty. Ok poszukam czegoś i dam znać jak juz się zdecyduję co zrobić. Dziękuję Bunny że jesteś :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale doda ma odkad pamietam rozjasniaczem robione wlosy...
      albo miala tez popielaty blond 9.1.
      bez ci odradzam bo bedzie rudy na odroscie.

      Usuń
  46. Który z tych kolorów najlepiej użyć?
    Majiblond Ultra 901 bardzo bardzo jasny blond popielaty
    Majiblond Ultra 901S bardzo bardzo jasny blond popielaty (kość słoniowa)
    Majiblond Ultra 902 bardzo jasny blond opalizujący
    Majiblond Ultra 902S bardzo jasny blond opalizujący?? Dziękuję i już więcej nie zawracam głowy :)
    Ta sama wciąż Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję Bunny. Zamówiłam właśnie 901 i zobaczymy co mi wyjdzie. Dam znać pozdrawiam.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  48. Bunny jeszcze mam pytanie czy jak mam majiblond 901 i wodę musze mieć 9% a np nie ma takiej a ja mam z wellatonu 9% to jest jakas różnica czy dodam tą z wellatonu czy musi być loreal tak jak farba?
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam pytanko :) Więc tak ... Mam farbe z Wellaton średni brąz 4/0 Chciałabym pofarbować włosy żeby były brązowe z połyskiem czerwonawym albo takim bordowym. Czy jak pomieszam moją farbę z farbą tej samej firmy np. 4/6 burgundem to będzie wszystko ok czy moge np. z Egzotyczną czerwienią nr 55/46 ??
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomieszaj z tym burgundem- powinno wyjsc tak jak chcesz.

      Usuń
  50. Ja miałam blond ciepły .. wziełam popielatym blondem żeby nie było rudości .. i wyszedł mi gołębio szary ;/ jestem zrozpaczona

    OdpowiedzUsuń
  51. a czy mogę pomieszać ciemny brąz z ciemnym blondem? Kupiłamm zbyt ciemną farbę garniera i nie chce miec czarnych włosów tylko delikatny brąz? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Bunny jesteś wielka i mądra !!!!!!!!!!!!!
    Zrobiłam 901 majiblond- i wyszło prześlicznie- rudości na odrostach pokrył piękny, piękny blond- nie do opisania :) Bunny jesteś cudowna. Żeby nie zepsuć potem na odroście to mogę znowu użyć tej samej czy już musi być inna na odrost- odrost mam koloru mysiego blondu. Dziękuje Bunny że jesteś- niesamowite, po prostu mam najpiękniejszy blond chyba na świecie :) :*:*:*:*:*::*:*:*:*:* Nie mam jak zrobić zdjęcia bo aparat się coś zepsuł chyba ale jak sie naprawi nie omieszkam wysłać. Pozdrawiam
    :)Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jesli kolor ci sie tak podoba, mozesz stale uzywac tej farby na odrosty- a na dlugosci rob tylko krotki malaks na koniec- nie kladz farby z oksydantem bo bedziesz niepotrzebnie niszczyc wlosy ;)
      nie szkodzi ze nie mozesz zrobic fotki- znam ta farbe i wiem jak pieknie wychodzi.
      ciesze sie ze jestes taka zadowolona!
      buziaki!

      Usuń
  53. Witam blond bunny.
    Juz kiedyś pytałam o mieszanie farb (wysyłałam nawet zdjęcia :-)) no i niestety musiałam szukać dalej idealnej dla mnie mieszanki tamte nie pokrywały mi na długo siwych włosów. Teraz stwierdziłam, ze będę robiła tylko z wodą 6% bo tamte jaśniejsze blondy mają 9% i wydaje mi się, że stąd te moje niepokryte siwki... I teraz moje pytanie. Kupiłam Wellaton 7/0 (sredni blond z wodą 6% 50ml) i 8/1 (jasny popielaty blond z wodą 9% 50ml), jak mam z tego 9% zrobić 6%? I co myślisz o takiej mieszance? Chciałabym koniecznie mieć w końcu chłodny średni blond (wcześniej miałam ciepłymi kolorami farbowane ale na to już nakładałam jakieś chłodne mieszanki platyny i jeszcze jedno farbowanie jasnym naturalnym blondem) to mam nadzieję, ze nie wyjdzie mi nic z zieleni...
    Jeśli jest możliwość to błagam o szybki odpis (dzisiaj farbuję włosy i nie wiem co z tą wodą zrobić).
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dolej z 6ml kranowki.
      nic nie odciagaj pomieszaj wszystko razem i na glowe.
      mieszanka ok, nie powinno byc niespodzianek.
      w razie jakby jakas poswiata nie taka byla- to sie zmyje, jak nie to ns farbowanie bezem albo polozyc czerwona szamponetke na kilka minut(2-3).

      Usuń
  54. Bardzo dziekuję za taki expres :-). Czyli nic nie będę odlewać i do tych 50ml, 6 ml kranówki dodam, tak? Jak łączyłam beże z naturalnymi to i tak zawsze wychodził mi zółtawy, pomarańczowy połysk i dlatego teraz próbuję z popielem. Żałuję ale z kategorii średnich chłodnych blondów jest bardzo mały wybór z drogeryjnych farb. Jak są jakieś bardzo fajne kolorki perłowe, beżowe to są bardzo jasne a takimi niestety nie mogę robić ze względu na duże stężenie wody i brak pokrycia siwych włosów. A może następnym razem wezmę taki powiedzmy perłowy blond z wodą 12% (wodę rozcieńczę na 6%) i dodam naturalny blond z 6% wodą, to co wyjdzie?
    Jeszcze raz dziękuję
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak.
      niestety w sklepach mala jest paleta barw- raczej takie podstawowe kolory...
      mozliwe ze wyjdzie dobrze taka mieszanka, ale moze byc tez tak ze sobie nie do konca poradzi z siwymi wloskami...
      perly bardzo slabo kryja siwe wlosy.

      Usuń
  55. Witam czytalam troszeczke twojego bloga i nie wiem co zrobilam zle bo polozylam na wlosy uwczesnie farbowane 900 s kolor 901 s z majblond i wyszly zielonkawe dlaczego? co ja mam teraz zrobic boje sie juz farbowac chcialam je lekko ochlodzic farbe robilam wedlug instrukcji a mimo to sa zielonkawe:(( plakac mi sie az chc i nie wiem co teraz nie chcialam az tak bardzo zlotych a wogole moim marzeniem jest bez ale nic mi na tych wlosach nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialas wlosy juz troche wytrawione farba superrozjasniajaca i trzymajac pelny czas z ulotki za duzo farby wlosy naciagnely- ale to nic to sie wymyje.
      nic nie rob, kolor stopniowo zrobi sie lekko chlodny ale naturalny. mozesz przeplukac rumiankiem jesli musisz...

      Usuń
  56. witaj Bunny bardzo Ciebie prosze o pomoc otoz mialam pofarbowane wlsy 900s podobal mi sie ten koloor ale byl lekko za zolty chcialam go ochlodzic i polozylam 901 s no i lipa mam zielnkawe wlosy jak mam sie pozbyc tej zieleni czy musze znow zafarbowac? czy moze jakims sokiem z cytryny albo rumianku troche te wlosy wyplukac boje sie farbowac a strasznie sie czuje z tym kolorem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to popiel tak zlapal i wydaje ci sie ze jest zielono...
      mozesz tez sprobowac polozyc szamponetke czerwona jakas na doslownie minute dwie i zmyc od razu- tez powinno pomoc.
      ns razem jak zmieniasz odcien farby to rob tylko odrost i malaks na dlugosc albo nie trzymaj farby dluzej jak kilka minut.

      Usuń
  57. Witam! Bardzo fajny blog, trafiłam na niego dość dawno jednak wtedy nie miałam zadnych pytań a dzisiaj ten wpis wyswietlil mi google:)
    Moje włosy są aktualnie żółte... Farbowalam je 2 miesiace temu odcieniem 8.0 świetlisty jasny blond Garnier color sensation. Ostatnio trafiłam na promocje i kupiłam Garnier CS 110 diamentowy superjasny blond. No i niestety po powrocie do domu przeczytałam wiele negatywnych opinii i nie chce efektu gołębia. Czy mogę ją zmieszać z którymś z ciemniejszych odcieni żeby uzyskać kolor 9.13 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie uzyskasz go mieszajac ten odcien... moze sprobujesz wymienic ta farbe na np 113?

      Usuń
    2. Czyli 113 wyjdzie ciemniejszy? Niestety nie mogę wymienić bo sklep 200km ode mnie :/
      Anett

      Usuń
    3. nie wyjdzie ciemniejszy tylko kolor taki jak chcesz, czyli bezowy.

      Usuń
    4. Przemyślałam wszystko, ponieważ i tak musiałabym kupić nową farbę wolałam nie babrać sie w Garnierze i wybrałam Loreal preference 8.1.
      Pozdrawiam i czytam :)

      Usuń
  58. Witam. Czy to prawda że jeśli pomieszam głęboki brąz garniera z ciemnym blondem to ciemny pigment wchłonie ten jasny i włosy po malowaniu taka mieszanką będą bardzo ciemne? pozdrawiam- Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co za glupoty... nie wiem skad to wzielas???

      Usuń
    2. nie wiem czy głupoty dlatego też pytam. Ktoś mi tak powiedział

      Usuń
    3. nie wierz w to...ciemny blond zostanie zdominowany i i tak wyjdzie ci ciemny braz zupelnie jakbys farbowala samym glebokim brazem...

      Usuń
  59. Witam i proszę o porodę :) Od 10 lat robiłam na swoich blond mysich włosach balejaże i pasemka - lubiłam bardzo jasny zimny blond. Parę razy zaszalałam i miałam włosy rude czy bardzo ciemne prawie czarne. Ostatnio postanowiłam na stałe zrezygnować z rozjaśniania pasemek. Dałam się namówić na kolor majirel 8.34 na wodzie 6.Kolor nosiłam 3 miesiące (powtórzyłam 2 razy). Za trzecim razem chcąc uciec od rudości ufarbowałam włosy majirelem 8.1 na wodzie 6. Były bardzo ciemne ale już po tygodniu wypłukały się do średniego blondu/brązu - mam małe przebłyski starej rudości. Teraz pytanie: chce wrócić do natury jak najbardziej to możliwe. Myślę o farbie majirel 9.22. Zastanawiam się nad wodą 6 czy 9 ?? No i oczywiście pytanie czy taki zabieg się uda, czy nie wjdą zielone ?? No i czy mogę to zrobić już teraz bo farbą 8.1 farbowałam 8 dni temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odradzam ci farbowac 9.22 bo wlosy moga wyjsc zielonkawo-zoltawe na tym co masz teraz. lepiej zafarbuj jeszcze raz czyms popielatym.

      Usuń
    2. Dziękuję za radę i jeśli mogę to brnę dalej czy farbując tym samym kolorkiem co poprzednio 8.1 ale przy wodzie 9 wyjdzie mi kolor jaśniejszy ale zimny (o co najbardziej mi chodzi) czy lepiej będzie 9.1 z wodą 6 ?? -- jak pisałam wcześniej zależy mi wyglądać bardziej naturalnie i licze się z tym, że będę musiała dążyć do celu etapami :)

      Usuń
    3. sprobuj na 6%, jak nie wyjdzie ta 8.1 to zmien firme farb.

      Usuń
  60. Witaj bunny;) Mam mały dylemat, będę wdzięczna za Twoją fachową poradę, Twój blog - ratuje nam życie. Ostatnio użyłam welatonu 8/1 http://allegro.pl/koloryzacja-wella-farba-koleston-welloxon-60ml-i2599995617.html, zawsze byłam jasną blondynką a kolor wyszedł jasno brązowy. Nie umiem się odnaleźć w tym kolorze. Myślę o mieszance 10.38 z 10.01 tylko totalnie nie wiem z jakim oxydantem, 9, 6?i czy nie wyjdzie zielen..? Nie chcę żeby wyszły mega jasne ale też nie za ciemne, najlepiej takie jak są na testerach;) Oroentujesz się może jakie oxydanty znajdują się w oryginalnych opakowaniach kupowanych w sklepach farb? np welaton? Proszę o pomoc. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten wellaton jeszcze sie troszke wyplucze do jasnego blondu.
      na razie poczekaj i nic nie rob bo wlosy sie faktycznie zrobia zielone... mozesz polozyc naturalna 9 badz 10 teraz jak juz.
      w wellatoni jest 6 i 9% w blondach.

      Usuń
  61. Dzięki wielkie, rzeczywiście może lepiej poczekać. Mogłabyś mi jeszcze podpowiedzieć które 9-10 to kolory naturalne? Nie bardzo łapię się w w tych zerach.. 8.1 to odcień zimny, ciepły?
    Jakie kolorki z przedziału 9-10 powinnam teraz wybrać?
    Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  62. przepraszam już wszystko wiem, doczytałam, naturalne to te z zerem po kropce;) Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  63. Bunny, jaki to poziom kolorystyczny? 8 czy 9-ty? I w jakie odcienie celować? Naturalny blond typu 8?
    http://www.fotocasting.pl/portfolio.php?id=16074&go=10
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  64. A jeśli chciałabym żeby wyszedł mi ładny zielony to jakie farby zmieszać (ewentualnie szamponetke) ?
    -G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupic toner zielony i bedzie ladny zielony a nie szaro-bury...

      Usuń
  65. Blond Bunny, śliczna blondyneczko, poradź mi coś:
    otóż kupiłam DWIE FARBY:
    - natural very light blonde 9n 50ml
    - very light blonde ash 9a 50ml
    i teraz:
    1/ MIESZANIE ( - moja koncepcja, ale czy właściwa???):
    - 50ml 9n + 25ml 9a = ????? (jaki blond otrzymam???? zależy mi na neutralnym, ale chłodnym)
    - czy może dać po równo (50/50)?
    2/ OKSYDANT:
    - mam w domu zarówno 6% jak i 9% -> czy mogę je zmieszać? otrzymam wtedy takie 7,5%? dobrze to interpretuję?
    - co mi w ogóle wyjdzie na takim oksydancie? blond czy żółty? CZY BLONDY W OGÓLE MOŻNA NA 7,5% ROBIĆ? (na 9% się boję, że wyjdzie mi za jasno, na 6% się boję, że za ciemno, stąd taka wizja pomieszania oksydantów). Mam jasne włosy, a swoje na poziomie 8-ym (ostatnio pofrbowane jakimś jasnym blondem chłodnym na oksy 9%, z tymże całe są jasne).
    Daria


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomieszaj je pol na pol i mozesz zrobic na 7.5 oksy. wyjdzie lekko popielaty naturalny blond.

      Usuń
  66. Bunny,czyli ->
    - moja koncepcja: 50 ml 9n + 25ml 9.1 = ciepły blond (???)
    - Twoja opcja: 1/2 9n + 1/2 9.1 = chłodny blond NEUTRALNY ????
    Właściwie to interpretuję?

    Dziękuję, Bunny, naprawdę, bo powiem Ci, że tylko Ty, jako jedyna, udzielasz rzeczowych, konkretnych i SZYBKICH odpowiedzi i nie ignorujesz naszych włosowych dylematów, a widzę po Twoich odpowiedziach, że jesteś po prostu nimi zasypywana, z tymże dziękuję Ci w imieniu swoim i wszystkich dziewczyn, którym pomogłaś.
    P.S. Dobrze, że jesteś ;-**
    Daria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej neutralny blond, cieply to on nie wyjdzie jak dajesz popielaty odcien.
      dziekuje za mile slowa ;*

      Usuń
  67. Cześć!Mam problem.Dwa tygodnie temu miałam robione włosy u fryzjera-pasemka rozjaśniaczem na jasny beżowy blond i ciemniejszy beż.Niestety nie dokładnie zostało zrobione bo zaczesując włosy do góry od skóry miałam moj dość widoczny mysi blond(jakby nie złapał kolor przy skórze).Wczoraj położyłam sama kolor Loreala 8.1 NATURAL ASH BLONDE(naturalny popielaty,jesion blond),i niestety wyszły za ciemne.Od skóry mam teraz ciemny blond wpadający w jasny brąz a na pasemkach siwawy kolor.Chce poczekać pare tygodni aby się kolor trochę spłukał przez mycia i położyć inny blond by wyszedł jaśniejszy.Chciałam mieć jasny beż(nie złote)w całości a wyszedł za ciemny.Prosze o pomoc jaki kolor powinnam nałożyć by uzyskać teraz blond w beżowym odcieniu.Magda

    OdpowiedzUsuń
  68. Hej:)Miałam ładny rudy marchewkowy kolor farbowany u fryzjera. Teraz zafarbowałam włosy farbą "Loreal 74 mango" i wyszedł ciemniejszy rudy czy da się teraz coś z tym zrobić? Bardzo proszę o pomoc.
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdy sie splucze po okolo miesiacu, zafarbuj spowrotem farba ktora robilas wlosy wczesniej- kolor sie wyrowna.

      Usuń
    2. Hej dzięki za radę, ale jest mały problem obecnie jestem za granicą i nie mam możliwości iść do fryzjera żeby nałożyć ten sam kolor. Czy da się może pomieszać kolor "LOREAL MANGO74" z jakimś innym kolorem LOREAL żeby rudy wyszedł jaśniejszy i bardziej marchewkowy? A może mogła byś zaproponować jakąś inną mieszankę farb?
      Pozdrawiam Justyna

      Usuń
    3. sprobuj dodac np 1/3 zlotego blondu 9.3.

      Usuń
    4. Dziękuje bardzo :D jak zafarbuję napiszę jak wyszło :D Pozdrawiam Justyna

      Usuń
  69. Hej :) Widzę że znasz się na rzeczy więc mam pytanko :) Jaki mix farb byś mi doradziła aby uzyskać ładny brązik. Zwykle farbuję frabami Loreala i poziom 6 jest dla mnie za jasny a 5 za ciemny :) więc nie wiem czy pomieszać te dwa odcienie, czy może pokombinować i zemiszać np. 4 z 8 czy tam 7 ?
    Mam nadzieję że zrozumiesz o co mi chodzi :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Dziękuję Ci bardzo :]
    A jeszczę chcę zapytać, czy masz może wiedzę na temat farb loreal feria, jak wychodzi kolorek shimmer bronze 58, albo ogólnie czy ładnie wychodzą brazy z tej serii ?

    I jeszcze pytanie odnośnie włosów siostry, ona ma w tej chwili blond na poziomie 10, miejscami 9, chce wrócić do swoich naturlanych włosów które są na poziomie 7 w lato a w zimie 6, i chcę zapytać czy możemy pomieszać loreal exellence 8.1 z 7 lub 8.1 z 6 co wtedy wyjdzie ? albo może doradzisz nam inną mieszankę, aby uzyskać naturlany kolor na poziomie 7 ?
    Siostra chce uniknąć zielni na włosach.

    Z góry bardzo dziekuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem skad wzielas ten kolor ferii takiego nie znam i nie ma na ich stronie?
      najladniejsze brazy daje casting, pieknie blyszcza!

      niech pofarbuje jakas ciepla 7ka a zieleni nie bedzie na pewno. tak najbezpieczniej. albo ciepla na pol z naturalna.

      Usuń
  71. Zapomniałam dodać że mieszkam obecnie w Irlandii i tutaj właśnie wynalazłam tą farbkę, myślałam, że może w PL też jest dostępna. Castingi mi nie chwytają odrostu i szybko się wypłukują :( ale faktycznie dają ładne kolorki.

    Bardzo dziękuję za poświęcony czas :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam
    Jak uzyskać kolor włosów jaki ma Marta Żmuda- Trzebiatowska w serialu Juli. Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzyj farby naturalny ciemny blond badz jasny braz poziom 6 lub 5...np loreal. mozesz tez pomieszac go z czekoladowym brazem na pol.

      Usuń
    2. Dziekuję za opdpowiedź.
      Skłaniałabym się do ciemnego blondu bo farby na poziomie 6 wychodzą mi bardzo ciemno.Zastanawiam się czy jakbym dodała do ciemnego blondu trochę 7.3 złoty blond lub 7.7 wella koleston czy nie byłoby zbyt rudego odcienia? Tylko zastanawiają mnie proporcje. Czy 1 do 1, czy lepiej większą część natury.

      Pozdrawiam
      Dorota

      Usuń
    3. możesz dodac z 1/3 złotego nie powinno byc wtedy rudawo.

      Usuń
  73. BUNNY!!! Twój blog jest cudowny!!! Uwielbiam go pod każdym względem!!! Czytam i czytam bez końca:) Dlatego postanowiłam o coś spytać.
    Mam włosy ciemny blond bądź jasny brąz, niestety z rudą poświatą, a końcówki średni złoty blond. Kiedyś całe były czarne ale miałam już ich dość:((( Rozjaśniły mi się wtedy do rudo-brązowych, miejscami żółtych i na to kładłam ciemny blond garniera. Lubie te farby! Co mam zrobić by mieć jasny blond poziom 8 albo 9? Pewnie rozjaśniacz? A starczy później zrobić garnierem color&shine tym na 24 mycia np. jasnym blondem? Chciałabym żeby kolor był naturalny, bez żółci i rudego, nawet bardziej chłodny, bo jestem "zimą". Bo popielaty wyjdzie zielono? Dziękuję już teraz za odpowiedź!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz rozjaśnić je do jasno rudego/zóltego miejscami i połozyc nawet tego garniera. jeśliby wyszedl za ciepły to po tygodniu,dwoch polozysz sobie jakas popielata 8 i zieleni nie bedzie.

      Usuń
    2. Dziękuję Bunny!!! Bardzo;)))
      Aga

      Usuń
  74. Zapomniałam się podpisac:(

    Aga

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam mam pewien problem od jakiegoś czasu wypadają mi włosy może to kwestia farb fryzjera. Chciałabym spróbować sama farbą Goldwell słyszałam że jest mniej szkodliwa czy ktoś mi pomoże jakie mam zamówić kolory z firmy Goldwell aby uzyskać jakiś fajny blond. Z góry dziekuję i pozdrawiam wszystkich czytelników. Agnes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy jaki blond masz i jaki chcesz uzyskać...
      napisz do mnie na mail i dołącz fotki.

      Usuń
  76. Witam:-)
    Moim naturalnym kolorem włosów jest blond, ale od ok. 7 lat farbowałam włosy na brąz, w tym tygodniu postanowiłam zrobić dekoloryzację, żeby powoli wracać do blondu, Pani fryzjer doradziła mi balejaż, w którym czuję się bardzo źle. Co mogę zrobić, żeby uzyskać jednolity kolor? Może być jakiś odcień blondu, choć wolałabym brąz. Co się stanie jeśli na włosy nałoże teraz farbę naturalny jasny blond? jaki kolor wybrać, żeby uniknąć żółci lub zieleni lub czarnego koloru i żeby zniwelować widoczność tych pasemek? Marzę o jednolitym kolorze, wolałabym jakiś jasny ciepły brąz, ale jeśli nie jest to najlepze rozwiązanie to mogę pójść dalej w blond
    Bardzo bardzo proszę o radę
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz nalozyc dowolny cieply braz- tzn z farb ciemny blond kasztanowy, mahoniowy czy zloty. obojetnie.

      Usuń
  77. witam, mam pytanie odnośnie uzyskania odpowiedniego koloru:)
    już od jakiegoś czasu próbuje uzyskać ciepły jasno brązowy odcień, coś w stylu bardzo jasnej mlecznej czekolady z karmelem.
    znalazłam na palecie odcienie farb sayoss. pytanie odnośnie pomieszania.
    czy mogę wymieszać odcień średni blond (7-6) ze złocistym ciemnym blondem(6-7). Pytam ponieważ nie do końca jest dla mnie zrozumiałe to mieszanie odcieni:)
    ewentualnie czy można mieszać ciemne blondy z jasnymi brązami? np: (6-8)ciemny blond z (5-28)kasztanowy brąz?
    z góry dziękuję za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  78. aha i zapomniałam o podpisie:) Agnieszka:):):)

    OdpowiedzUsuń
  79. Witam. jakiej farby uzyc, zeby uzyskac zloty blond ale taki wyrazisty raczej jasny.Wlosy mam pofarbowane revlonem rtuskawkowy blond , ale sie splukal i jest taki nijaki. Z gory dziekuje i pozdrawiam Lila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. np z matrixa czy alfaparf zloty blond poziom 9,10 czy 11.

      Usuń
  80. Dzieki za odpowiedz. To jeszcze raz ja Lila. Jesli jednak chciałabym, zeby wyszedł zlocisty jasny rudy to jakiej farby powinnam wtedy uzyc.Lila.

    OdpowiedzUsuń
  81. Znowu Lila:)A co sądzisz ,gdybym nalzyła farbe alfaparf- 9.33 to co mogłoby wyjsc? Dziekuje za odpowiedz. Lila

    OdpowiedzUsuń
  82. zloty blond intensywny albo bardzo bardzo jasny blond miedziano złocisty.

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo dziękuję:) Fajna z Ciebie dziewczyna!:)Pozdrawiam Lila.

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam. Mam jeszcze pytanie, poniewaz w moim miescie nie ma sklepu z farbami alfaparf,a w mam w domu farbe londy profecional 8/4 ktora kiedys dodalam do 9/3 londy ale wyszedl za ciemny, no i wlaśnie mam pytanie, czy ten 8/4 mogłabym dodać do ktoregos koloru z londy żeby wyszedł taki intensywny złoty lub złoto jasny rudy.I jeszcze jaka woda do tego 6 czy 9%. Dzięki z gory Lila. Ps. A gdzie mozna kupic ten alfaparf.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wez np 10.3 do tego i oksy 9%.
      alfaparf np na allegro kupisz.

      Usuń
  85. Czy woda utleniajaca moze byc obojętnie z jakiej firmy? Lila

    OdpowiedzUsuń
  86. Witam::
    Proszę o radę mój typ urody jest coś pomiedzy wiosna a latem.cere mam ani jasna, ani ciemna tez cos posrodku, mam szaro-niebieskie oczy, i troche juz siwych wlosow, twarz raczej drobna. Czy mogłabys mi doradzic jaki kolor włosow do mnie pasuje jaki wybrać. W tej chwili mam jak kolezanka wyżej zafarbowany jakis miesiac temu truskawkowym blondem ktory w zasadzie juz sie wyplukał i teraz jest ni to zloty ni to rudy. Prosze o rade i Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz stosowac wszelkie bezowe blondy, zlote, naturalne jak i lekko popielate na poziomie jaki lubisz.

      Usuń
  87. Witam.Mam pytaniei zarazem prosbę, czy mieszajac jakis kolor czekolada tylko wlasnie nie wiem dokladnie M, czy N i dodano troche jakiegos popielu tez chyba cos z M zy N bo kolezanka miala tym robione i wyszedl ladny kolor i wlasnie jaki podpowiedz jaki wyjdze u mnie kolor uzywajac farb z matriksa,bo takimi miala robione. Wlosy w obecnej chwili mam taki sredni blond wpadajacy w rude po splukanej farbie. A tak w ogóle, jesli nie tej, to jakiej farby moglabym uzyc zeby wyszedl ladny blond tylko nie bardzo jasny bo w takim zle wygladam. Pozdrawiam Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjecia na maila bo nie wiem co masz na glowie i co bys chciala ;)

      Usuń
  88. Hej.Jeśli na średni blond z odcieniem rudawym położe np. 10 lub 12 z londy profesional, to jaki powinien wyjsc. Dziekuję Magda.

    OdpowiedzUsuń
  89. wyjdzie ci lekko jasniejszy rudy blond.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.To jakiego kolor musiałabym nałożyć, (czy jest w ogole taka mozliwosc), żeby wyszedł lekko popielaty? Zeby pozbyć się tego rudego odcienia.Magda.

      Usuń
    2. pofarbuj srednim blondem popielatym i stopniowo to rude zgasnie.(moze to zajac 2-3 farbowania)

      Usuń
  90. Dzięki,pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam, to jeszcze raz Magda.Jeśli pofarbuję wlosy tym śregnim popielatym blondem,on na palecie wyglada strasznie ciemny , to po pierwszym farbowaniu wyjdzie jaki kolor mniej wiecej? Dzieki Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no sredni blond wpadajacy w ciemny blond ale sie zmyje..

      Usuń
  92. Bo chciałabym raczej jasne wlosy . Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz sprobowac np poziomu 8 ale nie ma gwarancji ze pokryje.

      Usuń
  93. A na przykład im wyzszy numer farby to nie powinny być jasniejsze?Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinny byc jasniejsze dlatego proponuje ci teraz sprobowac poziom 8 zamiast 7 skoro uwazasz ze tamten jest za ciemny. tylko ze wlosow rozjasnioych do rudego, czy farbowanych ciemniejsza farba jasniejsze juz farby nie wezma.

      Usuń
  94. A np. gdybym dała z poziomu 9.1 albo 10.1 to o może wyjść Magda

    OdpowiedzUsuń
  95. Ok.Rozumiem:) Dziękuję Ci bardzo:) Pozdrawiam Magda.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*