wtorek, 3 kwietnia 2012

Londa 17 jasny blond + 1/4 16 średni blond

Witajcie Kochani!
Na dziś przygotowałam materiały dotyczące mieszanki farb sklepowych Londa 17 jasny blond i 16 średni blond.
Jako modelka-testerka znana Wam już asiabb1983.
Asia tą mieszanką lekko przyciemniała swoje jaśniutkie blond włoski. Użyła całej londy 17 i 1/4 tubki londy 16.
Kolor wyszedł podobnie do Syossa 7-58, jednak mocniej rudawo na odroście i z przebłyskami szaro-zieleni.
Włosy po farbowaniu w dobrym stanie- błyszczące, miękkie.
Farby ładnie się wypłukiwały, odrost ładnie wzięły- chociaż wyszedł ciepły.
Farba 17 prawdopodobnie zawiera oksy 9%, natomiast 16- 6%.
Czy polecamy? Możecie spróbować. Każdy ma inny gust i zapewne ta mieszanka też znajdzie swoich zwolenników. Na pewno spodoba się wielbicielkom ciepłych i beżowych blondów.
ps. odrost przed- ciemny blond., długości farbowane jasnymi blondami.






10 komentarzy:

  1. ładnie ;)) chciałam te farby ale kuzyn mówił że wyjdą za ciemne ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem? nie wyszloby ci ciemniej niz ta mieszanka twoich garnierow.

      Usuń
  2. hmmmm no odrosty tez Londa lapie mi na taki miedziany kolorek jak ma modelka:/Dopatruje sie tej zieleni ale nie widze:)jedynie szare konce i bardzo cieple u nasady hi hi:-)Kaska

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajny kolor... mam pytanie bunny, mam 50 lat i już ze 20% siwych no i mam zamiar robić kąpiel rozjaśnijącą ale nie wiem co nałożyć po kąpieli, ja jestem szatynką i uzyskuję po kąpieli zawsze jasną wiewiórę- jasny rudy kolor. Ostatnio nałożyłam po kąpieli joannę gołębi popiel ale jestem średnio zadowolona, liczyłam na lepsze wybicie rudego barwnika, co myślisz o położeniu na włosy po kąpieli loreal excellence creme 8.1 lub 9.1, ezcellence dobrze kryją siwki to może u mnie się sprawdzą bo gołebi joanny wogóle nie kryje siwizny. Mama EWKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. excellence powinny dac sobie rade spokojnie po kapieli.
      a odcien wybierz jaki wolisz- czy ciemniejszy czy jasniejszy.
      golebi nie zawsze daje sobie rade...

      Usuń
  4. Blond Bunny jak pozbyc sie zieleni z wlosow??Moje rozjasniane wlosy zareagowaly tak gdy je przyciemnialam do poziomu 8 z moich bardzo jasnych blond wlosow:-( Czerwona plukanka odpada bo dziala na chwile,a mnie nie chce sie bawic w te ciagle plukanie.Mozna jakos rozjasnic ta zielen czy w gre wchodzi tylko juz przyciemnienie?Jaka farbe na nie polozyc teraz?HELP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz zrobic kapiel rozjasniajaca, a na to wybrana farbe.
      albo normalnie farbowac a ta poswiata kiedys sie w koncu zmyje...
      bo mozna tez farbowac farba z czerwonawym refleksem ale mozesz sobie zrobic czerwone wlosy...

      Usuń
  5. Witaj bany słyszałaś o nowej seri farb Alfaparf Evolution Of The Color Cube 3Tech ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozwole sobie przytoczyc o tych farbach:

      EVOLUTION CUBE 3D TECH. Nowoczesna formuła, oparta na Kwasie Hialuronowym, jest rewolucją na rynku ze względu na wyjątkowe rezultaty: perfekcyjny i bardziej trwały kolor, miękkie i błyszczące włosy oraz niewiarygodnie naturalny efekt przy wyjątkowej dbałości o włókno włosa.

      niemniej nie sa bardzo dostepne, alfa i tak byla doskonala wiec mysle ze moze byc tylko lepiej ;)
      ale np. na all i w mojej hurt fryz jej nie ma ;/
      chyba trzeba poczekac az nowinka sie rozniesie...choc premiera byla rok temu...

      Usuń
    2. W internetowych hurtowniach już są, za jedyne 22 zł :D Lecz nie ma palety, a z chęcią wypróbowałabym jakiś kolorek.

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*