piątek, 13 kwietnia 2012

Isana szampon połysk jedwabiu.

Dziś pragnę się z Wami podzielić moją mega negatywną opinią nt szamponu rossmannowskiego Isana połysk jedwabiu.
Winowajca wygląda tak:


Wszelkie obietnice producenta:


możemy sobie wsadzić w buty! Szampon jest koszmarny! Niby do włosów suchych i zniszczonych, a tymczasem z moich rozjaśnianych/farbowanych zrobił mi sianowaty kołtun! I nawet nie pomogła najcięższa chyba na rynku odżywka Nivea ;/ Rozczesywanie trwało wieki, wyrwałam połowę włosów...
Już przy płukaniu były tak suche, że skrzypiały i myślałam, że mi się połamią/pourywają ;(
Do tego zapach- paskudny! Coś jak sztuczny rumianek, bleee.....
Po wysuszeniu nie było lepiej- włosy sianowate, puchowate, zero wygładzenia, a przy skórze jakby czymś oblepione jak nie umyte- a płukałam bardzo długo...
Skóra zaczęła mnie swędzieć następnego dnia i myślałam, że się zadrapię, więc poszłam umyć włoski odżywką, by im ulżyć i co ostatnio im bardzo służy...
Koszmar na kółkach mówię Wam! Nie wiem skąd dobre opinie na KWC?
Kolor perłowy różowy, szampon sam w sobie tani i wydajny za 400ml koło 5zł...ale co z tego?
U mnie idzie jako sprzątacz łazienki i myjacz podłóg, bo na moje włosy nie zasłużył.
Największy bubel na jaki się kiedykolwiek natknęłam... moje biedne włoski!
Przestrzegam Was przed nim i nie życzę spotkania z nim nawet moim wrogom 
Ps. Zostawiam ciekawskim skład jeszcze. Do następnego wpisu! Buziaki Kochani!

27 komentarzy:

  1. dobrze ze znalazlam swoj ukochany szampon :) fakt czasem ma sie ochote na cos innego i zalegaja mi szampony na polce ale zawsze wracam do J&J lawendowego :)
    po porażce z odzywka Isany z Babassu podejrzewam ze juz nic z tej serii nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. j&j boski jest, ale wlosy czasem potrzebują zmiany... to zmieniłam nie ma co...

      Usuń
    2. wiem wiem... moze kiedys sie skusze, bo stoi prawie cala butelka tej odzywki z lnem u mnie to moze ja w koncu wykorzystam :)

      Usuń
  2. dobrze że ostrzegasz ;) wczoraj patrzyłam na tę serię ale na szczęście nie kupiłam uf

    OdpowiedzUsuń
  3. cala ta seria isana jest do D
    a szampon caly poczatek ma wysuszajacy wiec nic dziwnego ze tak podzialal na wlosy rozjasniane..
    mam odzywke z tej serii i nie moge nawet na nia patrzec , jedynie gole sobie nogi pod nia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz to wiem... mi jedynie podchodzi z isany seria do farbowanych, a odzywka z babassu jako odzywka do mycia... nic ponadto.

      Usuń
    2. a ja używam babassu:( wiele osób ja zachwalało i kupiłam:( dobrze ze to nie drogarzecz:)

      Usuń
  4. łe ja nie kupuję szamponów za mniej niż 10 zeta bo to zawsze się źle kończy (musi kosztować 10,50..haha):( ale kiedyś mojej mamie ten szampon isana wepchnęłam na gwiazdkę, a ona mówi że chyba jej szmata się wysuszona z włosów zrobiła, wiec zaczęłam go stosować do mycia ...korytarza..:) bardzo dobrze myje podłogi:))
    ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ;/ To dobrze, że nie wypróbowałam! Juz mam tak przesuszone włosy po tej zimie i rozjaśnianiu, że to by był pewnie dla nich pogrzeb!

    OdpowiedzUsuń
  6. A Pinio używasz nadal Bunny?:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,nadal uzywam i bardzo sobie chwale,moj faworyt jak johnson fioletowy.
      Juz koncze maline,a kupie teraz mandarynke dla odmiany.
      Wlosy dobrze umyte,puszyste i miekkie jak puszek ;)

      Usuń
  7. Bunny jak z utleniacza 6% zrobic 3%??Cos czytalam o dolaniu wodu ale nie wiem ile??czy to ma byc zimna woda kranowka czy przegotowana??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odmierzyc polowe tego ile nam trzeba, dodac drugie tyle wody z kranu albo przestudzonej przegotowanej.

      Usuń
  8. bunny nie wiesz moze jak wyjdzie szamponetka do 4-8 myc wlosow Joanna kolor naturalny blond??Czy ona nie wychodzi rudo??Z tylu na odwrocie saszetki pisze,ze jest polecana od sredniego blondu do jasnego brazu a ja mam bardzo jasny blond(rozjasniane)Kaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie wyszla rudo nikomu z moich znajomych, ale jasne wloski to ona ci przyciemni.

      Usuń
  9. ciesze sie, ze tu trafilam. od lat rozjasniam wlosy, obserwujac z farbowania na farbowanie coraz gorszy ich stan. ostatnio odeszlam od rozjaniacza i tym samym fryzjera, zaczynajc eksperymentowac w domu. testuje farby rozjasniajace, bedac dla siebie krolikiem doswiadczalnym. skutek jeszcze mnie nie zadowolil, ale nie poddaje sie :)

    bardzo podoba mi sie Twoj kolor blondu! :)

    Gosia xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie poddawaj sie, w koncu uzyskasz taki blond o jakim marzysz!
      dziekuje za komplement, kocham swoje wlosy ;<3

      Usuń
  10. miałam odżywkę z tej serii, koszmar ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi akurat pasuje ten szampon, tyle że ja nie farbuję włosów

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że o tym napisałaś bo właśnie zamierzałam się po niego wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampon jest GENIALNY!
    Nie wiem czemu się nikomu nie podoba. Mam włosy lekko falowane, a ten szampon sprawił, że posiadam teraz po każdym umyciu delikatnie kręcone włosy. CUD! Znajomi się zachwycają i tylko przewracają oczami nie wierząc mi, że zmieniłam szampon na inny :)

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, że znajdują sie osoby ktorym służy ;)

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*