poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Szampon do włosów Pinio

Hej Kochani!
Dziś szybka notka o moim nowym KWC wśród szamponów dziecięcych.
Oczywiście mowa o szamponie i płynie do kąpieli dla dzieci (w jednym) PINIO
Mam wersję soczysta malina, niedługo przetestuję wersję mandarynkową...istnieje jeszcze wersja "chłopacka" oraz wersje limitowane przy okazji gazetek promocyjnych o dodatkowych gamach zapachowych.
Jest to szampon produkowany dla sieci Biedronka przez firmę Global cosmed, a więc producenta kosmetyków Apart, Malwa czy Bobini.
Cena w stosunku do jakości jest bajkowa- 4,89zl za 500ml!
Szampon jak to produkt dziecięcy pachnie słodko malinowymi cukierkami, sam zapach krótko utrzymuje się na włosach- dla mnie to dobrze, bo dzięki temu nie wywołuje u mnie alergii skórnej i swędzenia czy łupieżu.
Jest bardzo delikatny, nie wysusza, ale dobrze domywa. Włosy przy płukaniu są tępe, ale nie skrzypiące.
Doskonale się pieni jak na dzieciacki kosmetyk.
Kolor- biały perłowy.
Dla blondyn i farbowanych: bardzo korzystne ph nie wypłukujące nadmiernie farby 5,5 kwaśne!
Włosy miękkie jak puszek, nie przetłuszczają się i są idealne- lekkie, puszyste, błyszczące.
Oczywiście wymaga odżywki/maski "po", bo ciężko tak domyte włosy byłoby doczesać bez niczego...
To wszystko sprawia, że pokochalam ten szamponik wielką miłością i długo przy nim zostanę!- poprzedni faworyt- fioletowy lawendowy j&j kojący troszkę już mi się znudził, jeśli chodzi o zapach...Będę je więc stosować zamiennie ;)
Polecam Wam z całego serca, te szampony są dużo delikatniejsze dla włosów niż zwykłe, do tego bez silikonów i zbędnej chemii.
A jeśli nawet by Wam nie podeszły, to można je zawsze zużyć jako żel pod prysznic, płyn do kąpieli ;)
Zostawiam fotki- butelka, obietnice( w tym wypadku spełnione!) i skład:



18 komentarzy:

  1. szampony i plyny dla dzieci zawsze ladnie pachną :) fajnie ze jest to 2 w 1 na pewno kiedys sobie kupie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki uniwersalny, super! na wyjazdach zawsze to mniej bagazu ;P

      Usuń
  2. ale fajny :) moj synek by sie ucieszyl i jego blondziaki tez :)o swoich nie wspominam bo najpierw musze wykorzystac te co juz zalegaja w lazience...

    OdpowiedzUsuń
  3. moja kolezanka uzywala go, gdy nie mogla przestawic sie na zmiane klimatu i wody wyprowadziwszy sie na studia. byla zadowolona, skora sie poprawila i nie powodowal zadnych kolejnych alergii.

    rzeczywiscie, zapachy sa obledne, zawsze w takich przypadkach cieknie mi slinka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja skora tez doskonale, mialam alergie na wiekszosc szamponow i swiad skory byl potworny. a teraz ulga ;)

      Usuń
  4. ja widzialam jeszcze w wesji " slodka oranżada" czy cos podobnego...zapach obledny :)ale nie kupie narazie bo juz mi sie moje akcesoria do wlosow nie mieszcza na polce :(

    OdpowiedzUsuń
  5. oranzada to ten chlopacki,bo ma rysunkowych chlopcow na etykiecie,tak wywnioskowalam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak juz napisałas ze ph ma kwasne i sprzyja niespieraniu koloru to juz po niego pędze.
    Bunny a on jest w sprzedazy regularnej czy pojawia sie jako limitowanka?-pytam bo rzadko wdepuje do biedry a w lidlu własnie robia tak ze niektore produkty mozna kupic tylko przez tydzien

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest normalnie w regularnej sprzedazy 3 zapachy, a czasem dodatkowo nowe wersje czasowo na promocji.
      Szukaj na dziale dzieciecym kolo pieluch,oliwek itp.

      Usuń
  7. ja coś podobnego podkradam siostrzenicy :D szampon-płyn do kąpieli... bo jak wiadome kosmetyki dla dzieci są delikatne i dobre dla naszych włosów <3 niestety, podczas mycia czuć straszne stępienie ,dobra odżywka wymagana

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie szukam jakiegoś delikatniejszego szamponu, chyba zaniedługo przejdę się do Biedronki po ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Bunny doradź mi proszę dobrą farbę bez amoniaku w kolorze jasny miedziany blond. jestem z natury dość ciemną blondynką. obecnie włosy mam rozjaśnione do jasnego złotego blondu (na całości), a odrosty tak ok. 20cm były już rozjaśniane pasemkami (dużo cienkich), które są ciut jaśniejsze od reszty - włosy mam długie do pasa, cienkie i lekko kręcone. zamarzył mi się taki jasny miedziany, jednak boję się taką inwazyjną farbą na wypadek gdyby to nie był trafiony pomysł.
    Pozdrawiam cieplutko Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam farb bez amoniaku w intensywnym rudym odcieniu...takie rzeczy to tylko farby klasyczne.

      Usuń
  10. Kupiłam go wczoraj w wersji mandarynkowej. Wrażenia? Same pozytywne! :D Włosy dobrze oczyszczone, ale nie wysuszone, miękkie, puszyste i delikatne. Oczywiście nie obeszło się bez odżywki, ale i tak ją stosuję po każdym myciu, więc dla mnie to żaden mankament. Jestem zachwycona :)
    Dominika O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie ze przypasowal ;)
      na pewno wlosom krzywdy nawet na dluzsza mete stosowania nie robi.

      Usuń
  11. Podebrałam synkowi :) Dołączam do zachwytów. Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki delikatny to on nie jest, bo zaw na drugim miejscu Sls. No i pochodna rakotworczego folmadehydu. Córkę bym go nie kupiła,sobie zreszta też nie. Z dziecięcych o bezpiecznym składzie polecam Hipp, Babydream z Rosmana i Dada 3 w 1 z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*