środa, 25 kwietnia 2012

Syoss mixing colors 7-58 migdałowo-pralinowy

Hej Kochani!
Dziś krótka recenzja farbki Syossa mixing colors 7-58 migdałowo-pralinowy i fotorelacja modelki- asiabb1983 ;*.

Producent zachwala swoja nową linię farb następująco:  Syoss Mixing Colors jest profesjonalną farbą do włosów, na którą składają się dwa odcienie: Głęboki Odcień Bazowy i Intensywny Modny Ton. Oba odcienie Syoss Mixing Colors łączy się ze sobą bezpośrednio przed koloryzacją, którą dzięki prostemu sposobowi użycia można z powodzeniem stosować w warunkach domowych, będąc pewnym fantastycznego rezultatu. Eksperci Syoss dobrali odcienie w taki sposób, aby po wymieszaniu stworzyły kolor o wyjątkowych, harmonijnie współgrających tonach. Syoss Mixing Colors zapewnia dokładne pokrycie nawet siwych włosów wyjątkowym kolorem, który zachwyci każdego.
Zachęcające prawda?

Asia zastosowała ta farbę po Wellatonie 12/1; farba dobrze pokryła, ale wybijał kolor zielonkawo-szary...włosy po koloryzacji lekko sztywne, błyszczące,  farba poradziła sobie z odrostem ciemny blond dobrze.
Czy polecamy? Jeśli Syoss Wam służy to tak. Jednak jeśli macie zastrzeżenia co do suchości włosów po koloryzacji czy wypadania- to nie. Ja wielbię Syossa za nieziemski blask jaki dają jego farby...
Ps. Ja tam zieleni u Asieńki nie widzę ;p pozostaje mi jej zawierzyć ;) ale efekt prawie jak z pudełka.







17 komentarzy:

  1. Moje włosy po przyciemnianiu syossem też były bardzo suche i sztywne, więc nie chciałam już kolejny raz nim farbować. Szkoda :) bo kolor był ładny :)

    Asi też, ale jak czuje się jednak lepiej w jasnych to pozostaje życzyć powodzenia, żeby w końcu uzyskała ten wymarzony odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojej sis wlosy tez po kilku farbowaniach syossem zrobily sie suche, znow mojej mamie sluzy ;p ciezko wiec farbe ocenic gdy jednym sluzy, innym nie...trzeba probowac.

      Usuń
  2. A mi syosss zmył się momentalnie...szkoda bo odcienie wydają się być ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mojej familii trzyma jak zloto i spokojnie daje rade farbowac co miesiac, poltora przy codziennym, co drugi dzien myciu wlosow. nie mam pojecia od czego to zalezy?

      Usuń
  3. ja próbowałam tej starszej wersji farby, może to dlatego...kuszą mnie jednak te ładne pudełka za każdym razem kiedy jetem w Rossmannie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ta farba i ten kolor nadaje sie do siwych wlosow w 100%??:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu gdzie mieszkam znalazlam taka farbe http://www.llonguerasencasa.com/producto/10/coloracion/color/advance/color/advance/naturales/rubio/muy/claro.html

    ale nie wiem czy moje zniszczone wlosy wytrzymaja

    OdpowiedzUsuń
  6. jak juz to z tej farby odcien 11.
    wlosy wytrzymaja bo robisz sam odrost a potem tylko na ostatnie 15 minut dajesz farbe na dlugosci wlosow.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy, ciemny blond, dotąd farbowałam Schwarzkopfem Natural & Easy jasny blond perłowy świetlisty 532, coś takiego, średni blond, nie chciałam bardzo jasnego. Zwabiona kolorkami Syossa migdały i praliny, zapragnęłam odmiany. I co? zmywam farbę, zdejmuję ręcznik, - i SZOK!!! jestem ciemnobrązowa!!! całe szczęście, nie zniszczyło włosów. NIGDY WIĘCEJ!!! fakt, włosy ślicznie błyszczą, ale są bardzo ciemne na górze, dół się już mocno wypłukał i jest ZIELONKAWY!!! a ta ciemniejsza góra ma odcień zielonkawo - błotnisty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz się przestraszyłam ... Mam się farbować ta farbą w niedzielę :O

      Usuń
  8. dlaczego przy nakładaniu farby na włosy farbowane trzyma sie dłuzej przy odrosccie a krocej na dlugosci włosów ? Anka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zeby odrost sie rozjasnil a dlugosci nie przyciemnily.

      Usuń
  9. Тhanκs for your personal maгvеlous
    posting! I certainly enjoyed rеaԁіng it,
    you can be a gгeat author.I will always bookmaгk уouг blog and ωill сome baсk very soon.
    I want to encourage one to cοntinuе yοur grеat ωorκ, have a nice holiday
    weekend!
    My web site ; hurtig lån

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdzie juz nie moge znalezc tej farby,a wychodzila swietnie ;) moglabys polecic jakis odpowiednik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciezko będzie dobrać identyczny odcień ale należałoby łączyć popielatą 7ke z odrobinką czekoladowego...

      Usuń
  11. śliczny kolor, właśnie ja mam taki swój odrost ;) szukałam farby, która będzie odpowiadać mojemu naturalnemu... :p mam nadzieję, że ta farba będzie dla mnie dobra :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*