wtorek, 24 kwietnia 2012

Joanna multi creme color 33- naturalny blond

Hej Kochani!
Tak jak obiecałam, postaram się dziś nadrobić troszkę zaległości z materiałami i skleić kilka notek- ile się uda tyle będzie ;p
Na pierwszy ogień idzie farba sklepowa Joanny- Multi creme color 33 naturalny blond.

Producent zachwala: Dzięki nowoczesnej technologii i innowacyjnym składnikom farby koloryzujące Multi Cream Color zapewniają włosom niezwykle lśniący i trwały kolor oraz perfekcyjne pokrycie siwych włosów. Bogata formuła została tak opracowana, aby zapewnić Twoim włosom wyjątkową ochronę i intensywną pielęgnację już w trakcie koloryzacji. Dzięki temu pozostaną one w świetnej kondycji, zyskają witalność i jedwabisty połysk.
W każdym opakowaniu znajdziesz także odżywkę – maskę, która dodatkowo odżywi Twoje włosy, nada im zdrowy blask oraz ułatwi rozczesywanie.
Dodatkową, ważną zaletą gamy Multi Cream Color jest specjalna butelka z aplikatorem, która ułatwia przygotowanie mieszanki koloryzującej. Doskonała, gęsta konsystencja sprawia, że krem dociera do każdego pasma włosów i nie spływa z nich, a specjalnie dobrana kompozycja zapachowa uprzyjemniają stosowanie.
Dzięki Multi Cream Color będziesz wyglądać zawsze pięknie i elegancko.


Jako modelka znana Wam czekoladowoo ;*
Czeko ma naturalnie ciemny blond, a tą farbą chciała przyciemnić jaśniuteńki blond do naturalnego efektu, na wodzie 4.5%, kolor wyszedł fajnie, jednak na pasemkach najbardziej wytrawionych szary, więc uważajcie.
Oczywiście szarość się stopniowo zmyje, ale to potrwa, więc żeby szoku nie było ;p
Farba delikatna i godna polecenia- no i ta cena ;) koło 7zl.
Polecamy, jest fajnie!






17 komentarzy:

  1. Ładny naturalny kolor ,a jakie ma oxy orginalne?Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę Was skłamać ale chyba 9%... info jest na utleniaczu.

      Usuń
  2. Hmmm podejrzanie jasno wyszedl why???Myslalam,ze ten kolor wyjdzie duzo ciemniej szczegolnie kladac go na tak jasny blond a wyszedl bardzoooo jasno.Ostatnio tez sie nad nim zastanawialam:-)Kaska Ps:a z nizszym oksydantem 1.9% lub 3 %wyszedl by bunny ciemniej??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjdzie roznie w zaleznosci na jakie jest kladziony- jak na naturalne ciemniej, jak na jasne by przyciemnic to tak jak tutaj-jasno.

      Usuń
  3. Pełne zaskoczenie-jak ogladałam karte kolorow to taki ciemny blond wpadający w brązik.Byłam przekonana ze mocno kryje nawet bardzo rozjaśnione włosy a tu....niespodzianka:-)Dlatego nie zdecydowałam się na tą farbę.Joanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego warto czasem zawierzyc nazwom farb jesli nie ma numeracji fryzjerskiej- ta farba wychodzi jak poziom 7/8.

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ten kolor tam, gdzie nie jest szarawy. Jest śliczny! Szczególnie na ostatnim zdjęciu, przy odroście. A tak w ogóle- Bunny, ile postów, musiałaś się nieźle napracować. Ale jest co pooglądać i poczytać :) Aha, no i jeszcze jedno pytanie: czy Czekoladowoo miała podczas farbowania tą Joanną odrost?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej weegirl to ty jestes pierwszy raz na moim blogu? chyba nie... no juz troszke tych postow jest, mam nadzieje stworzyc olbrzymia encyklopedie kolorow ;)
      czeko miala odrost- i wlasnie on i wlosy mniej poniszczone najladniejszego koloru nabraly.

      Usuń
  5. Miała odrost miała, i robiła go na wodzie z pudełka - 9 %. Tylko trzymalam dlużej niż na ulotce bo potem sie cackałam z farbą na długości.

    Ja farbe polecam bo kiedys wczesniej nią robiłam i kolor wychodzi bardzo ładny. Ale na poniszczonych jasniutkich wlosac wychodzi brzydko ;)
    //czeko

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 miesiące temu przyciemniłam włoski z jasnego blondu na brąz...Ciezko było ale sie udało ;) Ale teraz znowu chce je rozjasnić. Juz nie na taki jasny kolor. Myślałam o takim średnim platynowym blondzie :) Jakiej farby mam użyc żeby uzyskać ładny kolor i żeby rozjaśnic ten brąz :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czegos takiego jak sredni platynowy blond ;)

      najpierw rozjasniacz, a potem farba.

      Usuń
  7. Po jakim czasie zniknęły te szarości na pasemkach? niestety mam ten sam problem:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie ten kolor. A jak ktoś ma średni blond to wyjdzie mu taki sam jak na zdjęciu? bo chciałabym uzyskać taki sam kolorek włosów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem ze sredni blond naturalny? jesli tak to wyjdzie podobnie.

      Usuń
    2. tak, naturalny. mniej więcej taki jak tu: http://www.celux.pl/index.php?products=product&prod_id=6282

      Usuń
  9. Na pierwszym zdjęciu wygląda zupełnie inaczej. Na pozostałych bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*