środa, 25 kwietnia 2012

Garnier color naturals 9.1 bardzo jasny popielaty blond

I kolejna notka na dziś ;D
Tym razem o Garnierze- seria naturals odcień 9.1 bardzo jasny popielaty blond.
Jako modelka-testerka czekoladowoo ;*

Nasza testerka kładła Garniera na bardzo jasne włosy po palette 219 i c10, a więc biało-platynowe. Wodę dodała 6% by tylko kolor przetonować i ochłodzić. Kolor z początku wychodzi mocno chłodny- wręcz siwy w cieniu na rozjaśnionych pasmach, na naturalnych włosach pod wpływem ciepłego pigmentu wyjdzie naturalny jasny blond. Szarość zmywa się szybko i zostaje naturalny, chłodno beżowy blond.
Polecamy z czystym sumieniem!
Efekt- bardzo fajny! Pod warunkiem, że nie macie rozjaśnionych włosów rozjaśniaczem do białości.










29 komentarzy:

  1. Ja mam wrażenie, że na tych fotkach Czeko to jest zawsze taki sam odcień :P tylko na niektórych można dostrzec różnice :>

    A tej serii naturals nie lubię, nie ufam im, nie raz dały mi zielonego glona na głowie (oczywiście natury) i mimo tego, że mają ładne odcienie to ich nie kupię, bo zwyczajnie się boję :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie to mialam napisac tez, ze u czeko to kazdy popiel wyglada tak samo ;p ale moze to i dobrze?

      ja swoje poczatki farbowalam naturalsem i bylam srednio zadowolona- ze wzgledu na zlociejacy kolor i matownienie, stad moja milosc do palette sie zaczela...
      ale ja mam trudne wlosy.

      Usuń
    2. Hihi, to prawda, u mnie każdy popiel wygląda tak samo :D Generalnie większość farb wychodzi w jakiś tam sposób podobnie. ale to dobrze bo efekt moge przewidzieć.
      Ja z tej serii byłam zadowolona.
      //czeko

      Usuń
    3. to potwierdza teze ze nie ma jednej idealnej farby! dla kazdego cos innego ;) trzeba szukac i probowac!

      Usuń
    4. A ja uwielbiam ten kolor 9.1 jasny popielaty blond.Dokładnie pokrywa siwe włosy i odrost tak nie razi.Szkoda,że wycofana jest ta farba.Teraz zastępuje ja farba wellaton 8/1

      Usuń
  2. bardzo ladnie wyszedl kolor:) zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już czasami dostaję świra z tym blondem :-) Chociaż moja kochana fryzjerka zawsze mnie ratuje z opresji odrostowej :D Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub lakierze do paznokci Chanel? Zapraszam do mnie po szczegóły - spełniam Twoje marzenie :-) http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bunny poradź proszę jakimi sposobami mogę jak najbardziej zregenerować włosy, które dostały nieźle w kość-totalny przesusz(dekoloryzator, farby-taki własny misz masz). mam mocno rozjaśnione, do ramion, wiem że część będę musiała podciąć, ale nie chciałabym tak całkiem na krótko no i nie mogę absolutnie zrezygnować z blondu-kocham ten kolor:)(ostatnio nakładałam Wellaton 12.0+10.0 po dekoloryzatorze Garniera). Szukając informacji i ratunku już chciałam pozamawiać oleje, ale właśnie Ty piszesz, że olej może przesuszyć jeszcze bardziej. Jako że wyczytałam już Ciebie od deski do deski i ufam Twojej fryzjerskiej wiedzy, dowodem są twoje piękne długie blond włoski-ach jak ci ich zazdroszczę;), może zechcesz podpowiedzieć jak mogę poratować swoje zniszczone? czy powinnam stosować odżywki profesjonalne, z silikonami? i czy jest sens używać te oleje, jak tak to w jaki sposób?
    Zamierzam też, zgodnie z twoimi wskazówkami zrezygnować z dekoloru Garniera przed farbą na odrosty, na rzecz farb rozjaśniających, obawiam się tylko, że mogę mieć problem z uzyskaniem odpowiednio jasnego odcienia bo swoje mam dość ciemne, ale to dopiero w następnym miesiącu. obecnie muszę się skupić na reperacji tego co sama sknociłam:(
    liczę bardzo na Twoją pomoc i z góry dziękuję Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aniu wiec tak...

      kurcze ja naprawde do tej pory nie zrobilam pelnego wpisu pielegnacyjnego ?! ;/ nie do wiary normalnie... musze to nadgonic...

      ale pierwsza pomoc- maski maski maski! odzywki na razie na boczek i plan jest taki.
      delikatny szampon do mycia- najlepiej dzieciecy ja lubie pinio z biedronki albo j&j fioletowy...tylko one nie przesusza mocniej wlosow.
      staraj sie nie myc wlosow czesciej niz co drugi dzien a najlepiej w ogole 2x w tygodniu...
      kup sobie ze 2 maski regenerujace profesjonalne- na allegro albo hurt fryzjerskiej- pewniak to dolce anti age i mozesz dobrac druga jaka ci sie spodoba- grunt zeby byly regenerujace.
      po myciu dajesz maske na 10-15 minut na wlosy. zmywasz i mozesz dac na wilgotne wlosy jeszcze jakas odzywke bez splukiwania ale tylko na dlugosci wlosow np. joanna naturia albo spray typu gliss kur.
      tylko to z umiarem, doslownie kapke lub pare psikow.
      co 3 mycie zamiast maski dajesz odzywke do wlosow rozjasnianych/farbowanych. i tak w koleczko- jedna maska, drugie mycie druga, trzecie odzywka...
      tak przez miesiac.
      za miesiac mozesz zdjac maske do 1-2x w tyg zeby wlosy sie nie przeciazyly.
      olejowac mozesz, oczywiscie, jednak nie polecam ci na razie czesciej jak raz-dwa w tyg- bo olej ci wlosow nie odbuduje i szkoda czasu. mozesz stosowac go przed myciem na kilka godzin i potem normalnie umyc wlosy i maska.
      dobra maska regenerujaca jest tez ze schwarzkopfa bc repair ale cena tez niezla... alfaparf ma tez super maske midollo regenerante...to zalezy ile chcesz wydac.
      o farbe badz spokojna, na pewno cos ci dobierzemy ;)
      jak cos jeszcze pytaj smialo ;)

      Usuń
  5. Bunny kochana, już poklikałam maski dolce i midollo, jutro lecę do biedronki po szampon. a co powiesz o nektarze termicznym czy temu podobne jak serum biowax czy inne jedwabie dla zabezpieczenia końców przed suszarkolokówką? po tym włosy wyglądają znośnie, ale czy mogę to stosować tak bezkarnie?czy to się tam coś nadbudowuje? Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serum sa ok, bo beda chronic wlosy- jesli ktos uzywa wszelkich urzadzen grzejnych to jak najbardziej kosmetyk termo musi byc;)
      nawet jakby ci sie silikony nadbudowywaly to sie umyja szamponem pinio- wiec o to sie nie boj ;*
      ps. warto by serum czy jedwab nie zawieraly w skladzie alkohol denat bo bedzie wysuszac. tylko na to zwroc uwage przy zakupie. stosuj doslownie krople, dwie na same konce, a jesli dlugosci sa takie sobie to i na dlugosci kropelke. bedzie dobrze!

      Usuń
  6. no wstąpiła we mnie jakaś nadzieja...Dziękuję ci bardzo, tak krótko, konkretnie, fachowo. będę ci meldować o postępach z placu boju. pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. melduj i poczynimy kolejne kroki ;D bedziesz zadowolona jak juz setki osob ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam Twojego bloga bunny , jest jedyny w swoim rodzaju pozdrawiam Kornelia.

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie odwrotnie :D
    Łuk brwiowy mam idealny z lewej strony, ale rzęsy okropne, zawsze mam je brzydko pomalowane, chyba nigdy mnie nie satysfakcjonowały :) za to po prawej stronie wachlarz :) dziwne to :D

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG ja też tak zawsze robie - rozjaśniacz garnier E0(ale on dość słaby jest) potem wellaton 12/0 z 10/0, ale nie jestem po tym szczęśliwa i dalej mam różnicę miedzy odrostem, a pozostałymi (ale po tym to ja zawsze miałam w dobrym stanie włosy). Lecz przyszedł mi inny plan do głowy mianowicie palette 100 i wszystko cudnie się rozjaśniło - równo jest tylko że widocznie gdzieś poprzeciągałam dalej na już rozjaśnione i teraz mi się łamią w niektóre, prawdziwy koszmar! Najlepsze jest to że łamią się 5 cm od skóry a reszta jest dobra...nieźle nie:/ mało tego włosy mi jakiś tydzień trzeszczały potwornie O-O dopóki sobie tam jakiś oliwek z rycyną na nie nie położyłam bo już myślałam że one po prostu się połamią czy nie wiem odpadną od góry! ło ludzie nie popełnijcie mego błędu! wiec jak coś wymyślicie w tej kwestii(znaczy tego żeby nie używać już rozjaśniaczy) to dajcie gdzieś znać tutaj :) chociaż jak widać dla mnie był lepszy rozjaśniacz 9% od farby z 12%! o losie :/ /lenka..

    OdpowiedzUsuń
  10. w marzeniach widzę się w takim blondzie chodz nigdy nie bylam blondynką. Ciągle mam jasny brąz -farbowany, naturalny to coś pomiędzy spranym brazem a czarnym. Ciągle się boję zmiany bo nie wiem czy by mi pasował jasny kolor ale marzę o zmianie o rozswietleniu twarzy by nie wyglądała tak szaro

    Pozdrawiam wszystkich chcących a bojących się :-)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chcesz to zaryzykuj :) Ja postanowiłam stać się blondynką a swoje naturalne włosy miałam czarne i jestem zadowolona :)

      Usuń
  11. Hej, piszesz że czekoladowoo dodała wodę 6% czyli w tej farbie jest inny %? Już się pogubiłam, w mailu od garniera dostałam informację, ze w niej jest 6% i tak aż do odcienia 10- bardzo bardzo jasny blond.
    _
    ana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiadomo do konca jaki jest tam %- rozne opinie uzyskuje sie z infolinii tak garniera jak loreala a dodajac wlasna wode byla pewnosc, ze wyjdzie tak jak chcemy ;)

      Usuń
    2. a czekoladowoo robiła tutaj też odrost? Jeżeli tak to jaki ma kolor naturalnych włosów?

      Usuń
    3. chyba miala, ma nature ciemny blond.

      Usuń
  12. witam mam pytanie...mam naturalne wlosy ciemny blond czy musze stosowac rozjasniacz joanny , zeby pozniej dac farbke blond....pozdrawiam dziekuje...za odpowiedz....

    OdpowiedzUsuń
  13. sorki nie podpisalam sie a pytalam o uzywanie rozjasniacza joanny , aby pozniej nakladac farbke np garniera....blond...wlosy mam naturalne ciemny blond..taka kawa z mlekiem....
    pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy jakie masz te wlosy ciemne, bo zwykle do ciemnego blondu nie trzeba wstepnie pojasniac rozjasniaczem bo farby blond biora taki kolor.
      chyba ze wychodzi ci rudy odrost to trzeba wstepnie pojasniac albo zaczac uzywac farb profesjonalnych z wyzsza woda.

      Usuń
  14. Bunny, a można do tego graniera color naturals 9/1 dać oksy 3%? bo chciałabym trochę ciemniej a nie ma z tej serii 8.1 czy tam 7.1. Można zamienić oksy?
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można. ale ciemniej nie wezmie bo i tak sie wymyje na poziom 9.

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*