poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Cieniowanie różo-fioletów

Dziś wyjątkowo goni mnie czas i masa zajęć na głowie, więc wpadam pokazać Wam swoje nowe szponiska z cieniowanych brokatów różo-fioletowych.
Z powodu niewielkiej ilości czasu musiałam odświeżyć poprzednie zdobienie i tylko opiłowałam pazurki w bardziej drapieżny kształt.
A już jutro postaram się powrócić z kolejnymi fryzjerskimi notkami, może nawet kilkoma jak się uda, bo mam straszne zaległości i masę materiałów do publikacji ;/
Miłego dnia Kochani!



                                 brokaty: róż neon irys, lila irys, fiolet irys
                                   żel jednofazowy na naturalnej płytce

11 komentarzy:

  1. byłam dzis w sklepie no i chcialam palette 10.1 a bylo tylko 1001 i nie wiem czy to to samo? bo 10.1 z palette nie było wcale.. zgłupiałam ;)
    po przeczytaniu Twojego tytyłu posta myslałam, że pokażesz farbowanie włosów na róż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas nie ma w ogole 1001... ale zapytaj o nazwe jej- jesli pojawia sie tam cos z popielaty...jakistam blond to bedzie ok.
      albo popros o jakakolwiek innej firmy bardzo jasny popielaty blond na poziomie 10.

      nie no, nie jestem chyba az tak hardkorowa zeby sobie roz walnac ;p chociaz kto wie? ;)

      Usuń
    2. kurcze moj grek mi probuje wytlumaczyc jaki kolor to ta nazwa i srednio nam idzie a translator sobie w ogole nie poradził ;)
      najwyzej zaryzykuje :P

      ombre różowe na blondzie to fajna odmiana ;)

      Usuń
    3. kurcze ja nie pomoge... bo wiekszosc farb ma nazwy angielkie albo wloskie- to juz latwiej idzie tlumaczyc...
      zapytaj go o nazwe cendre (to jest po wlosku i francusku...)

      ombre rozowe...no pieknie byscie mnie zrobily, naprawde haha, chociaz w liceum mialam fioletowe na blondzie ;d

      Usuń
    4. chyba to jest ten popielaty blond, ale pewnosci nie mam ;) ryzyk fizyk :D

      Usuń
  2. Droga Bunny :-) tez byłam przekonana ze chodzi o farbowanko,hi hi hi.Pazurki śliczne,takie delikatne i świetne dobranie odcieni-efekt niesamowity jak dla mnie:-).Uwielbiam takie zestawienia barw.Buziaki! Joanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki wielkie za opinie!
      ja juz nic nie moge napisac bo i tak kazdy mysli ze o farbowaniu ;p kurcze, obled jakis... zartuje oczywiscie!
      choc mam obawy czy moj blog nie stal sie przez to zbytnio monotematyczny?

      Usuń
    2. Blog jest FANTASTYCZNY :-))to skarbnica wiedzy i dzięki Tobie mamy coraz piękniejsze,zdrowsze włoski.Uwielbiam tu zaglądać :-D Joanna.

      Usuń
    3. dzieki i zapraszam do dalszej lektury ;*

      Usuń
    4. witam. jesteś fryzjerką ,że doradzasz ludziom na temat koloryzacji włosów???

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*