piątek, 6 kwietnia 2012

Isana szampon połysk koloru.

Hejka!
Dziś opowiem Wam o szamponie, "perełce", ogólnodostępnym i w niskiej cenie.
Jak chyba wszyscy wiemy, linia Isana to kosmetyki produkowane dla Rossmanna.
Szampon odkryłam podczas jednej z promocji, gdy kosztował coś ponad 3zl, a w cenie regularnej koło 5zl za 400ml- więc cena bardzo na TAK!
Podchodziłam z rezerwą, ale właściwie nie ma się do czego przyczepić.
Swoją opinię wydaję po zużyciu całego opakowania.

+ cena- promo 3zl, regular.5zl
+ zapach- dziwny, niby słodki, chemiczny...ale dla mnie miły bo mam dobre z nim skojarzenia, nie męczący.
+ jakość- dobra za tą cenę
+ kolor- biały perłowy
+ nie zawiera silikonów, więc nie obciąża
+ włosy są długo świeże
+ zawiera  filtr uv- dobry latem dla kolorowych i blondynek ;)
+ dobrze się pieni i myje- wydajny
+ nie zauważyłam zmywania koloru, włosy błyszczały więc jest dobrze

- butelka, z której ciężko wyciągnąć zawartość, bo się zasysa od środka ;p
- gęstość szamponu, mógłby być rzadszy troszkę
- lekko plącze włosy, wymaga odżywki po, ale za to domywa doskonale

Moje dodatkowe uwagi: pod koniec stosowania moje włosy zrobiły się suchsze i kapryśne, ale nie obwiniam o to tego szamponu, a raczej przesilenie wiosenne, bo w ogóle ciężko im teraz  dogodzić by były mięciutkie jak puszek... no i okazjonalnie swędziała mnie skóra głowy, ale jest i tak nieźle, bo po innych szamponach byłam w stanie zadrapać się na miejscu ;d

ocena: 4+/5

Podsumowując- polecam!

Na foto szampon, skład i obietnice producenta:



7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować, wiadomo nie każdemu przypasuje, ale dla mnie godny zamiennik czerwonego loreala, gdy tamten już mi włosy lekko obciąży silikonem.

      Usuń
  2. ja sie zastanawiam nad tym Piniem co pisalas...jakos nie moge sie przekonac ale pojde zaraz do Biedronki i zobacze, powacham...a jak nie to wracam do lawendowego J&J :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież złego bym ci nie poleciła ;)
      ładnie łagodzi skóre głowy po farbie, wypróbuj! zawsze zużyjesz jako żel pod prysznic w razie co!

      Usuń
  3. Akurat recenzja tego szamponu czeka na wklejenie na bloga :D od jakiegoś czasu używam tego szamponu, ale dla mnie jest on trochę za "agresywny" zwłaszcza, że myję włosy codziennie, za to używam go za każdym razem do zmywania oleju z włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie troszkę agresywny ale domywa za to extra ;)

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*