czwartek, 1 marca 2012

Wellaton 12/1 + 1/2 12/0

Witajcie!
Dziś przedstawię kolejny efekt z serii "kombinatorstwo" ;)
Już jakiś czas temu debatowałyśmy na blondynkowym wątku nad zmieszaniem  najjaśniejszych wellatonów, aby:
- uzyskać kolor bardziej naturalny, ciut chłodny
- znaleźć sklepowy sposób na to, gdy popiel daje ciepły odrost i zimną długość włosów
- uzyskać kolor jaśniejszy niż po popielatym 12/1
- sprawdzić czy kolor będzie bardziej żółtawy czy czystszy
Do testu stanęła nasza kochana Snowhitee ;*
Zmieszała całą 12/1 bardzo jasny popielaty blond z 1/2  tubki 12/0 bardzo jasny naturalny blond (farby 2:1), no i efekt potwierdził nasze wszelkie tezy- kolor czyściutki, nie żółty, jaśniejszy i naturalny.
A jak wam się podoba Snowi w tym odcieniu? Czy wolicie ją w  lodowatych popielach?
Ja sądzę, że w obu jej równie dobrze, piękne włosy i modelka- we wszystkim pięknie wyglądają!
Buziaki Snowi i dzięki za zgodę na publikację! ;***





33 komentarze:

  1. Ja preferuję ciemne kolory, ale muszę przyznać, że efekt znakomity! Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor przepiękny zresztą jak cała Snow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam rok temu taki jasny kolor, ale niestety musiałam przyciemnić, denerwowały mnie odrosty. Poza tym to prawda, ładnie złapał, świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak - ładnemu w każdym kolorze ładnie :) A włosy Snow są dosłownie idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny ;) Mam nadzieję, że może komuś przydadzą się fotki po takiej mieszaninie:)

    PS Bunny ja akurat też dziś o farbowaniu skrobnęłam hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to znaczy ze czytamy sobie nawzajem w myslach ;)

      Usuń
  6. hej bunny... napisz jak często można wykonywać zabieg kąpieli rozjaśnijącej na włosach krótkich podcinanych co 4 miesiące, masz jakiś sposób aby kąpiel nałożyc tylko na odrost bo ta mieszanka kąpielowa jest ciężka w nakładaniu na odrost? można np zabezpieczyć końce olejem kokosowym lub z pestek winogron żeby ich nie zniszczyć. Olej może choć trochę zabezpieczy te bardzo krótkie włosy z tylu głowy i końce z przodu jeśli masa skapnie poza odrost. Co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. generalnie to powinno sie ja wykonywac jak najrzadziej, albo tylko na odrost jako metode pojasniajaca.
      normalnie mozna nakladac na odrost pedzelkiem jak farbe- jak skapnie to trudno...
      mozesz zabezpieczyc olejem reszte wlosow, ale jesli duzo oleju bedzie gdzies niechcacy na odroscie to juz kapiel nie wezmie...

      Usuń
  7. Dlaczego innym może wyjść taki piękny jasny blond a mi wychodzi jakieś rude coś... jestem już załamana. Próbowałam już londy, której używała kitkula, próbowałam loreala, i nic. Ja chcę tylko wiedziec dlaczego? ;( Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ze moje modelki maja najczesciej naturalnie jasny/sredni blond?
      a ty ciemniejsze? i ze uzywasz slabych farb dla blondynek naturalnych? ;)
      jest jeszcze opcja ze cos zle robisz...

      Usuń
  8. Blondbunny przy poprzedniej kąpieli około pół roku temu nałozyłam mieszankę na całe włosy i masowałam /tak podobno trzeba/ ale wtedy pojaśniałam całe włosy. A przy kąpieli samych odrostów nie mogę przecież masować włosów bo mieszanka rozłoży się na całych włosach a ja chce pojaśnić sam odrost tylko i wyłącznie. Czy kąpiel działa też bez tego masowania, normalnie nałożona na odrost jak farba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale tak nie trzeba... prosze pomysl co sama napisalas...
      przeciez to ze mieszanka dziala to jest sprawa reakcji chemicznej ktora zachodzi a masowanie ma na celu lepsze rozprowadzenie produktu nic wiecej... a nie czy reakcja zajdzie czy nie.
      mozna na sam odrost.

      Usuń
  9. a ja sie jeszcze wstrzymuje z samodzielnym farbowaniem odrostów, ze strachu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. droga blond bunny czy nakładając te farbe na włosy rozjaśnione lorealem excellent super jasny naturalny blond 001 mogą jeszcze bardziej sie rozjaśnic. pierwszy raz farbowałam...naturaknie mam bardzo jasny naturalny blond wpadajacy w popiel a po tym farbowaniu włosy nie sa jasniejsze a jedynie maja zólty odcien a chcialabym osiagnac odcien bardziej popielaty jak moj naturalny....bo takie tez robia mi sie odrosty....prosze o pomoc i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moga sie bardziej rozjasnic- do bialego bo to farby superrozjasniajace.
      uzyj zwyklej blond popielatej farby z obnizona woda na 6%.

      Usuń
  11. Droga Blond Bunny!chciałabym uzyskać taki kolor jak ma Snowi.Farbowałam ostatnio palette A 10, jest o.k.jednak odrosty trochę się różnią od całości.Chciałabym aby kolor moich włosów zrównał się na całości.Napisz proszę ile wody utlenionej mam dodać na mieszankę wellaton tak jak pisałaś całe 12/1, 1/2 tubki 12/0 i czy to ma być 12%???moja natura to poziom 6.Dziękuję z góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej 12%, bedzie bielszy ten kolor a oksy tyle ile by bylo w saszetkach w farbie- nie wiem ile tam jest...
      na dlugosci na 6%, bo popalisz wlosy.

      Usuń
  12. To znowu ja anonimowa Patrycja- ostatni wpis.Czy dobrze rozumiem,że mam rozrobić jednakową mieszankę na końce,ale tylko z oksy 6%, a odrosty z 12%,ale ile ml?a te oksy z farb,to jest woda 9%?a mogę zmelaksować włosy na koniec z tą mieszanką 6% około 5-6min, nie dłużej?pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dobrze zrozumialas.
      a ile jest w farbie oryginalnych 9%?
      a po co malaksowac jesli nalozysz na cale wlosy farbe?

      Usuń
  13. WITAM ponownie Blondbunny!sprawdziłam farby wellaton 12/0 i 12/1 w każdej z tych farb jest 80 ml oksy 9%.Rozumiem,że mieszankę z 12%wodą na odrosty,potem na całość mieszankę z 6%oksy,a co z tym 9%wodą z wellotonów?Proszę napisz mi też ile mam czasu trzymać na odrostach, a ile na całości?Dziękuję z gry.Jak tylko zafarbuję włoski,prześlę zdjątka.Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiec do jednej farby dodaj 12% zamiast tych oryginalnych, a do drugiej farby oksy 6%.
      te 9% sobie zostaw moga lezec, moze kiedys ci sie przydadza.
      na odroscie 50 minut, na dlugosci ok 20 minut.

      Usuń
  14. Bunny, byłam u fryzjera i porażka - miała mi ochłodzić blond i nałożyła mi jakiś 9.1 i jestem szaro-siwa a ja mówiłam jej, że chce taki pół-chłodny, no ale stało się....było to 3 tygodnie temu i teraz już mam zrudziały ten kolor i to bardzo, i chciałam sama teraz sobie pofarbować włosy, poszłam do hurtowni fryzjerskiej i mówię, że chciałabym taki pół-chłodny blondzik a pani mi doradziła pomieszanie takiego 9.1 z "naturą", bo na rudość to popiel, a skoro nie chcę mieć szarości / zieleni to bezpieczniej jest pomieszać. Nie wyjdą mi rude te włosy???? Bo ta "9" jest autentycznie jakaś ciepła...Nie kupiłam, bo muszę mieć pewność, że ta pani ma rację a tylko Ty wiesz, czy ma ;-))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję, Bunny, moja kochana, ale wiesz, dla mnie to tylko Ty znasz się na rzeczy, więc wolałam się upewnić. Buziaki ;*
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Robiłam tą mieszankę i niestety...żółty a z czasem żółtszy, sam Wellaton 12/1 też nie dał rady, nadal żółte.

    OdpowiedzUsuń
  17. Droga Bunny bardzo chciałabym uzyskac taki cudny kolorek jak na zdjeciach od zawsze mam włosy blond ale niestety zółte farbuje popielatymi,mrożnymi blondami ale nigdy nie uzyskałam takiej bieli.Teraz przyciemnialam wlosy Londą jasny blond i wychodziły troche ciemniejsze bo nie mogłam znieść tej żółci a teraz mnie znow naszło na jasniutki i zrobilam tak: kupilam syossa rozjasniacz 12-0 i wyszły pomaranczowe , pbiegłam po farbe bo wyglądałam okropnie i nałozylam palette z nowej serii mialy byc bielutkie noi zmienily sie troszke ale dalej przebija zółte czy uzyskam taką biel JAK NAŁÓŻE TEGO Wellatona.Czy moge nałożyc gdzies za tydzien czy czekac az pojawi sie odrost po rozjasniacz+farba robiona 3 dni temu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie uzyskasz tej bieli predzej spalisz wlosy...
      jesli chcesz taki kolor to musisz rozjasniac odrosty rozjasniaczem i potem tonowac kolor farba popielata o rozcienczonym oksydancie do 6% zeby bylo zdrowo dla wlosow.

      Usuń
  18. Bunny wytłumacz mi jak mam rozcienczyc 9%wody w wellatonie?Jak to mam zrozumiec włosy mam troche za brode żeby zniwelowac żółc,kupilam jedno opakowanie tego wellatona 12/1 i tam jest 9% wiec jak mam to zrobic kupic druga z wiekszym oksydantem czyli jaka? .jestem zielona w farbowaniu wlosow ,zazwyczaj kupuje farbe jedna i nia farbuje napierw odrost 30min a potem 10 min całość i tak tak wychodza mi zołte czasem popielate ale ja chce takie jak Snow.A moze moge wykorzystac stara farbe ktora kupilam dawno Palette C12 mrozny blond tam jest oksy 12% tak po mojemu:wycisne pół tubki z wellatona dam do niej 12%oksy z palette nałożę na odrosty żółte i reszte tubki z wellatonu zmieszam na koncu tzn ta 9% i nałóże na całość .Jak mi radzisz mam nadzieje ze napisałam jasno!Na ile czasu nałóżyc i ile czasu mam czekac miedzy farbowaniem przyznam tydzien temu farbowałam i żółte są.Wyjasnij mi pokoleji.....

    OdpowiedzUsuń

  19. mozesz dac pol tubki farby i jedna saszetke oksy z palette i to na odrost a drugie pol farby z oryginalnym oksy i na dlugosci- jak piszesz...
    na odrost na 50 minut, na dlugosci na 10-15 minut.

    OdpowiedzUsuń
  20. dzieki bardzo Bunny a czy moge ofarbowac włosy już bo w tamtym tyg farbowałam czy czekac az sie troche odrostu pojawi?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*