środa, 14 marca 2012

O schodzeniu z koloru czyli balejaż wizażowej Princeski.

Witajcie Kochani!
Na początku przepraszam wszystkich, którzy oczekują na ukazanie się notki o sobie i swoich włosach, ale totalnie się nie obrabiam   z ilością materiałów od Was... co nie znaczy że się nie cieszę, że mi je wysyłacie, tylko po prostu wszystkie publikacje się ukażą troszkę później niż to planowałam. Staram się być sprawiedliwa i umieszczać je wg kolejności nadsyłania do mnie. Wszystko wykorzystam, obiecuję!

A dziś o znanej Wam już Blond Princesce, która kolejny raz stara się zejść z koloru, tym razem do podobnego swojemu naturalnemu czyli jakiś średni popielaty blond 7.1. Ponieważ jej włosy już wiele mają za sobą, co możecie widzieć w innych postach, Princeska wybrała balejaż jako sposób stopniowego schodzenia z koloru.

Dlaczego balejaż jest dobry?
- pozwala na powolną zmianę efektu kolorystycznego, bez nagłego szoku u klientki, zejście z koloru trwa 3-4 zabiegi czyli nawet około roku czasu
- zabieg wykonujemy co ok. 3 miesiące i tylko na odrostach wtedy, albo też odrost klientka może hodować własny a my robimy jej coraz więcej jasnych pasemek, by szybciej zeszła z ciemnego koloru do swojego naturalnego
- pozwala uniknąć fazy rudego odbarwiania włosów z czerni czy brązu- balejaż ma formę melanżowych pasemek- rudych, karmelowych i złotych na ciemnym tle reszty włosów
- wolniejsze schodzenie z koloru mniej niszczy włosy niż jednorazowa a czasem musem jest dwukrotna raz po raz dekoloryzacja i późniejsza farba- włosy mają czas na regenerację
- efekt jest ładny i możemy śmiało tak chodzić nie wstydząc się tego co mamy na głowie- o ile oczywiście fryzjerka zrobi nam dużo cieniutkich pasemek, a nie pasy jak na skunksie ;p
- z każdym kolejnym balejażem warto podciąć lekko końce- przyspieszy to nam pozbycie się zniszczonych, uszkodzonych części włosa
- balejaż daje wizualnie efekt włosów gęstszych niż w naturze

Na fotach pierwsze balejażowanie naszej Princeski- z czasem będzie więcej blondu, a mniej ciemnego i jak sama Princeska mówi co miała dokładnie robione: rozjaśniacz Alfaparf na wodzie 9 % na folie na 45 min (tak jak na ulotce) do tego taki a'la toner, po zmyciu na mokre włosy farba Lecher odcień Cappucino z wodą 3 % i szamponem w proporcji 1:1:1 na 5 min, żeby zrównać chociaż trochę górę z dołem,bo miałam spory odrost.








Lubicie balejaże, pasemka, refleksy?

25 komentarzy:

  1. ja lubie balejage tylko wtedy gdy nie ma wielkiej roznicy w kolorach. moje poczatki z blondem to wlasnie baleyage karmel, blond.
    jutro rozpoczynam eksperyment. i mam pytanie. mam nadzieje,ze juz ostatnie:
    kupilam farbe palette. ale z tych profesjonalnych chyba, bo na pudelku jest tylko nr, nie ma zdjecia modelki itp. w pudelku jest tylko tubka z farba. do tego dodaje po prostu wode 6% i juz? czy jeszcze cos powinnam? bo farby sklepowe maja tam cos jeszcze chyba...
    aa i odnosnie rozjasnicza. mam w proszku! na instrukcji jest podane, zeby rozrobic go z wodą w proporcji od 1:1 do 1:3. jaka wybrac?
    dziekuje za cierpliwosc :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze ale palette nie ma profesjonalnych farb? moze schwarzkopf? jaki tam jest numer? woda zalezy od numeru...
      jesli robisz pasemka na foli to probuj zrobic 1:1, bo ci nie wyplynie z folii, jesli robisz wstepne pojasnienie to na odroscie czy calosci wlosow to 1:3.
      przepraszam nie pamietam co tam robisz z wlosami, prosze przypominajcie mi do znudzenia jaki jest cel bo mnie sie juz wszystko miesza a nie chce zle podpowiedziec ;/ ;*

      Usuń
    2. moj mail to magda13021986@wp.pl poradzilas mi zebym kupila rozjasnicz z 9% i farbe nr 10 z 6% :)
      wiec farbe mam palette 10.0 i dodatkowo ta woda, ale na pudelku nie ma ani obrazka z kolorem, ani nic, wyglada jak te fryzjerskie, no i jest tylko jedna tubka.moze w Grecji palette ma profesjonalne?
      no i rozjasniacz to proszek plus woda, ale nie wiem jakie proporcje..

      Usuń
    3. a to juz wiem.
      wiec rozjasniacz w proporcji 1:3 czyli 3x wiecej oksydantu niz proszku, on specznieje pod wplywem mieszania. a jak juz bedziesz miec wlosy rozjasnione to farba z woda 6%. i do farby dajesz 2x wiecej oksydantu. i gotowe.
      rozjasniacz trzymasz kolo 30 minut a farbe ok 40 minut.
      moze w grecji palette rzeczywiscie ma takie farby?
      tego nie wiem ;)

      Usuń
    4. proszek jest w gramach,a woda w ml, zwariuje, jak ja mam to przeliczac ;D?
      wrzuce foto tej farby: http://img818.imageshack.us/img818/6350/dsc05757y.jpg
      dziekuje za rady, trzymaj juro kciuki! :))

      Usuń
    5. rozumiem ze masz tylko te 2 buteleczki utleniaczy?
      jesli tak to cala buteleczke 9% zmieszaj z saszetka rozjasniacza i na glowe, potem trzymasz, zmywasz itp.
      suszysz.
      i na suche pozniej cala buteleczke 6% z farba, ktora pierwszy raz widze ;p ile ona ma ml/g?
      w ogole we fryzjerstwie przyjmujemy ze g=ml, wiec spoko.
      bede trzymac ;) bedzie dobrze.

      Usuń
    6. mam dwie butelki 6% i jedną 9%
      rozjasniacz ma 50gram
      a jedna buteleczka 100ml
      farba ma 60ml
      czyli robic jak napisałaś wyżej?
      :*

      Usuń
    7. tak jak napisalam wyzej, jeden utleniacz ci zostanie.

      Usuń
    8. dziekuje :* dam znac i udokumentuje efekty zdjeciami ;)

      Usuń
    9. rozjasniacz 30min czy mam czekac na ten kolor dojrzalego banana?
      farba 40min. jutro rano wstaje, zalatwiam sprawy i biore sie do roboty ;)

      Usuń
    10. sadze ze po 30minutach to juz bedziesz miec jasniutki zolty kolor.

      Usuń
  2. Lubię pasemka, ale głównie na blondzie. Przy ciemnych włosach niezbyt mi się podobają, chyba że są to rudawe refleksy. Nie mogę natomiast zrozumieć, czemu niektórzy robią sobie typowo blond pasemka na ciemnych włosach. Nie wygląda to dobrze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe ze albo schodza wlasnie z koloru albo po prostu lubia ten efekt.
      ja robiac balejaz z samych jasnych blondow raz uslyszalam od klientki ze ona zadnego efektu nie widzi- bo przeciez calosc jest jasna... bez komentarza...;d

      Usuń
  3. Nie lubię balejaży czy pasemek, ewentualnie lekkie refleksy na blondzie, ale każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja pasemkami swoje czarne wlosy doprowadzilam do calkowietgo blondu:)robilam to regularnie miesiac w miesiac na gesto..ale nigdy bym nie zrobila sobie na jasnych wlosach ciemnych pasemek ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;*
      Niestety na zdjęciu długości teraz na maksa widać jak krzywo mam obcięte włosy ;( do tej pory nie mogę się tego pozbyć, chyba nigdy już nie pójdę do frzyjera ;D

      Usuń
    2. to fryzjerka cie tak urzadzila? o masz! ja myslalam ze na pracowni ktos sie uczyl na tobie ;d

      Usuń
    3. fryzjer- ON ;D jak miałam przedłużane blond, to poszłam przed weselem kuzynki podciąć przedłużki,a on mi opitolił też moje,a tragedie dopiero zobaczyłam jak ściągnęłam włosy ;o

      Usuń
    4. omg...tragedia.
      Tez bym miala traume ;d

      Usuń
  5. Luubimy pasemka, refleksy ! ;p :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak sie zastanawia bo napisalas,ze princeska przyciemniala wlosy do swojego 7.1 a na zdjeciach te ciemne wlosy wygladaja jak czern:/Calkiem fajnie wygladaja ten balejaz:)Bunny chcialabym zrobic sobie balejaz teraz mam wlosy jasne po rozjasnianiu zdecydowanie w cieplej zlotej tonacji.Chcialabym ciemniejsze pasma.Zastanawiam sie czy kupowac teraz kolor farbki 8- naturalny jasny blond czy lepiej 8.1-jasny blond popielaty??Teraz mam cos na poziomie 9. I jeszcze pytanko o szamponetke z joanny do 4-8 myc kolor nr 02 perlowy blond czy on troche ochlodzi moj obecny odcien na calosci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo malowala tez jakims jasnym brazem chyba i wlasnie wyszla taka czern ;/ i stad rozjasnia pasemkami, bo teraz tego nic nie chce brac.
      jak do balejazu to 8.0- popielatych nie radze laczyc z cieplymi, zlotymi bo bedziesz miec pasemka ale zielone...
      i dorobilabym jeszcze na tym co masz jasniejszych- czy to rozjasniaczem czy farba superrozjasniajaca takich 11.0.
      moze ochlodzic, a moze zzielenic jesli masz zlote...

      Usuń
  7. mam brązowe włosy (tzn. naturalny to brąz, malowałam je na kolor czekoladowego brązu farbą z loreala więc efekt był prawie identyczny jak na pudełku, ale to było w styczniu więc trochę się już wypłukały) teraz chciałabym zrobić sobie balejaż jednak nie umiem dobrać sobie kolorów. na pewno odpadają duże ilości blondy ponieważ mam jasną karnację i niebieskoszare oczy. czy mogłabyś mi coś doradzić ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz zrobic rowniez balejaz z brazow i ciemnych blondow- bedzie wygladac jak refleksy bardzo naturalnie.
      albo braz ciemny i kawowy(takie latte)- tez fajnie wyglada..mozna dac rude albo czerwone pasemka jesli nie chcesz blondu...mozliwosci jest mnostwo.

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*