niedziela, 11 marca 2012

O przykrościach związanych z wizażem.

Witajcie Kochani!
Dziś napiszę o bardzo przykrej sprawie jaka ostatnio mnie spotkała.
Miałam o tym publicznie nie pisać, ale w sumie dlaczego? Czemu prawda ma nie wyjść na jaw?
Na wizażu udzielałam się od kilku dobrych lat, stworzyłam nawet bloga właśnie z myślą, że ułatwię farbującym się dziewczynom, i innym osobom z fryzjerskiego odnalezienie cennych informacji w gąszczu pozamykanych, powtarzanych w nieskończoność i niekompletnych wątków wizażu.
Jak mi za to podziękowano? Ostrzeżeniami od złośliwca (administrator wizażu), że niby poprzez linka do bloga w podpisie reklamuję swoje usługi...a nie płacę za reklamę...dobre sobie. Tylko że owego linka miałam już dobre pół roku w podpisie i nikomu nie przeszkadzał.
To było by jeszcze do przełknięcia, napisałam do złosia pw z prośbą o wyjaśnienia- ale mnie zignorował.
Dziś dostaje kolejne ostrzeżenia- podejrzewam, że za interwencje jednej z moderatorek fryzjerskiego i innych dziewczyn z wizażu- niby za upublicznianie wiadomości pw z dawnym trollem wizażu- dziewczyną, którą wyzwała mnie od tlenionych blondyn i innych ciekawych epitetów, atakując również fryza5 z wizażu i oczerniając go za udzielone jej rady- niejaka nodoo czy jakoś tak, która przez własna głupotę spaliła sobie niby włosy- zdjęć oczywiście nie dała na potwierdzenie- ale oczerniać innych można. I ja mam bana za upublicznienie mojego własnego pw, a ona nie za obrazę mnie? To sprawiedliwe?!
Pytam tylko o jedno- tak się robi? Jeżeli tak postępują moderatorzy wizażu to ja nie mam więcej pytań, i grzebiąc teraz w moich ponad 4 tys. postów znajdą wszelkie kruczki bym dostała bana stałego, ale wiecie co? Skoro odkryłam, że wizaż, który do tej pory kochałam i szanowałam jako portal i społeczność wizażanek kieruje się takimi podłymi pobudkami, że za urażenie wielkiego ego moderatora otrzymuje się bany sprzed niewiadomo jak długiego czasu- to nie chcę już być wizażanką!
Nie chcę, nie będę i nie zamierzam nigdy udzielać rad na tym forum, bo jak widać szkoda tylko było mojego czasu.
Ale nie martwcie się- możecie pisać na mojego maila dalej i dostaniecie odpowiedzi na nurtujące Was pytania, gdy tylko znajdę chwilkę by odpisać. Możecie też pisać w komentarzach, z tym, że nie pod każdym postem, bo robimy śmietnik z bloga, a powiedzmy co jakiś czas będę dawać specjalnego posta na pytania i odpowiedzi nie związane z tematem danej notki, ok?
Nie przestanę prowadzić bloga, bo ukazuje on moją pasję no i wiem, że go kochacie ;* Dlatego mimo wszystko i wielkiego zawodu wizażem, a raczej jego administratorem nadal będę prowadzić dla Was bloga.
Buziaki i do usłyszenia!

60 komentarzy:

  1. Bunny, aż jestem w szoku... ja uważam, że chamstwo należy piętnować i bardzo dobrze, że ujawniłaś tę PW na forum. Administrator wizażu myśli widocznie, że można całkowicie oddzielić konto "prywatne" od "zawodowego", ale tutaj się myli, to jest totalnie niemożliwe. Mam nadzieję, że jednak zmieni decyzję, ale tak czy inaczej, ja na pewno będę tutaj zaglądać. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz wee... jak napiszasz do moda- ze dostajesz obelgi i wulgaryzmy na pw to cie oleje cieplym moczem i zero interwencji bo on taki zajety wazniejszymi sprawami.
      ale jak juz zacytujesz to pw- zeby udowodnic innym jaka jest prawda o niektorych wizazankach- to nie dosc ze cie obrazono to jeszcze bana dostaniesz! chore jak nie wiem.

      Usuń
  2. ja Cie bede tu odwiedzac :) szkoda sie przejomwac jakims glupim moderatorem ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie,GŁUPI moderatot,dobrze że zostajesz z nami TU Bunny:*

      Usuń
  3. moderatorzy dość często mają wybujałe ego. a wizaż hmm dla mnie to kopalnia jadu, złośliwości od innych zazdrosnych osób, które jak ktoś jest popularny, ma ładne rzeczy to za wszelką ceną będą go niszczyły. ja też będę tutaj odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropne jak zostałaś potraktowana, ładnie się odpłacają za parę dobrych lat porad wsparcia dla niedoświadczonych wizażystek i tworzenia wątków. Jesteś kopalnią wiedzy i nie bierzesz za to ani grosza, teraz takich pomocnych ludzi ze świeca szukać- w głowie się nie mieści takie traktowanie, nic innego jak zwykłe chamstwo. Ze swojej strony dziękuję, że zostajesz z blogiem i jak najbardziej będę zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam przypadek jednej wizazanki ktora zostala zbanowana na stale:/ pojebane te zasady tam a za co -za prawde! pamietam ze sporo dziewczyn jej bronilo byla to zasluzona wizazanka i nic nie pomoglo:/ glupie zasady tam panuja i niewiem jakimi kieruje sie mod ,ale sa niesprawiedliwe wiele razy mialam bana bo niby kogos obrazilam ale jesli mnie obrazono i zglaszalam to *** reakcji..w swojej kadencji na wizazu sporo mialam banow :)
    sporo osob podczytuje i kabluje z czystej zazdrosci:/
    a co z linkami do makijazy, wlasnej bizuterii i ksiazek?? przeciez na wizazu polowa lasek to ma w podpisie i co niby to nie reklama swoich uslug i towaru?? brak slow :/ normalnie nie przeklinam ,ale jak widze takie barbarzynstwo to nie przebieram w slowach..
    oczywiscie traktuja nas jak powietrze bo co z tego ze jedna odejdzie ,jak na te konto pojawi sie 10 nowych osob:/
    i piekne haslo"jak ci sie nie podoba to nie musisz tu byc"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. caskada mam na razie bana na 14 dni, ale wiem ze on dolozy mi jeszcze jednego za cos zeby mi konto stale zbanowac, wiem ze ma to na celu dlatego doklada mi najwiekszy mozliwy wymiar kar.
      a niech banuje! ja juz w zeszlym tyg pisalam wam ze jakos tez ostatnio nie mam ochoty siedziec na wizazu i chyba juz mnie to po prostu znudzilo- wiecznie to samo, te same problemy, ta sama zawisc i brak wdziecznosci.
      kontakt z wami bede dalej miec na waszych blogach, mamy skypa itp.
      bedziemy mialy ochote poklikac to poklikamy ;)
      mnie tym krzywdy nie zrobil a fryzjerskiemu- bo juz nie znajdzie sie nikt kto pomoze, doradzi... ozywi ten zdechly watek. tak to widze.

      Usuń
    2. Caskada masz absolutną rację, moderator robi sobie jakieś jaja i banuje kogo chce i jak chce.

      Bany za link w podpisie dać potrafi, ale żeby zareagować jak ktoś kogoś wyzywa to już nie raczy nawet odpisać.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. o takie glupoty? przestan! bedziesz brzydka ;)

      Usuń
    2. haha masz rację, w takim razie nie złoszczę się już, a modek może nas cmoknąć ;)

      Usuń
  7. Bunny, też już jestem na wizażu parę ładnych lat i cuda się tam dzieją czasami :/ niestety zło robi co chce. Dobrze zrobiłaś i w pełni Cię popieram! Dobrze, że masz bloga :*
    całuję Cię mocno! Asia od Jasia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Blond Bunny.Zwykła zazdrosc i podlość ludzka nie znaja granic-ALE POMYŚL-SKORO TAK REAGUJA NA CIEBIE I TAKIE WZBUDZASZ EMOCJE-TO TYLKO ZNACZY ZE...JESTES WIELKA I POWINNAS BYC...DUMNA :-))BUZIAKI! Joanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to najwspanialsze słowa jakie w życiu usłyszałam... powiem tylko- dziękuję, bo aż łzy mi w oczkach stanęły, a ostatnio mam cięższy okres w życiu i mogłoby to się skończyć mega rozklejeniem. Jak się wali to wszystko na raz, i już się do tego przyzwyczaiłam, więc staram się zachowac stoicki spokój i mieć wyjebane na to, co los mi gotuje.
      dobra passa w końcu znów nadejdzie.
      zawsze tak myślcie Kochani, co by się nie działo!

      Usuń
  9. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bunny dla mnie i tak zawsze bedziesz autorytetem w włosowych sprawach! Gdyby nie ty to bym nadal chodziła z żółto-rudym sianem na głowie albo spowrotem czernią. Bez ciebie to nie będzie to samo, zawsze jak ktoś znika a był sporą częścią społeczności - a tym jest nasz wątek to czegoś brakuje.
    Jestem w szoku bo mi mod jak miałam problem z hasłem i mailem pomógł, nie rozumiem tej złośliwości w twoim kierunku. I nie zrozumiem.
    Wielka szkoda że już cie nie będzie.
    Trzymam kciuki żeby wszystko się poukładało!
    P.S. Niech tylko nakupuje algi :D ;)

    //czeko

    OdpowiedzUsuń
  11. w sumie mnie to nie dziwi bo na wizazu od dawna źle się dzieje , ja też doświadczyłam chamstwa i miałam ostrzeżenia za blog w podpisie i musiałam usunąć ten podpis a teraz bardzo mało sie tam udzielam

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za obłęd!! Ten admin oszalał?? W ogóle niestety ja na wizażu spotkałam się z zupełnie niemiłymi osobami... Kiedyś z innego konta założyłam poważny dla mnie temat, ale odpowiedzi były tak bolesne i tak głupie, że niemalże przestałam się tam udzielać...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bunny żal dupę ściska po prostu :) Ale tak jak mówiłaś, to fryzjerski ucierpi najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. ujawniłam sie u Ciebie dzis po raz pierwszy,ale wczesnie mailowałysmy. Mam zamiar zrobic te trudna operacje usuwania odrostow zgodnie z Twoimi radami :)
    kupilam juz farbe, 6% wody i jeszcze rozjasniacza mi brakuje... Pani w sklepie powiedziala mi zebym najpierw nalozyla wode 30%,a potem na to farbe i 6%. ale,ze nei znam sie na fryzjerskim temacie to nie wiem czy dobrze radzila? czy 30% woda wystarczy czy lepiej rozjasnicz z 9% wodą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. glupoty ci nagadala- nie ma w sprzedazy wody 30%. max jest 18% ale pali wlosy.
      rozjasniacz i woda 9% a pozniej farba z 6% to jedyna opcja.

      Usuń
    2. no właśnie w Grecji są! wody 20, 25, 30, 6, 9 itp
      ja na pewno posłucham się Twoich rad :) mam nadzieje,ze na pudełkach rozjasniaczy napisane jest ilu procentową wodę posiadają?

      Usuń
    3. czasem pisze,czasem nie.

      Usuń
    4. jutro pojade do sklepu to zobacze jak sie sprawy maja.. musze kupic jakis ma ktorym piszą, zeby mi cos dziwnego na glowie nie wyszło ;) dzieki jeszcze raz, pozdrawiam

      Usuń
  15. To ja tu wpadam na wizaz po weekendzie a tu taka przykra niespodzianka :( ale mam nadzieje ze twoj blog nadal bedzie pomocny dla innych i nie pozostwisz nas z wlosowymi problemami :)
    a tak wogole znowu mi sie snilas heheh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że nie straszyłam w tym śnie, tylko był to dobry sen ;p

      Usuń
    2. szuklam cie lbn mimo ze nigdy tam nie bylam hehe :brzydal: pewnie chcialam sie o cos zapytac :P :)
      Buziaki :*

      Usuń
  16. Ja też jestem zdziwiona tym banem.Czyżby to taka pazerność na kasę(z ich strony), skoro oskarżyli Cię o nieopłaconą reklamę? Nie dość, że mają darmowych fachowców w postaci wizażanek z doświadczeniem, to jeszcze nie pozwalają na dodawanie linków do blogów w podpisie (skoro ktoś się darmowo udziela to dlaczego ma nie mieć dodatkowych bonusów i jest traktowany jak zwykły forumowicz). Nawet jeśli to pretekst to też nie rozumiem tego. Po co się pozbywać wartościowych osób? To samobój dla tego forum.Przecież gdyby nie wiedza niektórych osób to wizaż nie byłby tym wizażem co jest obecnie ( a raczej był do tej pory), a byłby taką kafeterią, gdzie trudno o fachową poradę.
    Pozdrawiam. Monika.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przykra sytuacja, od dawna zaglądam na Twojego bloga i nie zauważyłaś żebyś reklamowała w ten sposób swoje usługi, raczej z dobrego serca doradzałaś dziewczynom, teraz taka "nagroda" Cię za to spotkała :/
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kiedyś bardzo często udzielałam się na wizażu i spędzałam większość czasu internetowego na tym portalu. Niestety coś się zmieniło, popsuło, osoby są coraz bardziej zlośliwe a nawet bezczelne i chamskie. Nie zaglądam już tam tak jak kiedyś, kilka razy w miesiącu się zdarzy.

    OdpowiedzUsuń
  19. napisalam do moda na watku jakims tam u nich i co ? nie raczy nawet odpisac! a jak jeszcze raz sie odezwe poczestuje mnie banem ... i tak dziala tam sprawiedliwosc--> albo siedzisz cicho jak mysz i robisz swoje albo wypad i znajdz sobie inne forum!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. caskada wiem o tym, dlatego proszę cię nic nie rob.
      bo jeszcze was pobanuja i tyle z tego bedzie.
      mam nadzieje ze kitka ci przekazala jakos o co prosilam... ;*

      Usuń
  20. W celu wyjasnienia tej przykrej sytuacji.
    bunny zgodnie z regulaminem forum dostala za podpis (nie bloga)i PW bana tymczasowego.
    Modzi nie wszyscy tacy sa jak opisujecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kasiu ja ci pisalam jak to wyglada, niestety. ale niewazne.
      a na blogu maja prawo komentowac ci co sie rowniez z podobnymi sytuacjami zetkneli, moze to bedzie sygnalem dla wizazu ze cos jest nie tak?

      Usuń
  21. Przykro mi to co spotkalo bunny,ale ja w tej sytuacji juz nic nie moge zrobic.Nie ukrywam mnie tez spotkalo przykrosci na forum,dlatego ja malo sie udzielam na watkach....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kasiu alez ja nie mam zadnego zalu do ciebie! dziekuje za twoje starania.
      tylko tez nie chce by pewne rzeczy wybielac...
      niech jest jak jest.

      Usuń
  22. Nie przejmuj się bo złość piękności szkodzi a do tego szkoda zdrowia.
    Dziewczyny którym udzieliłaś wiele rad na pewno będa odwiedzać Ci na Twoim blogu.
    Ja chyba nigdy o poradę nie pytałam, ale kojarzę Cię z wątku dla blondynek na którym kiedyś przez jakiś czas byłam, jednak wracam do naturalnych i blondyną już nie jestem chyba, że ciemną ;)
    Podoba mi się to, że pokazujesz efekty po użyciu poszczególnych farb przez dziewczyn i przez siebie.
    Jest to w pewny sposób pomocne.
    Pozdrawiam :* (wizażowa anngeli )
    elfinglamor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę Bunny, ze sie doczekalas "serdecznosci" ze strony nadgorliwych wizazanek. Ot ja już przeszłam ten etap "przyjazni" z wizazu. Mam tam konto ale wole wejść na Twojego bloga i tutaj szukać porady aniżeli na wizaz. Uważam, ze i tak pozostawilas tam tyle cennych rad i wskazówek, ze nie powinni potraktować Cię jako wizazanke drugiej kategorii a prawda jest taka iż owe podziały istnieją tak jak wazeliniarstwo. Propaganda, ze niby nie ma kumoterstwa modow i kabli można sobie buty nią wyscielic. Przeżyłam już najazd moderatorek bo śmiałam podważyć "racje" pewnej uwielbianej wizazanki, tylko jedna moderatorka z czterech atakujących nie była stronnicza, podobało mi sie to, ze umiała zachować klasę nie wdając sie w dyskusje tylko umiejetnie przywolala całe towarzystwo do porządku.
    Bunny jesteś komuś solą w oku i być moze ktos przestał "blyszczec" na wizazu bo pojawilas sie Ty. Widzisz, Ci co nie potrafia zdrowo rywalizować z konkurencja, wola uciekać sie do podlych sposobów by konkurencje zniszczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mozliwe jest ze masz racje... niemniej sprawa zalatwiona.

      Usuń
  24. ja miałam podobnie, potrzebowałam porady w sprawie włosów a osoby bardziej interesowały sie kolorem oczu że paskudny i że nijakie obcięcie, także spotkałam sie tam tylko z krytyką zero pomocy :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Bunny, dawno mnie na Twoim blogu nie było.
    No cóz, zawsze życzliwi dostają baty-albo bany:P
    Mordka do góry, i to dobrze,ze nie zamykasz bloga, ufff:))
    PS.Bunny musze Ci powiedziec ze jeszcze z 2 miesiace temu zastanawiałam sie czy mój blond to faktycznie dobry pomysł bo przy ówczesnej pogodzie nie prezentował sie ciekawie, zwłaszcza w pomieszczeniu ale teraz gdy nastała WIOSNA:))) blond włosy mienią sie cudownie, kolor blond na słoncu prezentuje sie genialnie a po olejowaniu juz cudo.
    Pozdrawiam Blondyneczko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj glupiutka jestes... po co przyciemniac jak ty kochasz ten jasny blond! jak ja zupelnie...
      a wiosna i lato- nasz kolor to hit!
      buziaki!

      Usuń
  26. Czy to oznacza bunny, ze juz nie będziesz na wizażu? ;X
    masakra z tym co napisałaś... jak w ogóle link do bloga ma być jakąkolwiek reklamą!? zwłaszcza, że jesteś chyba najbardziej szanowaną wizażanką od kiedy pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, juz jestem ;)
      wszystko sie wyjasnilo- powiedzmy, i wrocilam na wizaz.
      dziekuje za komplement, nie zdawalam sobie nawet sprawy ze darzycie mnie takim szacunkiem i zaufaniem ;*

      Usuń
    2. to chyba oczywiste, jeśli chodzi o koloryzacje włosów większość starych wizażanek (starych w znaczeniu od dawna są wizażankami) poleca wlaśnie Ciebie, no i tam mnie (jestem fryz5, mój nick moze Cie zmylać) ale Ciebie znacznie więcej więc kto jak kto ale Ty zasługujesz na szacunek na wizazu!

      Usuń
    3. a fryz5! ;*** nie poznalam cie przez inny nick.
      a nie podpisujecie sie paskudy male i potem was nie poznaje a wy sie ze mnie smiejecie! ;)
      hehe no to szacuneczek kochany i do sklikania gdzies w czelusci wizazowej ;*

      Usuń
    4. dośc głębokiej czeluści ;D
      ej no wiesz co ja sie nie śmieje! ;X
      btw dodałem sobie o albumu zdjęcia po garnierze 8/0 i po 10 dniach jak wygląda, jesli chcesz możesz wykorzystać moje zdjęcia tutaj na blogu, a mam tez po 9.13 zdjęcia

      Usuń
    5. bardzo chetnie wykorzystam fotki jesli mi je przeslesz mailem na mojego blogowego maila- adres na str glownej pod fotka.

      Usuń
  27. Czesc Bunny. Straszne rzeczy z tym wizazem. Co za bzdura, ze niby reklama z linkiem...No i jakas okropna dziewucha sie tam jeszcze przyczepila. Najlepiej zignorowac takie osoby. Twoj blog jest super. Wlosy masz piekne. Piekny sloneczny blond, i wiele osob marzy zeby tez tak wygladac. Mozemy sie na Tobie powzorowac, oraz poczytac recenzje roznych produktow. Trzymaj sie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo milo mi sie czyta takie komentarze! ;*

      Usuń
  28. To ja również się dopiszę że od 3 dni jestem uzalezniona od Twojego bloga , żałuje że znalazłam Cie jakieś parę lat pózniej ....bo pewnie miała bym już łądne długie włosy. Jesteś wielka !!!! nela82@O2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Na wizażu kasują negatywne recenzje produktów Lancome. Lancome to badziewie, ale daje reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wizaz to jedno wielkie dno. Bana dostaje się za wyrażanie własnego zdania. Monika

    OdpowiedzUsuń
  31. Również byłam użytkowniczką wizażu. Pewnego razu założyłam wątek w metamorfozach. Dowiedziałam się o sobie, że:
    - jestem przeciętna, a wręcz poniżej przeciętnej i nikt by na mnie nie zwrócił uwagi na ulicy
    - mam beznadziejne niemodne okulary (jest to model uniwersalny i ponadczasowy, który nie przeminie tak jak kujonki)
    - mam nijaki kolor włosów
    - cała jestem nijaka i mam się mocno malować

    Doradzono mi coś, w czym potem wyglądałam obrzydliwie, więc nawet już nie zaglądam na te metamorfozy.

    W rzeczywistości słyszę dużo komplementów na temat wyglądu, a tam poczułam się jak skończony śmieć.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*