środa, 14 marca 2012

Matrix Socolor 9n

To drugi raz ja dzisiejszego dnia ;)
Pamiętacie naszą Ewusie C.?
Wcześniej farbowała na podkładzie z rozjaśniacza matrixem 8w-ciepłym. Jednak że kolor nie do końca jej się podobał, doradziłam by stonowała kolor odcieniem naturalnym i był to strzał w 10!
Ewa teraz mega zadowolona!
Na poprzedni kolor nałożyła Matrix Socolor 9n bardzo jasny blond naturalny z wodą 9% z Joanny najpierw na odrost, a po 15 minutach na długości, po ok. 30 minutach zmyła całość.
Sama mówi: Kolor wyszedł piękny, bardzo ładny naturalny blond, zero rudego, czy żółci.
Jest zdecydowanie ciemniejszy od poprzedniego 10av, i bardzo mi odpowiada, moje ciemne odrosty nie będą tak mocno się odznaczać. 
Ewa szczęśliwa, to ja też! 
A jak Wam się podoba?




12 komentarzy:

  1. Piękny kolor :) Muszę się koniecznie dowiedzieć od swojej fryzjerki jaki ona nakłada mi kolor, bo wydaje mi się, że ten sam :) Ładnie wygląda, ale tak do miesiąca po farbowaniu, potem niestety się mocno wypłukuje... Ale i tak mi się bardzo podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Yoasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to normalne ze kolor ok 3-4 tyg po zrobieniu juz troszke robi sie brzydszy i to znak ze trzeba go odswiezyc.

      Usuń
  2. No masz racje, ale jeśli miałabym co miesiąc płacić za kolor 120-130 zł to się nie da ;) Muszę koniecznie sprawdzić jaki mam odcień, no i też łudzę się, że sama nauczę się sama nakładać kolor.. o ile tańsze by było zycie :D

    Yoasia

    OdpowiedzUsuń
  3. siedze z farba na głowie ;) po rozjasniaczu wlosy mialam koloru banana :P nie wiem czy to znak,ze rozjasniacz byl za dlugo, za krotko czy tak ma byc. w kazdym razie niedlugo zmywam farbe i zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ma byc. farbe trzymaj uczciwie, nawet do 50 minut od skonczenia nakladania.

      Usuń
    2. jestem już po. nie jest źle, ale idealnie też nie, bo te wlosy na górze są sporo jaśniejsze od reszty. wymasowałam je tak jak pisałaś, ale może powinnam dłużej? potem prześle fotki to zobaczysz. ogólnie to i tak jestem zadowolona :)

      Usuń
    3. to zobacze fotki i porpowiem jak dalej robic.
      ale dobrze ze jestes zadowolona ;*

      Usuń
  4. Ta fryzura jest boska! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, ale bardziej mi się podoba efekt 10av, czy może mogłabyś mi pomóc w wyborze koloru z palety matrixa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne tylko napisz na maila czego oczekujesz i jakies foto.

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*