środa, 7 marca 2012

Szampon Natei naturals do włosów farbowanych

Hejka kochani!
Dziś krótka recenzja wyżej wymienionego szamponu.
Z polecenia co najmniej kilku zaufanych osób nabyłam go w Biedronce za niecałe 4zl/500ml. Z początku obdarzałam go brakiem zaufania- bo jak coś tak taniego może być dobre? Jednak ku mojemu zaskoczeniu niczego złego moim włosom nie uczynił.
Na plus: cena, ilość, dostępność, zapach- jakiś jagód i cukierków?, pienienie się, miękkość włosów po myciu- nie przesusza, nie podrażnia skóry.
Na minus: wydajność- ma galaretkowatą konsystencje co sprawia że sporo go idzie na jedno mycie, wymaga odżywki "po" bo włosy są średnio tępe i skołtunione.
Nie zauważyłam też, by włosy się przetłuszczały czy coś, mogłam spokojnie myć nim włosy co 3 dni, mimo że jest do włosów farbowanych- nie zauważyłam ani spierania koloru ani jego nabłyszczania- jest obojętny dla mojej farby ;)
Zdecydowanie mogę polecić, jeśli macie chwilowy dołek finansowy, albo bieżący szampon niespodziewanie się Wam skończył ;p
Ja na pewno jeszcze kiedyś do niego wrócę- może w innych wersjach?
Stosowałyście? Lubicie?
Ps. załączam na foto obietnice producenta i skład dla ciekawskich ;*




12 komentarzy:

  1. on śliczne pachnie ;) mam z tej serii winogrono :)

    fajny blogasek ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jestes zadowolona? nie wysusza wloskow po dluzszym stosowaniu?

      Usuń
  2. Tego jeszcze nie miałam, u mnie ogórkowy sprawuje się najlepiej, mam już którąś buteleczkę ;> . Z kolei migdałowy był okropny, bardzo go nie lubiałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogorkowy to do przetluszczajacych czy normalnych?
      a czemu migdalowy byl fuj? przetluszczal, obciazal?
      napiszcie cos jeszcze laseczki ;*

      Usuń
  3. Szampon niestety kiepski.Z moich wlosow robi istny koltun a wcale nie sa jakies bardzo suche.Z biedronkowych kosmetykow do wlosow polecam jedynie lakier do wlosow mocno utrwalajacy i nablyszczajacy:)Bunny jaki oksydant w pudelku zawiera farba Garnier color naturals odcien popielaty bardzo jasny blond.Jego nr to chyba 9.1.Nie pisze niestety na utleniaczu ani na pudelku ile ma %,hmmm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najprawdopodobniej ma wodę 9%.
      ale jest szansa że 6%- a do jakich włosów jest polecony przez producenta?
      jesli do ciemnego blondu to ma na pewno 9%, jeśli tylko dla jasny/średni blond to ma 6%.
      dzięki anonimie za opinie o szamponie!
      podpisujcie sie proszę, bo nie mam siły do Was...

      Usuń
  4. bunny popatrzylam na pudelko tej farby i z tylu na odwrocie pisze,ze polecana jest do jasnego i ciemnego blondu oraz nawet jasnego brazu z tym tylko,ze "po koloryzacji" na ciemnym blondzie i jasnym brazie pokazane jest,ze wyjdzie taka troche marchewka a nie blond a na jasnym blondzie ladny blond:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam migdałowy, już chyba 5 butelkę :) Mam włosy przetłuszczające się, ale suche na końcach, więc z tego powodu postanowiłam dać mu szansę no i został na stałe. Może wydajny nie jest, ale cena mu to usprawiedliwia. No i stał się cud z moimi tłustymi włosami. Do tej pory musiałam myć codziennie, a teraz co kilka dni. Pomogło nawet mojej siostrze z tym samym problemem. Trudno było mi uwierzyć, że zdziałał to szampon do suchych włosów :) po za tym włosy są bardzo miękkie. Widzę różne opinie, ale każda głowa lubi co innego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon w swoim składzie zawiera sls. Czy nadaje się jako szampon do codziennego stosowania, czy raczej powinien być szamponem oczyszczającym raz na jakiś czas ?
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwazam ze w ogole nie powinno sie myc wlosow codziennie o ile nie sa przetluszczajacymi.
      wykluczam wiec codzienne stosowanie jakiegokolwiek szamponu.
      jednak jesli myjemy czesto to chronmy chociaz dlugosci stosujac odzywke i myjac szamponem sana skore glowy ( wazne zwlaszcza przy dlugich wlosach). na koniec lepsza odzywka czy maska.

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*