piątek, 2 marca 2012

Lakier do paznokci- Miss Sporty clubbing colours nr 311

Dziś na szybko pokazuję lakier do paznokci Miss sporty nr 311 srebrny perło-metalic ( w moim odczuciu przynajmniej). Na sam metalic ma za małe krycie, na perłę za duże, a kolor póki nie wyschnie jest pomiędzy.
Nie patrzcie na fuckera- miał wypadek i mimo żelu zaliczył dwukrotne połamanie, stad nierówności lakieru- był klejony klejem do tipsów ;d
Brokat- srebrny hologramowy- posypywany po lakierze i tylko zabezpieczony topem.
Srebrny i fuksja- to moje najukochańsze kolory Zdecydowanie!

+ trwałość: 5/5
+ intensywność: 5/5
+ krycie: przy drugiej warstwie
+ błysk: 5/5
+ cena: dobra, ok 5zl za 7ml
+ dostępność: łatwa, dla mnie ros.
+ schnięcie: szybkie, 2 warstwy lakieru i top koło godzinki
+ odpryski: brak
+ ścieranie koloru: brak
+ konsystencja: idealna- nie za gesty, nie za rzadki.
   czas testu: 2 tyg.
   uwagi: pazn.długie, zażelowane
- pędzelek koszmarny- za krótki i za szeroki

Pewnie będziecie pytać co trzymam w dłoni ;P
Ostatnio dostałam od mojego ukochanego "prezent"- słodki minutnik kuchenny, żebym już nigdy siedząc na wizażu nie zapomniała o gotującym się na gazie obiedzie 
Kochany prawda? (tż nie minutnik ;P chociaż minutnik też, bo wreszcie mam ułatwione życie kuchenne)



9 komentarzy:

  1. tak powinny wygladac dlugie paznokcie :) a nie jak szpadle:/ bardzo ladny ksztalt a dlugosci raczej takiej nie bede miec nigdy:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bunny piękne pazury! Aż mnie zainspirowałaś do zrobienia podobnych :D

    Długości zazdroszcze bo sama takiej zbytnio mieć nie mogę. Niestety, taki zawód...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no jasne zalezy jaki zawod...
      ale ja kocham moje szpony i bym chyba dla nich zrezygnowala nawet z niektorych zawodow ;p
      dziekuje slicznie!

      Usuń
    2. To byłam ja - Czeko xD
      Póki co moge sobie dłuższe pazury ponosić. I tak mnie natchnęłaś że jak tylko bede miała dzień wolny to zabieram się za forme i buduje pazuraski :D
      Miłość do pazurków to jedno, ale jeśli będę pracować w zawodzie - a nie ukrywam, że chciałabym, to jednak bałabym się że komuś krzywde zrobie. A o zadrapanie na twarzy nie trudno - wiem bo sama siebie potrafie :D
      // czeko

      Usuń
    3. ojej nie podpisuja sie te anonimy mimo prosb- i potem nawet nie wiem z kim pisze ;P
      ale czym cie natchnelam? tym srebrem?
      wiesz, zadrapac mozna i krotko obcietym a nie opilowanym... ja wychodze z takiego zalozenia.

      Usuń
  3. Bunny a może zrobiłabyś tutorial jak żeluje sie własne pazurki? ja jestem zielona w tym temacie a bardzo spodobała mi się ta opcja
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ale nie planuje uczyc w ten sposob żelowania- i tak jest mnostwo pseudostylistek.
      komu zalezy ten znajdzie instrukcje- jest ich pełno nawet na youtube.

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*