poniedziałek, 5 marca 2012

Joanna naturia 243 czarny bez

Helloł Kochani!
Dziś dalszy ciąg mojej wczorajszej fryzjerskiej pasji.
Kumpla też postanowiłam upiększyć, ale bardziej w stylu natural, więc irokezik nosi kolor pięknej, czystej czerni, tak bardzo lśniącej jakby włosy były mokre. Cudowna jest czerń Joanny naturia czarny bez 243!
Dodałam fryzurze A. pazura poprzez kolor, który wyostrza mu rysy i przykuwa uwagę.
Sam A. zachwycony, a procedura powtarzana była już kilkakrotnie przez nas, więc nie mogło być niespodzianek- efekt? zadowolenie i uśmiech oddający mi wszystko ;)
Troszkę zdziwiło mnie, że farba ma wodę 6%, ale może dzięki temu kolor jest tak intensywny i lśniący.
Ps. nie patrzcie na plamy z farby, zdjęcia były robione na biegu, a plamy świetnie schodzą sokiem z cytryny ;)




26 komentarzy:

  1. ale masz tych modeli tam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. będę nieskromna- na męskich modeli nie narzekam ;)
    zawsze to będzie jakaś nowość i inność na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawse - profesjonalizm !! gratuluje efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bunny ja troche z innej beczki,co sądzisz o farbach allwaves?
    konkretnie chodzi o chłodne blondy superrozjaśniające?
    jak ona wypada w porównianiu z alfaparf?
    alfa jest trochę droga i ma tylko 50ml a jedna tubka na odrosty mi nie starcza:-(
    a allwaves tuba wielka 100ml,
    więc szukam zamiennika , ostatnio kobitka w sklepie fryzjerskim namawiała mnie na nią ale w końcu kupiłam alfe 11.11.
    bedę bardzo wdzięczna za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blondy mają bardzo fajne...sama farba jest dobra w swoim przedziale cenowym, jednak alfa lepsza- i włosy po koloryzacji, i odczucia podczas aplikacji- zapach itp.
      jako zamiennik może być.

      Usuń
    2. no i bedziesz musiala pewnie mieszac 11.1 z 11.2 bo oni nie maja intensywnie chlodnych.

      Usuń
  5. dzięki bunny:-)
    najbardziej chodzi mi żeby uporała się z ciężkimi włosami co prawda rozjaśniają się dobrze ale na naturach miedziano...mój poziom to 5 może nawet 4?
    czyli ,że ta mieszanka będzie i tak bardziej ciepła od 11.11 alfy?

    bunny przeglądam teraz net i znalazłam jeszcze farby Artego
    jest tam seria ultra blondów np.911
    cenowo wypadają super no i 150ml.
    tylko co one robią z włosami...?
    słyszałaś coś o nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy na tej mieszance wyjdzie cieplej- musisz probowac.
      artego nie polecam- i nawet na allegro jakies resztki ;/
      u mnie w salonie byly artego- jak ktos chcial koloryzacje tansza i alfaparf jak drozsza.
      roznica nieporownywalna, poza tym paskudnie sie zmywaja i klientki czesto sie skarzyly...

      Usuń
  6. a co sadzisz o farbach imperity? jak używam odcieni 911 z 10.00 na wodzie 12% i do tego glutek mixtonu niebieskiego i efekt super... lepszy niż igora 12 111 i montibello 1011 i joanna gołebi popiel z wodą 12%, kolor trwały jak na farby superrozjaśnijące, po około 4 tygodniach nadal ładny... mniej chłodn ale ładny... polecam te mieszankę szatynkom. kondycja po farbie imperity extra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie sa takie sobie- zwyczajne. zdecydowanie wole igore.
      montibello ujdzie.

      Usuń
  7. ok ,dzięki
    w takim razie spróbuje tą allwaves
    i zdam relacje jak wyszła:-)
    buziaki i pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś farbowałam się Joanną, jakimś blondem, ale nie pamiętam jakim. Z ciemnymi nie miałam do czynienia, ale ten wyszedł bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy stosowalas kiedys bunny farbe joanny golebi popiel z utleniaczem 12%?Korci mnie ten odcien tylko czy na odrosty jasny braz zlapia?

    OdpowiedzUsuń
  10. złapać złapią ale na ciepło...
    nie będzie chłodno na tak ciemnych wlosach.

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie na jasnym szatynowatym odroście z tendencją do rudych tonów joanna gołębi popiel z wodą 12% daje ładny beżowy blond, tyle, że farbę nakładam na suche włosy a nie jak w iunstrukcji na mokre i trzymam 50 minut na odroście i jeszcze 10 na całości, aha farba daje fajny efekt ale po 2 tygodniach odrost robi się w kolorze starego złota. szczerze to ta farba daje najlepszy efekt z wszystkich sklepowych inne dają rudy blond u mnie a ta daje jasny beż. to jest chyba najbardziej popielata farba wśród sklepowych farb. nawet większość profesjonalnych nie daje tak fajnego efektu u szatynek. polecam jak ktoś często farbuje włosy, jak rzadko to lepeij zrobić najpierw kąpiel i po zmyciu kapieli farba na mokre włosy na 40 minut z wodą 6% lub 9%, na podkładzie z kąpieli farba jest trwalsza niż na wodzie 12%.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odcienie Twojego szwagra i kolegi wyszly zarabiscie.Wlosy pieknie lsnia ciekawe jak z trwaloscia tych farb bo mam kiepskie doswiadczenie z ta akurat farba choc moze ciemne odcienie dluzej beda sie chlopakom trzymaly niz np blondy czy czerwienie.A jaka polecasz bunny farbe superrozjasniajaca aby rozjasnily wlosy z poziomu 5 na odcien znosnie powiedzmy niekurczakowaty a jasny blond ??

    OdpowiedzUsuń
  13. No patrzyalam na te odcienie superrozjasniajace z alfapharf-u i maja bardzo ciekawe odcienie blondu:)Do tego woda 12% czy 9 % na te moje jasno szatynowate wlosy??

    OdpowiedzUsuń
  14. ale poupiększałaś chłoptasi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. hej blond bunny mam takie pytanie... czy po kapieli rozjaśniajacej muszę czekać aż włosy wyschną czy mogę nałożyć od razu na takie wilgotne włosy osuszone dokładnie ręcznikiem farbę mimo, iż na opakowaniu jest napisane "nakładać na suche włosy"? pewnie resztki wody na włosach obniżają oksydant z mieszanki koloryzującej więc nałożyłabym superrozjaśnijącą farbę zamiast z wodą 6% to z wodą 7,5%, co radzisz? nie chce mi się czekać aż włosy wyschną i suszyć suszarką tym bardziej nie chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze powinnas robic tak jak kaze producent w ulotce,jesli na suche wlosy farba-to na suche i po co kombinowac?

      Usuń
  16. a czy farba czarny bez ma poświate koloru fioletowego ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to klasyczna czern o mocnym polysku jakby srebrnym.

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*