czwartek, 8 marca 2012

Nasze babskie święto, czyli... Dzień Kobiet!

Każdego roku z utęsknieniem czekam na to święto...
Ma dla mnie nadzwyczajną moc i magię.
Pamiętam, że odkąd "stałam się" kobietą, mój kochany tata zawsze składał mi życzenia i czule całował w czoło albo policzek. I miał dla mnie jakiś słodki drobiazg. Kochałam te chwile... Niestety od 11 lat nie ma go przy mnie, a rzadkie telefony zza oceanu nie są w stanie ukoić mojego bólu i tęsknoty, ale tak chciało życie i muszę się z tym pogodzić.
Zawsze będzie moim najdroższym aniołem stróżem...
Mój drugi anioł, kochany dziadek dla którego byłam i jestem oczkiem w głowie, nigdy nie pamięta ważnych dat, ale gdy tylko zobaczy w tv jakiś reportaż albo usłyszy o Dniu Kobiet w radiu- to zaraz do mnie dzwoni z życzeniami ;) Uwielbiam tą chwilę, czułam się zawsze taka ważna dla niego...
Dziś mam też 3 anioła stróża przy sobie, jest nim mój ukochany A. od 9 lat. Zawsze pamięta o każdym święcie, które ma dla mnie jakiekolwiek znaczenie- urodziny, imieniny, rocznice itp. i zaskakuje mnie niespodzianką trafiającą w mój gust- dosłownie czyta mi w myślach! To fenomenalne, że ja nic nie muszę mówić- wie jakie lubię ciuchy, kosmetyki- bardzo często dostaję od niego tusze do rzęs Astora, kwiaty i perfumy ;)- kwiaty (kocham róże!), książki, filmy... no wszystko wie o mnie.
Ciekawe co dziś dla mnie przygotuje? Może się Wam pochwalę ;)

Także kochane kobietki- moje czytelniczki- Wszystkiego naj z okazji naszego święta, które niech trwa cały rok!

Czy dla Was dzisiejszy dzień ma również znaczenie jak dla mnie?
Co dostajecie od swoich ukochanych? Pochwalcie się proszę.
Buziaki!
Ps. I obyście dziś dostały jak najwięcej tego co stanowi szatę graficzną tego wpisu 




9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Bunny! :) :*

    To miłe święto, jednak dla mnie nie ma aż tak dużego znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczenie danego święta najczęściej przychodzi z czasem, niespodziewanie... dla mnie już się takim stało, dla ciebie może jeszcze będzie ;)
      dzięki!

      Usuń
  2. kocham kwiaty <3
    my dzis wieczorem wyjdziemy na kolacyjke czyli takie moje male swieto, ze nie musze gotowac :)
    zyczenia moj M zlozyl mi juz rano...czy beda kwiaty to okaze sie wieczorem?
    Tobie rowniez zycze dzis wspanialego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ze względów praktycznych wolę róże w doniczce <3
      ale i ciętymi nie gardzę.
      to milutkie macie plany!
      mój też życzenia składał mi rano klęcząc przy łóżku, ale o ile pamiętam- ofukałam go, że mnie budzi ;)
      dziękuję!

      Usuń
  3. Wszystkiego naj naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego kobitki! :) Dla mnie to święto ma znaczenie, odkąd prawdziwie kocham. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego Bunny!:) Oby Ukochany był jak najdłużej oraz spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wpis. :) widzę że dzień udany :D
    pozdrawiam i gratuluję wszystkich trzech mężczyzn:*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*