wtorek, 20 marca 2012

Londa 18 świetlany blond + 12/9 perłowy blond

Hejka Kochani!
Pięknie dziś prawda? Prawdziwa ciepła, słoneczna wiosna!
Kocham taką pogodę! Wróciłam już z długiego spacerku z moją Lolą i z zakupów przy okazji.

Dziś na tapecie mieszanka Londy- 18 świetlany blond i 12/9 perłowy blond.
Skąd takie połączenie? Testerką była nasza kochana wizażowa asiabb1983, która ma ciężko rozjaśnialne włoski, mimo natury ciemny blond, bo wpadają zawsze w żółte tony albo odrost żółknie/rudzieje niedługo po farbowaniu.
Ta mieszanka miała temu zaradzić i genialnie sobie poradziła! Kolorek idealnie pasujący naszej Asi! Rozjaśniła odrost do w miarę chłodnego koloru i poradziła sobie z poprzednim żółtym odrostem.
Asia robiła mieszankę pół na pół z oksydantami z londy 12/9, ale to raczej bez znaczenia które dacie, bo mają 9%.
Asieńka mega zadowolona, włoski miękkie i błyszczące.
Mnie podoba się bardzo a Wam?
Ps. Asiu jeśli mnie czytasz... wróć do nas! Całuję! ( Ty będziesz wiedziała o co chodzi...)

                                                              przed
                                                               po


31 komentarzy:

  1. mnie się bardzo efekt podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cud miod i orzeszki!:-)Czy srebrna plukanka z Deli pomoze ochlodzic wloski takie jak ma Asia na pierwszym zdjeciu?Poniewaz mam dokladnie to samo na swoim czerepie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm a zawsze z niedowierzaniem ogladam w sklepie te Londy bo zawsze wydaja mi sie za ciemne.
    I tak samo jak modelka szybko zolkna mi włosy mimo ciemnego blondu natury-4,fotka od gory bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. żeby kolor nie rudział polecam spray koloryzujacy subrina w kolorze gołebi szary, psika się na wilgotne włosy, nie zmywa się już go wodą, fajnie, lekko nawilża włosy, można przedłużyć sobie o pare tygodni okres od farbowania do farbowania. Efekt: stonowany blond, zniwelowany efekt rudawego blondu.

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście, super sobie poradziły te Londy :)

    i ja też chciałam się przyłączyć do prośby bunny - Asieńko, jak nas czytasz to wróć do nas na wątek :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Blondbunny mam pytanie jestem blondynką- średnią, mimo, że moje włosy są dość jasne jak fryzjerka mi farbuje włosy to zawsze odrost wychodzi mi rudawy i niekiedy musi powtarzać koloryzację, tzn. nakłada coś, żeby tego rudawego odcienia się pozbyć. Dziwne, nie? niby mam jasne włosy ale jakieś dziwne, moje znajome farbują włosy na blond a są ciemnymi blondynkami i szatynkami a uzyskują ładny blond. Może winny jest mój pigment, podejrzewam, że może on być lekko rudawy bo ten mój naturalny kolor ma ciepły odcień no i mam piegi. Czyli co mam zrobić? Popielata farba? jaką polecasz? Chce kolor średni popielaty blond ale nie średni jak z opakowania farb bo tam średni blond to dla mnie brąz, chce kolor jak Socha może ciut chłodniejszą wersję, aha też mam ten spray z subriny tyle, że mglisty szary i jest świetny, to nim się ratuje po wizytach u fryzjera. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprobuj pofarbowac palette naturalny blond albo jasny blond jakis- rudo nie bedzie ;)
      mysle ze uzywa za slabych farb na twoje wlosy.

      Usuń
    2. Włosy naturalne mam średni złoty blond. latem nawet podchodzi pod jasny... moja fryzjerka użyła na moich włosach farby superrozjaśnijącej matrix naturalny blond i uzyskałam rudawy blond n odroście, do tego fryzjerka twierdzi, że użyła wody 12% i mimo to złapało tak jak złapało. Potem mi nałozyła jakiś toner żeby to stonować i było lepiej. To mówisz, że palette da radę. Ja osobiście nic do palette nie mam, bardzo trwałe są... spróbuje jasnego blondu z palety Anka

      Usuń
  7. Hejka bunny.Pytalam Cie ostatnio o kolor golebi farby palette do 24 myc.I bylam zdziwiona i zaciekawiona wiec wyslalam zapytanie do biura obslugi klienta firmy henkel o to jakiej mocy ma utleniacz ten odcien i czy rozjasnia wlosy w odpowiedzi otrzymalam :"Szanowna Pani,
    Stężenie wody utlenionej w Palette Color Shampoo 310 kolor golebi wynosi w developerze 3%, czyli po zmieszaniu obu komponentów na włosy aplikowana jest mieszanka, w której całkowite stężenie wody utlenionej wynosi 0,86%. Wobec tak niskiej zawartosci H2O2, produkt ten nie działa rozjasniajaco, a jedynie tonuje wyjsciowy kolor włosów.

    W razie kolejnych pytań lub watpliwosci proszę o kontakt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szamponetki maja zazwyczaj 3-6%. moze teraz pozmieniali, pamietam ze kiedys bylo tak, ze te do 24-28 myc mialy 6...

      Usuń
  8. witam blond bunny, jestem zielona w sprawach technicznych z dziedziny fryzjerstwa, ale czy dobrze rozumiem, że efekt zdjęć z posta to użycie pół na pół farb londa 18 i 12/1 dostępnych w drogeriach bez użycia jakichś wód utleniających?? I gdybym na mój wyjściowy kolor po dekoloryzacji podobny do wyjściowego koloru z posta nałożyła jedynie farbę 18 też uzyskałabym podobny efekt??
    Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź!

    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  9. chodziło oczywiście o odcień 12/9 ;)

    Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mieszasz pol tubki jednej i drugiej farby albo obie cale i do tego oksydanty z jednej lub obu farb.
      uzyskasz podobny efekt.

      Usuń
  10. Witaj prosze o pomoc;) mam włosy rozjaśniane na odrosty położyłam farbę joanny szlachetna perła no i mam rodą poświate jak ja zlikwidować? nie jest ona tak intensywna jak u koleżanki , i też nie chciała bym tak mocno rozjasnic włosów jak wyszło po zmieszaniu tych dwoch kolorow z londy
    jaka farbe uzyc najlepiej sklepowa zeby ochłodzic te ródosc ? wystarczy ten swietlany blond? czy zmieszac te dwa kolory ale krócej trzymać? RATUJ MOJE WŁOSY POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieszaj te londy i bedzie ladnie.
      albo jaka popielata- loreale, garniery, wellaron.

      Usuń
  11. Weszłam przypadkiem ;) wpisałam w Google Londa 18 bo właśnie trzymam farbę na włosach, ciekawe co mi wyjdzie ;) Twój kolor jest przepiękny właśnie taki chciałabym uzyskać ;) chyba następnym razem również zmieszam tak jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Bunny - planuję zrobić tak jak wyżej bo mam taki sam kolor odrostu, czy szampon Joanna Ultra Color System ochłodzi bardziej kolor? Czy działa tylko na włosach rozjaśnianych rozjaśniaczem?
    Obecnie mam farbowane na jasny blond żółtawy (farba) i parę razy użyłam go i nic, nadal żółto.
    Nuśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te szampony fioletowe nadaja tylko platynowy polysk i robia jasniejsze biale pasemka na najjasniejszych wlosach, ale nie licz ze zmieni ci kolor z zoltego na chlodny czy bialy...

      Usuń
    2. Dzięki ;)
      A jest w ogóle jakaś farba o odcieniu platynowym która dobrze chwyta odrost taki jak powyżej? Wypróbowałam Garnier, Garnier był platynowy popielaty na całej długości oprócz odrostów, Londa daje mi żółtko zamiast platyny.
      Chodzi mi o taką farbę bym nie musiała włosow traktować rozjaśniaczem.
      Nuśka

      Usuń
    3. palette c10 platynowy blond.
      a jesli nie to nie ma innych... chyba ze profesjonalne.

      Usuń
  13. witaj! jestem zachwycona twoim blogiem-tyle tu konkretnych informacji i recenzji! może mogłabyś mi pomóc? od lat robie pasemka,moje naturalne włosy to ciemny blond lub nawet jasny brązik.zastanawiam się czy uda mi się osiągnąć kolor świetlany blond? moim marzeniem jest jakiś naturalny beżowy,piaskowy blondzik w chłodnej tonacji... jaką farbę powinnam wybrać? ANETA71

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uda ci sie ale profesjonalna farba np alfaparf.
      piaskowe i bezowe to cieple odcienie a nie chlodne!
      pokaz jakies foto co chcesz uzyskac- link.

      Usuń
  14. witam. miałam kiedyś rude włosy ale zechciałam wrócić do swojego koloru ciemnego blondu, rozjaśniłam rude i położyłam szampański blond londy, potem spodobał mi się właśnie ten świetlisty blond położyłam go i tragedia nie wzięło tak jak trzeba odrostów i nie wiem czy teraz położyć go jeszcze raz na odrosty czy wziąć jakiś inny kolor blondu i czy to złapie i będzie równo;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjecia na mojego maila jak to wyglada bo nie jestem jasnowidzka....

      Usuń
  15. Bunny, a jaki to jest "szampański blond" w ogóle? To chłodny czy ciepły czy jaki?
    Ilona

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*