sobota, 1 września 2012

Porady, porady...

Moi mili czytelnicy!
Bardzo proszę o uszanowanie zasad panujących na moim blogu- porady, rady i rozwiazywanie problemów indywidualnych osób na maila!
Ponieważ mam miękkie serce to odpisuje w komentarzach, ale dalej robimy śmietnik...
Z dniem dzisiejszym koniec- nie będę publikować ani odpisywać w komentarzach pod notkami w sprawie waszych pytań o farby i porad co nałożyć, bo wyszło to i to...Możecie wysłać maila, to nie jest wielka trudność.
Ostrzegam...
Udanego weekendu Kochani!
Wasza wredna bunny

9 komentarzy:

  1. Z jednej strony to dobrze, ponieważ blog będzie bardziej przejrzysty, ale z drugiej to źle, bo gdy dziewczyny pytały o farby i porady, to reszta też z tego korzystała:-( ale uszanuję w pełni Twoje warunki;-)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decyduje sie na taki krok dlatego, ze ciagle widze komentarze czy w mailach teksty w stylu- czytalam to gdzies na twoim blogu ale nie wiem gdzie... itp.
      no i stale pytacie o to samo w kolo macieju i czasem juz naprawde mam doła jak musze milionowy raz odpowiadać na te same kombinacje farb...czy te same pytania jakie maski, odzywki polecasz...
      staram sie robic wszystko jak najprzejrzysciej dla Was, robie zakładki (strony) i widzę, że albo to za mało albo mam leniwych czytelników czasem ;(
      Poza tym zarzuca mi sie w mailach, że wybieram osoby ktorym odpisuje szybciej i te co musza poczekac, ze np szybciej odpisze jak mi kros napisze w komencie niz na maila a to nie prawda, bo zwykle posiadówke na kompie zaczynam wlasnie od poczty ;)
      chce to jakos wyregulowac i zeby bylo lepiej ;)
      dyskusje w komentarzach niech beda dalej, ale na temat o jakim jest notka, a nie ja pisze o moich zwierzakach a ktos mi tu z farba wyskakuje...
      troszke musze was zastopowac.
      nie miejcie bardzo za zle ;)

      Usuń
    2. Dobra decyzja-popieram!-bo tematy się mieszają:-(-bez ładu i składu-post właśnie o zwierzaczkach widze-klikam w komentarze-a tu...porady odnośnie koloryzacji-całkiem nie na temat...ciężko się czyta ;P-Joanna.

      Usuń
  2. oczywiście dostosuje się, ale szkoda :P zawsze to można podpatrzyć, zobaczyć, no i szybciej jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądra decyzja:) wreszcie! to prawda że temat jest np. o włosach blond , a dziewczyna piszę że nie wyszła jej ruda farba;/ nareszcie będzie ładnie , na każdy temat prawidłowe komentarze i odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo....szkoda ;-(((((((((
    Joasia.

    OdpowiedzUsuń
  5. A moim zdaniem dobrze!!! Blog faktycznie będzie przejrzysty - jak się chce dany kolor to trzeba kliknąć w danym miejscu i już, a jak notka o odżywkach to w odżywki itd., bo gdy nie śledzi ktoś blogu non stop to nie będzie czytał wszystkich notatek, tylko te, które go interesują ;) Ja od niedawna (kilka miesięcy) goszczę na tym blogu i ja już się obeznałam ale nie zawsze potrafię znaleźć odpowiednią odpowiedź Bunny, gdyż są porozrzucane, także bardzo dobrze, że będzie porządek - tak jak chce tego Bunny :)
    aga

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*