czwartek, 21 listopada 2013

Aktualizacja Alfaparf evolution cube 11.21

Witajcie!
Tak jak obiecałam, postarałam się o częstsze publikacje.

Dziś pragnę pokazać Wam piękno chłodnych blondów alfy na włosach moich najbliższych blondyn ;* Kylie i Czekoladowo.
Włosy dziewczyn naprawdę zachwycają i zapierają dech, są moimi żyjącymi dowodami na to, że dobrze dobrana farba jest w stanie dać efekt prawie białych blondów i pomóc w utrzymaniu dobrej kondycji włosów.

Ale co ja tam będę przynudzać ;D
Zapraszamy! KLIK!


15 komentarzy:

  1. bardzo ładne kolory :) ja mam aktualnie depresje wlosową i od trzech miesiecy wielgachny odrost, bo nie mam pomyslu co dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej bunny.W poprzednim poscie w komentarzach pytalam sie Ciebie o to czy moge zmieszac farbe Alfaparf profesjonalna razem z Alfaparf Alt moda.O to sklad Alfy Alt moda: AQUA(WATER),CETEARYL ALCOHOL,STEARYL ALKOHOL,PROPYLENE GLYCOL,PEG-40HYDROGENATED CASTOR OIL,CETEARETH-50,LAURYL ALCOHOL AMMONIA,MYRISTYL ALCOHOL,COCAMIDOPROPYL BETAINE,SODIUM SULFITE,LIMONENE,PARFUM(FRAGRANCE),EDTA,ERYTHORBIC ACID,ETHANOLAMMINE,POLYQUATERNIUM-22,BISABOLOL,LINUM USITATISSIMUM (LINSEED) SEED OIL,P-PHENYLENEDIAMMINE,RESORCINOL,P-AMINOPHENOL,2-METYLRESORCINOL,GERANIOL,CITRONELLOL, 2,4-DIAMINOPHENOXYETHANOL HCL, M-AMINOPHENOL.

    OdpowiedzUsuń
  3. A to skladniki farby Alfaparf profesjonalnej z tym,ze odcienia 11.11 poniewaz pudelko z odcienia 9 wyrzucilam:( ale moze sklad byl podobny... AQUA,CETEARYL ALCOHOL,CETEARETH-50,STEARYL ALCOHOL,PROPYLENE GLYCOL,AMONIA,LAURYL ALCOHOL,PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL,COCAMIDOPROPYL BETAINE,MYRISTYL ALCOHOL,PARFUM,DECYLTETTRADECANOL,EDTA,SODIUM SULFITE,ERYTHORBIC ACID,POLYQATERNIUM-22,BISABOLOL,ETHANOLAMINE,DIMETHYLPABAMIDOPROPYL LAURDIMONIUM TOSYLATE,GLYCERIN,OLETH-5 PHOSPHATE,DIOLEYL PHOSPHATE,PENTYLENE GLYCOL,SODIUM HYALURONATE CROSSPOLYMER,TOLUENE-2,5-DIAMINE SULFATE,M-AMINOPHENOL,2,4-DIAMINOPHENOXYETHANOL HCL,2-METYLRESORCINOL Lilly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, a jakie odcienie chcesz pomieszać?
      wydaje mi się, że nic złego stać się nie powinno, ale ja bym tego nie zrobiła na kimś obcym, jeśli bardzo by mnie "przypiliło" to na sobie, bo to zawsze odpowiedzialność.
      sklepowe alfy są delikatniejsze i maja oksydant 9%, więc sądzę, że nie powinno być jakiejś masakry, tylko nie mieszałabym np. superrozjasniającej 11tki ze zwykłą pojaśniającą blond.

      Usuń
    2. Nie nie blond kroliczku,zadne 11-stki mieszac nie bede:-)Ja mam juz cale wlosy rozjasnione rozjasniaczem do poziomu 10tki kurczakowej.Niestety dla mnie poziom 10 to stanowczo za jasno, i za cieplo.Chcialabym teraz zmieszac profesjonalna Alfaparf nr 9 z Alfaparf Alt moda nr 8, ale tej 8ki to chcialabym dodac 1/2 tubki na cala tubke 9 aby nie wyszlo za ciemno + 3 cm mixtonu fioletowego.Aha proporcje mieszania w jednej,i drugiej sa takie same tzn 1:1,5. Na 3% te zmieszane farby beda wyplukiwac sie wolniej z biegiem czasu niz na 6%,tak??Lilly

      Usuń
    3. mysle ze mozesz sprobowac co wyjdzie, nie wiem tylko czy nie lepiej dokupic 8 z evolution dla spokojnego sumienia...
      na 3% kolor bedzie b. nasycony, wyplukiwanie sie koloru to kwestia indywidualna i tego co wlosy przeszly...

      Usuń
    4. Moze jednak Cie poslucham i dam sobie spokoj z ta 8 Alt moda.:)Sprobuje wymiec w drogerii ta 8 na 9.1.Pojutrze poloze ta 9tke profesjonalna Alfy z dodatkiem 3 cm mixa fioletowego i 3%.A czy ten odcien 9.1 moge polozyc spokojnie za jakies 1,5 tyg na cale wlosy bez obawy o zielen??Lilly

      Usuń
    5. jeżeli włosy nie są poniszczone to nic złego nie wyjdzie. wszystko co chłodne mozesz kłaść.

      Usuń
  4. Czyli jest szansa ze golebi popiel z joanny wychodzi podobnie? Bo tez probnik jest taki szary
    Ala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. golebi wychodzi szary i wychodzi ciemniej.

      Usuń
    2. Bunny, a jesli mam wlosy po rozjasnianiu, w kolorze pomaranczu ciemnego(no taki rozjasniony.ciemny braz wiadomo.zwykle podobnie na kazdym.wychodzi)
      I na ten pomarancz naloze golebi popiel to ci moze wyjsc?
      Zgasi tylko ta miedz czy nada jakis zimny kolor ?
      Kaja.

      Usuń
    3. będzie brudny kolor i może całości rudego nie pokryć, generalnie jak rudy jest ciemny to najlepiej kłaść ciemną farbę albo rozjaśniać włosy jeszcze raz- o ile wytrzymają...

      Usuń
    4. Dziekuje :) sa po dwoch kapielach rozjasniajacych kolor wscieklej mandaryny, raczej jasnej niz ciemnej. Kondycja dobra ale nie nlbede rozjasniac bardziej. Tak z ciekawosci pytalam jaki by wyszedl myslalam ze szybciej bedzie polozyc od razy golebi niz np ciemny blond i go chlodzic potem znow.
      Wiec nie. Dziekuje:) kaja.

      Usuń
  5. Na próbniku kolor świetny, no co wy :D
    Ja o takim moge tylko pomarzyć...
    Farbowałam wczoraj 6.1 (przedtem pigmentacja 6.0, bo miałam rozjaśniane), włosy miałam rude (ale nie pomarańczowe), myślałam ,że tak ciemny blond pokryje rudości, no i przecie miał być popiel...
    wyszedł mi piękny ZŁOTY brąz :D
    i co ja mam zrobić? wiem, że się spierze szybko, ale czemu popiel nie zgasił rudości?

    kaguya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale makabra ;D
      a jestes pewna ze to byl popiel niebieski?
      a nie szary, zielony, szaro-zielony, szaro-niebieskawy, szaro-fioletowy itp.?
      bo ja tak to widze niestety...
      ja bym to tonowala czyms mega zimnym...

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*