wtorek, 30 lipca 2013

Zaproszenia ślubne

Dzisiejszy post będzie dotyczył kolejnej ślubnej kwestii jaką jest wybór zaproszeń ślubnych.
Jeśli chodzi o moje zdanie, to uważam, że zaproszenia powinny być "charakterystyczne" dla młodych, pokazywać ich "wyjątkowość" jako pary. Odradzałabym utarte schematy w stylu białych zaproszeń z obrączkami lub gołąbkami...po kilku latach miło będzie powspominać swój "wielki dzień" wpatrując się w pamiątkowe zaproszenie.

Ja z moim A. mieliśmy od razu takie samo zdanie w tej kwestii.
Chcieliśmy kupić zaproszenia na miejscu tzn. w Lublinie, bo lubimy widzieć co kupujemy, mieć możliwość dotknięcia, w naszym wypadku również zaprojektowania kartek oddających nasze uczucia ;) Najpierw przejrzeliśmy chyba z 10 segregatorów niczym księgi ;D Dopiero po odnalezieniu właściwej "okładki" przeszliśmy do dalszego projektowania. Postawiliśmy na kolor mocnego różu holograficznie odbijającego światło na fiolet. Do tego artystyczne ażurkowe wycięcia i kremowe wnętrze.
Taką możliwość dało nam SQL 
W punkcie obsługi pracowała przeurocza dziewczyna, uśmiechnięta, zorientowana, cierpliwa i wesoła- trochę pożartowaliśmy i pośmialiśmy się. Potrafiła nam profesjonalnie doradzić i bezbłędnie zrobiła wersje roboczą naszego projektu.
Czas oczekiwania na nasze zamówienie wyniósł 2 czy 3 dni ;) naprawdę takiego expresu się nie spodziewaliśmy. Ceny są przystępne- zależne od tego jak bardzo ozdobny jest projekt, z jakiego materiału i ilości sztuk. Takie ładne podstawowe zaproszenia można kupić już około 2zl za sztukę ( to oczywiście na mój gust).
Na maila otrzymuje się gotowy projekt do akceptacji, po akceptacji zaproszenia są drukowane i gotowe do odbioru w punkcie po otrzymaniu telefonu od pracownika.
Polecam firmę z całego serca!

Wybaczcie powycinane fragmenty z datą i naszymi danymi, ale wiadomo- internet ;)
Jak Wam się podobają?
Wolicie klasyczne zaproszenia czy bardziej nietypowe?




30 komentarzy:

  1. Fajnie, że macie podobnie na imie :D Adriana i Adrian :) zaproszenia fajne, ja w większości które mam w szufladzie jako pamiątki to właśnie białe lub ecri z jakimiś obrączkami, itd. także stosunkowo rzadko zdarzają się jakieś "inne" wyróżniające się zaproszenia, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tych naszych imion to wszyscy na początku się śmiali, że się dobraliśmy ;D A teraz jeszcze będziemy mieć takie same nazwiska to już w ogóle!
      Też zbieram wszystkie zaproszenia ze ślubów jako pamiątki ;3
      wydaje mi się, że młodzi często boją się przesadzić i wolą wybrać bezpieczną klasykę.

      Usuń
  2. My mieliśmy proste zaproszenie, ale inne od tradycyjnych. Z prostokątnej kieszonki za wstążkę wyciągało się kartkę z zaproszeniem. Na zaproszeniu był kwiatowy wzór i ogólnie wszystkim się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te wasze zaproszenia. A te ażurkowe wzorki, super ;) My mieliśmy takie bardziej tradycyjne, ale też według naszego własnego wzoru. Pozdrawiam ;* ankaa86

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie zaproszenia;) Niestety TJ nie chciał zgodzić się na różowe i wybraliśmy takie:
    http://www.invite-art.pl/loris/5.JPG
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale czad, ze macie takie same imiona :) zaproszenia bardzo w moim guscie, eleganckie, z klasa, ale niebanalne. Ja sama swoje drukowalam, cielam, wiazalam i mialam niezla frajde. Super, ze trafiliscie na mila obsluge :)
    AnaBelle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tez ciekawa opcja samemu robic zaproszenia, urocze <3

      Usuń
  6. Nawet ladne. Mnie sie tylko kolor srodka nie podoba-jasny zbyt klasyczny. I ten kolor rozowy fioletowy fuksja ? Nie widze dokladnie odcienia. Fajna tylko kokardka i wzor azurkowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest kameleon- fuksja- bordo, odbija swiatlo na fiolet-niebieski.

      Usuń
  7. kurcze, moja siosta miała identyczne!ale inne imiona;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladne!
    Nasze tez byly nietypowe bo w formie kartki z kalendarza, w sephi i oczywiscie z naszym zdjeciem- takie troche retro.. milo sie na nie patrzy po 5 latach:-P
    aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslelismy nad opcja z naszym zdjeciem...ale nie, to nie w naszym stylu ;)

      Usuń
  9. Ciekawe zaprosznia, mnie też bardziej podobą się takie nietypowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm, jej macie z partnerem takie same imiona? :D bo nie wiem czy dobrze doczytałam (słabo widać bardzo), ze Adriana i Adrian? chyba, ze to zbyt prywatne to przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. o dopiero doczytałam,ze rzeczywiście, w ogole lubię imię Adriana choć myślałam, ze masz jakies bardziej pospolite ale pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalne :D i ten kolor-piękny! śliczne te wzorki,dodają lekkosci przy nasyconej barwie-kokardka subtelnym dopełnieniem.Cudne:D ogromnie mi się podobają :D Napatrzeć się nie mogłam.Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  13. ps.a jak tam zdrówko?już lepiej? Joanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję joanno, już lepiej ;* generalnie chyba tak strasznie źle reaguję na stresy ;( teraz prowadzi mnie już gastrolog, mam lek na jelito drażliwe i jest poprawa znaczna.
      to mile że pytasz ;*

      Usuń
  14. Ale zeście sie dobrali, nawet imionami:)

    Zaproszenia bardzo ladne, lubie z takim ażurkiem, w dodatku kolor mocny to nie zginą w stosie listów z poczty:)a co do przyklejanych obraczek/gołabków to bałabym sie,ze odpadną w kopercie.

    Ale widzę tez miałas z tym roboty- ja tam nie przywiązuje do zaproszeń wiekszej wagi, mam juz wybrane ale to było lapu capu pierwsze z brzegu i wybrane, na allegro zamawiam bez zadnego pietyzmu hehe.

    Ja zaproszeń nie zbieram, moze dlatego nie skupiają mojej uwagi, jedyne czego nie lubię to glupawych wierszyków w stylu; ,,gościu miły, prezentów nie dzwigaj, niech zmieszcza sie w kopercie.." itp. blabla;/. Dla innych to praktyczne, dla mnie- w złym guście.


    Ale się rozgadałaaam..;/
    **Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobaly mi się na allegro tylko balam się, że tak jak z sukienką trafilam kulą w płot, tak wymarzone zaproszenia okaża się tanimi kartonikami ;x wolelismy nie ryzykować...
      my też nie mamy ani listy prezentow, ani nie sugerujemy co kto ma nam kupic/dac.
      podchodzimy do tego, że najważniejsza jest dla nas obecnosc bliskich, prezenty potraktujemy jak pamiątki, milą niespodziankę.

      Usuń
  15. Ada i Adek:D Fajnie to brzmi:)Gratuluję ślubu ale przede wszystkim gratuluję tak wielkiej miłości:) nie każdy ma to szczęście na nią trafić:)
    Monique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada i Adi ;) raczej tak funkcjonujemy ;)
      dziękuję ;*
      myślę że ci, którzy wierzą w milość na cale zycie to na nią trafią <3

      Usuń
  16. w życiu bym nie pomyślała, że fuksjowe zaproszenia mogą być tak ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie sie nie podobaja. Za grzeczne, za slodkie. Ja tam wole jakies kontrowersyjne, szalone. Takie na widok ktorych babcie zlapia sie za serce z szoku : D

    OdpowiedzUsuń
  18. Są piękne!!! Na pewno ja nie wybrałabym takiego koloru, no bo mnie znasz :-D ale nie da się ukryć - naprawdę cuda, chciałabym takie dostać hihihihi :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku piękne są <3 naprawde podobają mi sie niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*