wtorek, 30 października 2012

Palette Salon Colors 10-2

Hej Kochani!

Debiut nowej farby od Schwarzkopfa na moim blogu rozpocznie 10-2 jasny popielaty blond Palette Salon Colors.
Farba zawiera aplikator, co ułatwia jej nakładanie na włosy ( zwłaszcza pomocne przy odrostach).
Oksydant w farbie ma 9% i dlatego, farba polecana jest do włosów nie ciemniejszych, niż ciemny blond.
Producent obiecuje efekty koloryzacji jak w salonie fryzjerskim, czyli kolor lśniący, naturalny, trwały.
Jak jest w rzeczywistości?
Farbę należałoby ocenić na duży plus pod względem jakości- nie jest mocno śmierdząca amoniakiem, nie piecze zbytnio w skórę głowy, kolor wychodzą piękne, naturalne, wielowymiarowe (efekt pasemek, refleksów w zależności od bazy). Jest jednak jeden poważny minus... to jak ta farba obchodzi się z włosami... bardzo je przesusza, moje obie modelki zgodnie stwierdziły, że doprowadzenie włosów do miękkości i gładkości po koloryzacji trochę im zajęła i obie są na NIE.
Kolor piękny, nie żółknie, nie rudzieje ale jakość włosów po... koszmarek.
Zdecydowanie wolą jakość włosów po Palette naturals i intensive...także niestety, to co nowe nie zawsze jest lepsze, może producent z czasem coś z tym zrobi ;/

Jako modelki czekoladowoo ;* i pasibrzucha ;* z bloga: http://leniwakuchnia.blogspot.com/

Pasi potrafi wyczarować niesamowite pyszności mniam!
Czeko podmieniła utleniacz w farbie na 12% ( ma ciężko rozjaśniające się odrosty, bała się rudości).
Obu modelkom wyszedł piękny, chłodny kolor, przy czym odrost wyszedł dobrze, a długości nie naciągnęły nadmiernie szarości.
W moim odczuciu kolor ten jest przepiękny, przecudowny i w ogóle naj ;) To mój ukochany odcień ;)
Podsumowując- polecamy wypróbować farbę by mieć o niej swoje niezależne zdanie. To, że moje 2 modelki tak zareagowały na nią, w sensie przesuszu włosków nie znaczy, że ty również musisz tak zareagować.

Jak podobają się Wam włoski moich blondyn?

                                                               
                                                           Pasibrzucha




                                                            
                                                            Czekoladowoo









33 komentarze:

  1. znajaąc moje włosy to napewno sie przesusza takzę nie mam nawet co startowac ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolory wychodzą ale ja niestety przez palette zniszczyłam włosy i więcej na pewno nie użyję farby tej firmy :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekty śliczne :) Tylko szkoda, że wysusza :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, nie dość, że moje kudełki mają zaszczyt teraz widnieć w galerii bunny, to jeszcze dostałam w gratisie reklamę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ;P ja nigdy nie zostaje dłużna za przysługi ;*

      Usuń
  5. Właśnie ciekawi mnie 'efekt' tej farby bo teraz jest w promocji w Rossmanie za 13,99 :P

    Farbowałam Palette Deluxe i byłam zadowolona ale od jakiegoś czasu zmienili formułe i 'nie rozjaśnają' mi odrostów tak jak bym chciała o_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. probuj, moze akurat tobie posłuży ;) jeszcze jak promocja, mniej szkoda jak nie bedziesz zadowolona w razie co oczywiscie, niz jakbys miala za nia zapłacić koło 20zl w cenie normalnej ;/

      Usuń
    2. Dwa dni temu robiłam farbą Marion Platynowy blond z wodą 12 % .. i włosy nie są platynowe - beżowe. :P
      W sumie musiałabym dać zdjęcia bo sama jestem zszokowana :D

      Poluję na ta z Palette albo z Syoss. Muszę jeszcze zrobić śledztwo w kolorach :P

      Usuń
  6. A czekoloadowo jaki miala wyjsciowy kolorek??Uff dobrze,ze nie kupilam.A zastanawialam sie czy wziasc ja do koszyka w rossmanie:-P Kaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czeko miala jakis jasny popielaty garniera 111 czy a10 z palette... cos takiego.

      Usuń
    2. ja najpierw robiłam a10, potem jakas mieszanke, garnierem 111 z 12 % robilam ostatnim razem. Oczywiscie sam odrost:D

      //czeko

      Usuń
  7. piekne kolorY!! szkoda,ze przesuszaja,bo to juz odpada u mnie na starcie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt po robi wrażenie, piękne równe kolory. Szkoda, że susza po :(

    OdpowiedzUsuń
  9. te 2 pierwsze zdjęcia Pasibrzuchy z kolorem wyjściowym to naturalny kolor czy włoski były już farbowane ? marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze zdjęcie to ok. 3 tygodnie po farbowaniu Palette 219, drugie już po 10-2 (widać różnicę w jakości i spuszeniu włosów, niestety). Kolory przekłamane, bo w łazienkowym oświetleniu, ale zależało mi na pokazaniu efektu przed i po :)

      Usuń
    2. wloski juz farbowane- wczesniej palette 219.

      Usuń
    3. to niesamowicie Jej wyszło! Kolor wyjściowy wydaje się być dość ciemnym blondem,myślałam,że farba farby nie rozjaśni..

      Usuń
    4. Pasibrzucho przekłamane w którą stronę- włoski jaśniejsze czy ciemniejsze w realu ? Powiem Ci,że kolor wyszedł Ci cudny! Jaki jest Twój naturalny ?

      Usuń
    5. Dziękuję :) W łazience kolory wyszły sporo ciemniejsze, tak naprawdę bazowo było chyba na poziomie 11 (tak, Bunny?), tylko że już odrobinę żółtawo. Naturalne mam na poziomie 6/7, trudno mi to dokładnie ocenić, bo od lat nie widziałam swojego odrostu więcej niż 2 cm ;P

      Usuń
    6. poziom 11 tak tak ;) jak zolknie to spada na 10.

      Usuń
  10. Odcienie czyściutkie,chłodne-piękne:D- Może tylko rozjaśniajace powodują nadmierne przesuszenie?
    Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyszło cudownie, używałem na klientce ciemnego złotego blondu wyszedł tak, jak powinien, wcale nie był rudawy a kondycja bez zmian, moze rozjaśniające po prostu niszczą mocniej. w przypadku ciemnego blondu, na całości było mnóstwo refleksów wielotonowych

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszło! Szkoda tylko że włoski ucierpiały :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale kurcze muszę to napisać - Czeko jakie już ma długie włosy! :) nie są to może najgęściejsze włosy na świecie :) ale kurczę no jestem pod wrażeniem, bo wyglądają naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? szaleje nam blondyna, ja zazdroszcze ze ma takie proste i gładkie te wlosy ;3

      Usuń
  14. Czy dziewczyny robiły malaks na długości czy trzymały jakiś czas ? u mnie na długości wychodzi na miodowym blondzie bardzo popielato (malaks za słaby),ale niestety obecanki producenta,że rozjaśnia o 2-4 tony wcale nie są prawdą,włosy wydają się nawet przez tą szarość ciemniejsze :| missy

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezuuu :D Czeko po prostu cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z ciekawości sięgnęłam po tę farbę jak tylko pojawiła się na półkach i to był błąd - na długości totalne srebro za to odrost rudawy... I to w tym odcieniu, którego nie lubię,bo jeszcze zimny zniosę, ale to było takie nie wiadomo co. Drugi raz się tym nie umaluję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Próbowałam tego odcienia miesiąc temu i jestem bardzo zadowolona. To jedyna farba, dzięki której mam naprawdę popielaty blond o jakim marzyłam. Wszystkie inne rzekomo zimne, srebrne, popielate blondy wychodziły mi ciepłe, lub żółtawe. Mam naturalnie średni blond, ale ciepły, lekko rudawy, dlatego tak trudno było mi osiągnąć upragniony efekt. Mam bardzo długie, proste włosy, wypadały przed farbowaniem i nie wiem jakim cudem, ale po farbowaniu wypada ich o wiele mniej. Włosy są minimalnie suche, wystarczy zaszaleć z odżywkami i wszystko wraca do normy. Mam piękne refleksy i naturalny kolor. Chyba wreszcie trafiłam na "moją" farbę. : )

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyszlo ;) ja do farb palette się zraziłam niestety

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Bunny:)
    Czas poświąteczny sprzyja studiowaniu Twojego bloga;)
    Bunny myślisz,ze ta farbka z 12% oxy jak w wypadku Czekoladowoo, byłaby dobrym zamiennikiem za dawne Palette( Twoja mieszanka przed zmianą)?
    Oglądałam ostatnio,juz miałam brać az wypatrzyłam na polce w Kauflandzie jeszcze stare 219 i a10 i kupiłam 4,zeby sie nie przeterminowały choć ostrzyłam pazury na wiecej;D i wczoraj robiłam kolor znowu piękny jak dawniej i wlasnie identyczny jak Dziewczyny wyzej, wiec może byłby całkiem spoko.A Ty bedzisz nią robić? Przestraszyłas mnie,ze niszczy bardziej;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że salon colors mocno wysusza i to nie jest dobry zamiennik.
      nowa intensive i nowa naturals od palette jest duzo przyjazniejsza dla skory ;)
      ja salon colors nie planuje testowac na sobie, bo jestem pod wrazeniem odswiezonej linii intensive i naturals ;)

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*