wtorek, 16 października 2012

Alfaparf evolution of the color cube 3D tech 9.13

Hej Milusińscy!
Dziś pokażę Wam efekty koloryzacji nowym Alfaparfem, odcień 9.13 czyli beżowy jasny blond ( w palecie alfy również określany jako piaskowy).
Specyfika tego koloru polega na tym, że jest to blond popielato-złocisty. Jedni takie blondy beżowe kochają, inni nienawidzą.
Beże są kolorami bardzo naturalnie wyglądającymi, minusem jest to, że zwykle odrosty wychodzą ciut cieplej niż długości i mogą mieć rudawy poblask, natomiast długości łapią dość mocno na szaro, więc trzeba uważać jak długo trzyma się na nich farbę, zwłaszcza gdy włosy były już wytrawione wcześniejszym rozjaśnianiem ( jasna baza, pasemka, balejaż itp).
Oczywiście szarość z długości się umiarkowanie spiera w ciągu 2 tygodni.




Mam 2 nowe modelki:

Dorotę- która chciała uzyskać naturalny efekt na balejażu, chciała po prostu uzyskać coś zbliżonego do swojej natury, żeby móc rzadziej farbować włosy. W jej wypadku farba 9.13 została zastosowana z oksydantem 6%. Kolor wyszedł jak dla niej ciut za chłodny, ale nie było tragedii.






i KaMisię- która marzyła o kolorze zbliżonym do Jennifer Aniston. W jej wypadku farba została położona na jasną bazę z poprzednich farb blond, a że miała odrost ciemny blond to z oksydantem 9%.
KaMisia niestety z efektu zadowolona nie była, żałowała zapatrzenia się we włosy Aniston ;) Teraz będzie powracać do wcześniejszego koloru naturalnego jaśniutkiego blondu. Fotki KaMisi robione są telefonem, stąd troszkę gorsza jakość, za którą przepraszamy ;)







Obie modelki początkowy kolor uznały za szaro-gloniasty i cieplejszy rudawy na odrostach.
Nie dziwi mnie to, jeśli ktoś nigdy wcześniej nie "nosił" beżu na poziomie 8-9 to może przeżyć mały szok...
Wiem jednak, że na pewno znajdą się również zwolennicy tych odcieni.
Ja osobiście choć nie lubię beży czy piasków, to efekty dziewczyn uważam za ładne i bardzo naturalne.
Sami oceńcie ;)

37 komentarzy:

  1. Zgadzam się-efekt naprawdę świetny:D Takie naturalne,nasycone i ciepłe odcienie-pięknie współgrają z urodą-Joanna.
    ps.ciekawa jestem czy sklepową farbką mozna uzyskać podobny odcień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciezko...jak juz to czymś z L'Oreal...ale identycznie nie będzie i będzie większy kłopot z ciepłym odrostem.

      Usuń
  2. Mnie beż pomógł na glona :) ale o tym tutaj każdy wie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło :) Na 2gim zdjęciu 2giej modelki mam wrażenie że widzę panią Aniston bokiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, drugie i trzecie zdjęcie KaMisi bardzo anistonowate :)
      Mnie się podoba, będzie jeszcze ładniej po kilku myciach :)

      Usuń
  4. Wg mnie oba kolory są przepiękne. One z resztą ciut się zmyją, będą na bank jaśniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor ;) bardzo mi się podoba, najbardziej u pierwszej modelki, bardzo naturalnie wyszło.
    Bunny czy to co napisałaś o beżowych blondach tyczy się odcieni wszystkich firm? Kiedyś robiłam perłowy blond z Londy i odrosty wyszły rudawe reszta piękna platynowo piaskowa tylko te odrosty paskudnie wyglądały :( i przy tym odcieniu z Londy tylko i tak wyszło inne wychodziły ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większosci firm, na pewno gdzieś istnieje jakis wyjątek...ja nie spotkałam póki co.
      być może londa jest za slaba na twoje odrosty po prostu.

      Usuń
  6. a gdzie na internecie można zaleźć tą farbę? mogłabyś podać mi jakiś link? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepach internetowych i na allegro np. ja nie bede tu dawac linkow bo nie faworyzuje sprzedawcow ani nie wspolpracuje z nikim kto sprzedaje te produkty.

      Usuń
  7. Bunny.Moja siorka chce pofarbowac wlosy farba ce ce zloty braz nr 4.3.Niestety problem tkwi w tym,ze kolor najciemniejszy firmy ce ce z odcieni zlotych to 5.3 czyli jasny zloty braz.Siorka powiedziala zeby wolala sredni zloty braz bo ten jasniejszy za jasny:(.Czy robiac ten jasny zloty braz 5.3 na wodzie 3% otrzymam ciemniejszy ten ktory ona chce 4.3??Kaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. średni zloty braz wyjdzie jej jak czern z zoltym polyskiem...
      niech bierze 5.3 z oksy 3% i nie kombinuje zbytnio ;)
      nie otrzymasz nim 4 poziomu, ale i tak będzie ciemno.
      mozecie ewentualnie z natura 4 zmieszac...

      Usuń
  8. KOLORY PIĘKNE BANNY znów dziś z przyjemnością oglądam, czy mogę zadać ostatnie pytanko, na które w hurtowni a ni nigdzie nie dostałam do tej pory rzetelnej odpowiedzi chodzi o farby alfaparf teraz zafarbowałam 11.10 i jestem zachwycona u mnie w końcu pokryła odrost ,który po a 10 palette wychodził rudawy ale bardzo mnie interesuje do czego jest w tych farbach sprzedawany jako osobna tubka tzw. wzmacniacz rozjaśniania czy to jest rozjaśniacz czy jakieś dodatkowe wzmocnienie jak nie ma np: farby która mnie interesuje nadmieniam że zainteresowałam się nim gdyż chciałam wcześniej pofarbować 1010ss, ale już nie było i dlatego wziełam 11.10 czy 11.10 jest ciemniejsza od 1010ss? Błagam bunny odpowiedz bardzo mi zależy proszę... Kasia z Opola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzmacniacz rozjasniania zawiera dodatkowe substancje rozjasniajace w wypadku, gdy zadna z farb sobie nie radzi i trzeba dodawac farbie mocy- ja tego nie stosuje, bo to dodatkowo niszcz wlosy.
      11tki z cube 3d sa jak dawne ss- maja duza sile rozjasnienia. 11.10 jest jasniejsza troszke, ale bardzo podobna.
      jesli farba poradzila sobie z odrostem to nie kombinuj nic ze wzmacniaczem.

      Usuń
    2. Dziękuję Bunny zawsze można na Ciebie liczyć, dzięki Tobie tyle mam wiedzy na temat rozjasniania włosów,że nie ma porównania do tego gdy pierwszy raz zdeydowalam się a pasemka u fryzjera a iemno łatwo się farbuje ale na jasno to już większy kaliber serdeczne dzięki za podpowiedź jak tylko uda mi się wychodować coś fajnego z moich włosów to dostarczę ich historię i zdjęcia na razie brak odpowiedniej jakości zdjęć i nie tak do końca zadowalajace mnie moje włosy skutecznie uniemożliwiają mi przesłanie jakiś fajnych fotek ale jeszze wszystko przed nami jak tylko będę miała możliwość zrobienia fajnych fotek automatycznie prześlę niestety nie będzie to szybko ale do wiosny napewno pozdrowionka i jeszcze raz dzięki wielkie K z Opola

      Usuń
    3. Bunny sorki ,że jeszcze mam czelność ,ale bardzo mnie nurtuje jeszcze jedna sprawa błagam czym się różni 11.10 alfy od 11.20 niby wiem że to popiel a to fiolet, ale jak popiel mi pokrył odrost, to czy jak go nie będzie to mogę także wziąść 11.20 i czy to mi też pokryje czy zostawi rudość, nadmieniam ,że 11.10 zrobiła to idealnie włosy naturalne mam na poziomie mniej więcej 5 taki popielaty jasny brąz, ciemny blond i 11.10 zrobiła mi prawie platynkę o lekko żółto kremowym zabarwieniu, pytam dlatego,że nigdzie nie widziałam fotek tej 11.20 na modelce w pojedynkę, bez dodatkowej farby ciekawe jak ona sama wychodzi i jeszcze jedno czy alfaparf farbę można po otwarciu i wyciśnięciu połowy tubki drugą połowę przechować jakieś 3 tygodnie, czy jest to nie możliwe ? Jeszcze raz serdeczne pozdro...K z Opola

      Usuń
    4. nie moze byc 11.20- bo bedziesz miec prawdopodobnie zoltawy odrost. jak juz to 11.21.
      mozesz trzymac zakrecona tubke i 3 miesiace ;)

      Usuń
  9. Prawie identyczny kolor wyszedł mi po Syoss średni blond.Odrost wyszedł ciepły,lekko rudawy,a pasemka na długości lekko szare.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj bunny.No coz rzeczywiscie nie kocham tego koloru choc z dlugosci sie wyplukal .Postanowilam nic nie robic teraz z wlosami tym bardziej ze alfaparf (+wcale nie szczypala)nie pokryla kilku doslownie siwych wlosow ktore mam.Bunny co gdybym polozyla cos bardziej naturalnego moze.9.01 czy 10.01 na 9% ?pokrylaby ten "rudawy"? A moze voila by lepiej pokryla siwe(kilka doslownie)? Doradz cos naturalniejszego na ten 9.13 bo rozjasnianie odpada... KaMisia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokrylaby do beżu chyba ze dasz mocniejszy popiel 9.1.
      ale z 9.01 powinnas byc zadowolona bo nie lubisz szarego przeciez ;)

      Usuń
  11. Bunny, jak uzyskać taki PRAWDZIWY jasny popielato-złocisty blond jak ma tutaj Beyonce w tym linku:

    http://www.plotek.pl/plotek/1,78648,5993043,Beyonce_nie_chce_miec_dzieci.html

    Bo to chyba popielato-złocisty jest?
    Bardzo mi się podoba i chciałabym taki uzyskać na swoim ocieplonym już jasnym blondzie.
    Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to jest popielato-zlocisty blond na dlugosci ma 9.13 a odrosty popielaty blond poziom 8.
      majirel, alfaparf... sklepowki. znajdziesz cos podobnego ;)

      Usuń
  12. Dziękuję za odpowiedź, Bunny ^.^
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorek :) Ja chciałabym mieć taki odcień ale na poziomie jasnego brązu... jak moża stać się Twoją modelką ?:) Żebyś też doradziła i pomogła? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisac do mnie, zaproponowac wspolprace- ze chce sie zostac u mnie modelka, zapytac o porade ;) ja nie gryze, smialo ;)

      Usuń
  14. Na 6% (modelka nr 1) wyszło jaśniej niż na 9% (modelka nr 2) ???

    Piter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, poniewaz modelka 1 miala jasniejsze wlosy naturalne a modelka 2 ciemniejszy odrost i mocno wytrawione juz wlosy- wiec mocniej przyjely farbe.

      po wyplukaniu sie nadmiaru farby, modelki uzyskaly jednakowy kolor.

      Usuń
  15. dziękuję Pani za wyczerpującą odpowiedź.
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
  16. Bunny, ja ostatnio farbowałam włosy kolorem 9.32 (nakładałam to na wypłukany wellaton 8/0, który wyszedł z zieloną poświatą - gdy już udało mi się ją wymyć prawie do końca (czasem zauważam zieloną poświatę, ale tylko w świetle jarzeniowym - w normalnym i dziennym kolor jest normalny) nałożyłam właśnie odcień 9.32. Mam taki ciepły beż, i teraz CZY MOGĘ ZAFARBOWAĆ WŁOSY KOLOREM 9.13 Z MAJIRELA? Nie wyjdzie mi jakaś zieleń? Bo tego boję się najbardziej a powiem Ci, Bunny, że po samych popielach często mam zielony efekt końcowy.
    Niemniej jednak 9.13 bardzo mi się podoba na palecie, bo to taki chłodny beż, no ale wolę Ciebie zapytać niż potem utonąć w rozpaczy nad zielonymi włosami....
    Liczę na szybką odpowiedź, Bunny.
    Viola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. viola mysle ze mozesz sprobowac ale pamietaj ze chlodne beze maja taki ziemisty poblask. zielen ci nie wyjdzie ale poblask w sztucznym oswietleniu na pewno.

      Usuń
  17. Ziemisty poblask??? Ojej, Bunny, normalnie wiesz co? Uratowałaś mnie przed błędem, bo ziemistego efektu to ja nie chcę. To ja może jednak dla bezpieczeństwa jakąś "naturę" zrobię - rozważam alfaparf, bo widzę, że polecasz ;-))
    Dziękuję Ci, Bunny jak nie wiem co. Naprawę.
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kolor Doroty, ale jak uzyskać taki efekt balejażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo zrobic najpierw balejaż i pokryc pozniej farba albo zrobic balejaż z 2 farb blond.

      Usuń
  19. Mam pytanie. Ile czasu trzymała farbę na całej długości modelka nr 2?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*