środa, 4 lipca 2012

L'Oreal Majirel 8.13 + 8.31

Hej Kochani!
Dziś przedstawię efekty metamofrozy Agatki ;* wizażowej Agatau88, którą już znacie z mojego bloga również.
Agatka, podczas ostatniego roku co najmniej, trwała przy jaśniutkim blondzie chłodnym z jaśniejszymi refleksami- najczęściej alfaparf, lub wella koleston poziomy 10/11.
Pod wpływem letniej opalenizny, żółknącego czasem odrostu i koloru, szybko widocznego odrostu, szczypiacej farby na 9-tce podjęła decyzję z prędkością światła- że czas się przyciemnić tak, by uzyskać cieplejszy i naturalnie wyglądający efekt.
I jak też wymyśliła, tak też natychmiast zrobiła ;p ku olbrzymiemu szokowi naszego blond teamu.... o_O
Nie powiem, decyzja odważna, tym mocniej, że jakieś próby przyciemniania w przeszłości trącały wieczną zielenią.... Ale ryzyko opłaciło się.
Agatka została poddana najpierw krótkiej pigmentacji majirelem 8 z 8.3, a następnie pofarbowana odcieniami beżowymi z majirela poziomu 8.
Na długości włosów nałożono jej 8.31 jasny blond złocisto-popielaty, a na odrost 8.13 jasny blond popielato-złocisty.
Dlaczego tak? ponieważ beże z tego poziomu zazwyczaj wychodzą złoto-rudawe, gdyby nałożono jej ciepły beż na odrost to skończyłaby ze świecącym rudym odrostem.
Cała procedura bodajże na oksy 6%, jak coś to sprostuję....
Efekt? Po-wa-la-ją-cy! Nie jestem zwolenniczką naturalnych odcieni, zawsze zadaję sobie pytanie- po co naśladować naturę? Lepiej nie farbować wcale!, jednak ten kolor u Agatki mnie urzekł i muszę Wam powiedzieć, oglądając jej fotki z buzią- wygląda jakby się w takim kolorze urodziła! Nawet jej brwi cudownie zgrywają się teraz z włosami.
Po całym zabiegu włoski przesuszone, ale to da się zregenerować.
Podsumowując- warto ryzykować, rzucać się na głęboką wodę zmieniając odcień o 180stopni z zimnego na ciepły- tylko mądrze! Może się okazać, że jesteście typem urody, do którego pasują oba odcienie tak jak moja bohaterka postu ;)
Jak Wam się podoba?









67 komentarzy:

  1. wyszlo super a mam pytanko nasza miss Marcelina Zawadzka ma piekny kolorek blond ,mysle ze poziom 8 plus jakies refleksy ,czy mozesz mniej wiecej napisac jak uzyskac taki odcien np firma loreal ? obecnie mam poziom miedzy 9 a ciut 8 cieplejszy odcien lekko chlodny ale z przewaga ciepla-taki bezyk ,pozdr i czekam na odp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakies foto bo z tego co widze to ona nosila cieply braz, zloty blond i popielaty blond wiec nie wiem o ktory ci chodzi.

      Usuń
    2. http://facet.interia.pl/dziewczyny/marcelina-i-rozalia-blizniacze-miss-zdjecie,iId,695955,aAId,50101

      Usuń
    3. tu jest to zloty blond poziom 9 i 10- wymieszane.
      czyli 10.3 z 9.3.

      Usuń
    4. dziekuje Ci bardzo ,bardzo ;* pozdr Lora

      Usuń
    5. Z jaka woda i w jakich proporcjach powinny byc te farby wymieszane? Może to byc majirel ? Pozdr Milka

      Usuń
    6. jak majirel to 1:1.5 oksy.

      Usuń
    7. Odcień 9.3 i 10.3 w proporcjach 1:1.5 ;) napewno ?
      Milka
      Ps woda 9% wystarczy? Mam już rozjasnione włosy

      Usuń
    8. tak na pewno.
      oksydant zalezy jak ci sie rozjasniaja ale 9% powinno starczyc na odrost, a jak masz rozjasnione dlugosci to na nie na 6%.

      Usuń
  2. fajny ten kolor po myciu sie zrobil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie sie najbardziej tez wlasnie taki spierajacy podoba ;)

      Usuń
  3. nawet fajny kolorek, chociaz tez nie lubie naturalnych odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor po tych 2 myciach. też się zastanawiam nad takim złocistym blondem, ale narazie nieśmiało sięgnęłam po jasny perłowy blond loreal feria. zobaczymy co wydzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o 360 stopni to powrót do punktu wyjścia - chyba chciałaś napisać 180 :) Ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak tak, slonko mi przygrzalo haha juz poprawiam ;)

      Usuń
  6. Cześć Bunny jak znosisz te upały?:)Mam do Ciebie pytanko ooczywiście:-P.Chodzi mi o kolor gołębi szampon do 24 myć Palette bez amoniaku.Kiedyś wysłałam zapytanie na maila do firmy henkel pytając jaki % ma utleniacz dodany do tego szamponu ,na zaszetce pisze,ze ma 0%,producent odpisał meilem,ze ma 3% i,ze nie rozjasnia tylko tonuje, a ty kiedys pisałaś,ze ma 6%.Załóżmy,ze ma te 3% jak pisał przedstawiciel henkela:)Zastanawia mnie co stało by sie gdybym zwiekszyla ilosc utleniacza poniewaz kremu koloryzujacego jest 50 ml a emulsji aktywujacej 20 ml i dodała inny 4,5% lub 6% w proporcji 1:1.Czy kolor wyszedlby wtedy trwalszy i powolniej by sie wypłukiwał??No i czy z wyższym i w większej ilości utleniaczem rozjaśniłby 2 cm odrost ciemny blond(byle nie na rudy)?Karolinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszmarnie... ja nie z tych co kochają gorąco...źle się czuję, słabo mi ;/ lubię tak do 25 na plusie.

      ja sie nie upieram, że on ma 6%, może ma i 3...choc zdaje mi sie ze do blondow daja 6...
      kolor na pewno nie bedzie trwalszy i jak zwiekszysz ilosc utleniacza wyjdzie wrecz gorzej- bo rudo! rozjasnisz wlosy wiec beda rude a farba nietrwala nie bedzie w stanie tego pokryc.
      nie polecam ci tak eksperymentowac, to juz lepiej sobie uzyj z joanny golebi blond naturia- on jest trwaly.

      Usuń
  7. tak polecam joannę gołębi popiel wychodzi extra, ma wodę 9% EWKA

    OdpowiedzUsuń
  8. hej bunny ja Ci kiedyś pisałam, że jestem średnio zadowolona z igory royal 9,5 111 ale jak Ci powiem jaką głupotę zrobiłam, ostatnio patrze na opakowanie tej farby a tam jest proporcja mieszania 1:1 a ja pomieszałam go ostatnio 1:1,5 może dlatego wyszedł zbyt ciepły? jak myślisz? nie wiem co mnie napadło, że taką głupotę zrobiłam, rutyna mnie zgubiła a farbuje włosy już tyle lat i nigdy mi się to nie przytrafiło, hehe, aha i teraz rodzi sie pytanie, mianowicie ta 9,5 111 ma proporcję 1:1 natomiast ta 12 111 1:2, jakbym chciała zmieszać te odcienie to jaką proprcję zrobić mieszanki farb do wody utl? ty mi kiedyś pisałaś 1:2 ale to dlatego, że ja Ci napisałam, że ta 9-tka ma proporcję 1:1,5 a 12-tka 1:2. A jest inaczej: 9,5 ma 1:1 a 12-tka 1:2. Więc co radzisz? 1:1,5? EWKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze az takiego znaczenia to by nie mialo- igora jest trwala farba....
      teraz bym robila 1:1,5 jak chcesz je mieszac ;)

      Usuń
  9. a jak myślisz mieszanie tej 9,5 111 z 12 111 to dobry pomysł? chciałabym uzyskać coś pomiedzy tymi odcieniami bo 12tka dawała u mnie bardzo jasny blond a 9,5 średni blond więc myśle, że po ich zmieszaniu wyjdzie poziom 8 na moim ciemnym odroście poziom 4-5, jak myślisz wyjdzie coś możliwego? EWKa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z 12% robisz? to nawet moze ci wyjsc poziom 9/10.
      mysle ze bedzie dobrze.

      Usuń
  10. 12% tylko i wyłącznie i zawsze, 12% górą... też myśle, że będzie dobrze, tym bardziej, że mam ten ekstrakt intensywnie cedrowy i nie zawaham się go użyć (hehe), dodam do tej mieszanki ze 2 cm żeby niebieski nie wyszedł na kudłach EWKA

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmm to tak jak ja ciągle mi słabo i głowa pęka:-(Właśnie kusił mnie ostatnio ten gołębi popiel joanny:).Bunny nie wiem czy dobrze zrozumiałam...Czyli ten gołębi popiel Joanny mogę zmieszać z 3% utleniaczem w celu stonowania zbyt "ozłociałego" przez słońce koloru??Czy odrost 2 cm ciemnego blondu też weźmie na rudo??Bo dla mnie najlepiej to zeby ten odrost pozostał taki jaki jest tylko chciałabym stonować obecny zbyt ciepły kolor:)Karolinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. golebi zmieszaj z 6% utleniaczem- tak do blondow lepiej i nie bedziesz mocno szara i na 10 minut na wlosy.
      odrost postaraj sie wobec tego pominac przy nakladaniu farby.

      Usuń
  12. mam nierówny kolor włosów... nieumiejętnie rozjaśniłam sobie sama, poszłam do fryzjerki i mi rozjaśniła to co było nierówno ale wciąż widać różnicę i to mocno. z przodu mam jasny blond, z tyłu ciemny i rude pasemka gdzieniegdzie. nie chcę już sama nic z nimi robić bo boje się po prostu, jednocześnie do tamtej fryzjerki boje się tez iść bo znowu zrobi nieudolnie. czy jak pójdę do innego fryzjera to mi zrobi w końcu jednolity jasny blond, taki jak mam z przodu czy znowu będzie nierówno? co mam zrobić? czy jednolity jasny blond to coś nieosiągalnego dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z rozjasniaczem to tak jest, ze jak sie rozjasnia kilka razy to wychodzi nierowno. idz do fryzjera i powiedz ze chcesz wyrownac kolor ale farba.

      Usuń
  13. Witam
    Mam pytanko jaki kolor ma Jennifer Aniston http://kobieta.byc.pl/index.php?page=554&from=40&parent=550&id=5518 na drugim zdjęciu i jak taki uzyskać mam teraz blond włosy rozjaśniacz a mój naturalny odrost jest mysi blond szary popielaty???
    Monk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest bezowy blond czyli 9.13/8.13.
      poloz na wlosy 8.13 np z alfaparf z oksydantem 3% na dlugosci, a 9% na odrost.
      na odrost na 50 minut, na dlugosci na 20 minut.

      Usuń
    2. Dzięki :)

      Usuń
    3. Hej, i jak wyszedł ten kolor, był zbliżony do włosów Aniston? I czy na pewno na długość (na jasne włosy) farba 3%?

      Usuń
  14. Odcień FANTASTYCZNY :-) JOANNA.

    OdpowiedzUsuń
  15. hej,podoba mi sie odcien wlosow Malgorzaty Sochy ,jakim odcieniem najlepiej uzyskac taki kolorek ? mam jasny blond poziom 9 , Ann ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona ma najczesciej bezowe blondy z poziomu 8-9 czyli 9.13 lub 8.13.

      Usuń
  16. a to sam bezowy blond czy jakas mieszanka ? bo robilam 9,13 i z poczatku wyszedl bardzo popielato a pozniej po paru myciach ocieplil sie do zlota :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos jak balejaz blondow bezowych i popielatych 8-9.

      Usuń
  17. obiektywnie mówiąc kolor prze prze piękny, tyle, że dla mnie musiałby być chłodniejszy, nie pasują do mnie tak ciepłe kolory, natomiast Agacie bardzo pasuje, szkoda, że oczu nie widać to by można lepiej ocenić, generalnie kolor szalenie naturalny a to dla mnie duży plus. EWKA

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Bunny :)mam pytanko.. czy jeżeli chciałabym przyciemnić trochę włoski farbowane z poziomu 11 na 9 to powinnam odrost zrobić na wodzie 9% a na resztę włosów położyć farbę z wodą 3% czy 6% ? I po jakim czasie i na ile na całość? Chcę użyć farby alfaparf 9.21 I jeszcze jedno pytanie czy ten kolor wychodzi bardzo ciemny? bo chciałabym coś pomiędzy mieć nie białego ale też nie za ciemnego bo lepiej jednak czuję się w jasnych włosach :):) Pozdrawiam gorąco :) Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na reszte na 3%.
      najpierw na odrost i na ostatnie 20 minut na dlugosci.
      wychodzi dosc ciemny ale jak to 9- i mocno chlodno.

      Usuń
  19. hej
    Ja też chcę przyciemnić włosy. Proszę powiedz jaki to kolor z jakiego poziomu i jaki odcień? Idę do fryzjera i muszę mu powiedzieć jaki kolor chcę.

    http://www.fanpix.net/picture-gallery/kasia-struss-picture-15563509.htm

    http://www.2flashgames.com/photo/kasia_struss/Kasia_Struss_0003.htm

    Mam jeszcze pytanko co można zrobić aby kolory nie wymywały się do jaśniutkiego rudego albo aby zminimalizować ten proces?
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sredni blond popielaty 9.1 albo 7.1.

      zawsze beda sie wymywac do rudawego- bo farby tak sie zmywaja- po prostu koloryzowac wlosy co ok miesiac.

      Usuń
  20. Hej:)
    Właśnie przeeksperymentowałam pierwszy raz z farbą majirel i jestem zaskoczona tak ciemnymi efektami. Wyjściowe włosy miałam według palety jakieś 9 możne końcówki miejscami 10 (pasemka rozświetlające). Kopiłam sobie farbę 8 i 9.23. 6%oxy Zrobiłam mieszankę z 9.23 i odrobiną 8. nałożyłam na ciemniejsze partie bardziej żółtawe na odrosty. po 20 minutach nałożyłam niewielkie ilości 8 na jasne końcówki rozrobionej w ciepłej wodzie bez oxy. Na koniec nałożyłam całość mieszanki na cale włosy pozostawiałam do końca farbowania. Efekt: włosy wyszły na około 7 jasny brąz/ ciemny blond w zimnym odcieniu, a przy głowie kolor według palety około 7.23 taki rudawy. kolor na końcówkach wyszedł całkiem ładny przy głowie już mi sie nie podoba, jednak dla mnie jest to za ciemny kolor. Chciałbym wrócić do koloru 9 ładnego równomiernego jasnego jasnego blondu, w chłodnym odcieniu. Ten odcień z zimny beż 9.23 na próbniku wygląda bomba i taki najchętniej chciałbym uzyskać ale z klasycznego bardzo jasnego blondu(Ania Rubik na reklamie Apartu) tez byłabym zadowolona
    Pomożecie?
    Dziekuje i pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyj wlosy z tydzien nim cokolwiek zrobisz, teraz i tak nie wezmie... a odcien na pewno ci zjasnieje o ton.

      Usuń
  21. NATURALNIE MAM: taki kolor włosów jak ta dziewczyna tutaj:
    http://mahewka.pinger.pl/m/9002702

    AKTUALNIE MAM: o ton jaśniejszy blond

    CZYM: mam pofrabować, żeby wrócić do naturalek? Jakie oksy w przypadku profesjonalnych farb?

    Asia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że takie 8.4 badz 7.4. byłoby odpowiednie na oksy 3%.

      Usuń
  22. Albo co na nie nałożyć, żeby uzyskać taki cudny kolor?
    http://szafiarenka.pl/file.php?49,file=673994

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki wyszedł by odcien przy 8.30 + 8??

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi sie 9,3 i chciałam dodać 8. Jaki bylby odcien?

    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos jakby jasniejsza 8 ze zlotym polyskiem.

      Usuń
  25. Droga Buny, czy na mój farbowany miodowy kolor złapał by kolorek o numerku 9.3? Czy nadal bylby rudy kolor czy coś jasniejszego? Podobaja mi się bezowe blondy, tylko niewiem jaki :( Dla mojej cery raczej cieple odcienie (tak mysle- brazowe oczy, brazowe brwi, jasny braz wlosy(naturalne)) czy na odrostach 9.3 nie wyjdzie ciemniej niz na reszcie?? czy pomieszac jakieś inne farby jesli tak to jakie. Julita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłby bardziej zlocisty, choć troszke rudosci zostanie na pewno.
      powinno wyjsć równo. z oksydantem 9%.

      Usuń
  26. Ja mam troszkę inne pytanie, mianowicie mój kolor włosów jest taki średni mysi blond, kiedyś robiłam jasne blond pasemka ale 7 miesięcy temu je zafarbowałam na kolor ciemniejszy który prawie całkiem się już wypłukał. Od tego czasu nie farbowałam wcale, odrost mam duży ale prawie nie widoczny
    Teraz chciałabym tym moim mysim włoskom nadać taką lekko karmelkową poświatę, nie przyciemniać ich ani broń boże rozjaśniać i zupełnie nie wiem jaką farbę zastosować ponieważ nie chcę rudych, miedzianych włosów ani też typowo złotych tylko taki połysk karmelowy :)

    Myślałam nad kolorem praline z Schwarzkopf (tylko ponoć się bardzo szybko wypłukuje), nad szamponem koloryzującym karmelowy blond z Joanny (ponoć niszczy włosy :/) oraz nad farbą z Alfaparf 8.32 z jakąś domieszką może? a może Majirel? Czy woda 6% będzie odpowiednia? bo jak farbowałam Alfaraprem 8.1 na 3% to wyszły mi mega ciemne i teraz sie strasznie boję, że się to powtórzy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej zastosuj szampon koloryzujacy, bo farby karmelowe czesto wychodza pod rude i bedziesz niezadowolona.
      jesli zdecydujesz sie na trwala farbe to z 6%.

      Usuń
    2. Bunny jak myślisz, ten szampon z Joanny byłby dobry? :)Bo innego nie znalazłam w takim odcieniu
      Agata

      Usuń
    3. mysle ze tak, ale jesli nie bedziesz zadowolona to nie idz w farby trwale karmel bo tez raczej cie nie zadowolą. tego łatwo sie w razie co pozbedziesz.

      Usuń
    4. hmm w takim razie już nie wiem co robić :) chciałabym jakoś ocieplić ten mój kolor bo są takie szaro bure :/ i nadać połysku, tak mi się podobają u dziewczyn takie cieplejsze barwy :)

      Usuń
    5. dziękuję za radę :) dam znać jak już zafarbuję :)

      Usuń
    6. Kupiłam ten szampon ale zdziwiłam się strasznie, że ma on utleniacz 9% :| i w sumie kolor na wzorniku to taki piaskowy blond z karmelem nie ma za wiele wspólnego ale spróbuję, tylko dam wodę 6%, mam nadzieję, ze nie wyjdą żadne cuda..? Ale i tak kusi mnie ciągle ta p
      Pralina z Perfect Mousse :))
      Agata

      Usuń
    7. wyszedł mi bardzo ładny miodowy blond :D fakt, że liczyłam na cieplejszy wpadający w karmel, jestem zdziwiona, ze rozjaśnił mi tak włosy.., kolor jest ładny tylko chciałam bardziej karmelowy :)ale jest dobrze
      agata

      Usuń
  27. zapomniałam się podpisać :) Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  28. "8.31 jasny blond złocisto-popielaty, a na odrost 8.13 jasny blond popielato-złocisty"

    HAHAHA to mnie zawsze śmieszy w nazwach farb :) Nietrudno się pomylić :)

    Dlaczego związała te piękne włosy w niski kucyk ><??

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Anonimowe publikuję według mojego "widzi mi się" ;]
NIE dla reklam, spamu i braku kultury.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*