piątek, 29 czerwca 2012

Odżywka Joanna Z Apteczki Babuni wzmacniająca

Dziś recenzja odżywki do spłukiwania, naszej polskiej, dobrej Joanny ;)
Jest to moja ulubiona odżywka do mycia włosów (!) obok serii Naturia.
Odżywka Joanna Z Apteczki Babuni wzmacniająca ze skrzypem i rozmarynem do włosów cienkich, delikatnych, skłonnych do wypadania:





Dlaczego piszę, że ta odżywka służy mi do mycia? Ponieważ jako produkt bezsilikonowy jest zbyt słaba jako samoistna odżywka dla moich wymagających włosów. Nie jestem się w stanie na nią rozczesać, a włosy nie są wystarczająco gładkie i miękkie po użyciu jej wg przeznaczenia po myciu większością dostępnych szamponów.
Jako odżywka do mycia jest genialna! Włosy są mięciutkie, błyszczące, wygładzone, łagodzi skórę głowy, nie spiera farby, pięknie pachnie ziołami- choć jak dla mnie to zapach sosnowych szyszek ;P Konsystencja rzadka, mało wydajna, włosy ją dosłownie "piją".
Łatwo dostępna i w dobrej cenie- około 5zł za 300g.
Jako odżywka do mycia- spełnia obietnice producenta- stosowana zgodnie z przeznaczeniem niestety nie u mnie...
Ma przyjemny, krótki sklad, zawiera olejek z liści rozmarynu, ekstrakt ze skrzypu polnego, pantenol, dobre alkohole, ktore pośrednio nawilżają (zatrzymują wodę). Niemniej zawiera też alkohol denat i isopropylowy, więc nie wszystkie włosy będą ją lubić i nie polecam trzymać jej nie wiadomo jak długo na włosach.
Warto spróbować.
Dla mnie świetna- w ocenie 5+/6.

Znacie ją? Lubicie?

27 komentarzy:

  1. Hej Bunny :) Jaka farbą wykonać blond Jennifer Aniston http://www.idealnefryzury.pl/wp-content/gallery/karmelowy-blond-i-miodowy-blond-galeria/karmelowy-blond-i-miodowy-blond-galeria-18.jpg ? Ewentualnie coś tego typu http://www.kfd.pl/uploads/monthly_03_2012/post-173840-0-68204700-1332329333_thumb.jpg ? marunia

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze foto to bezowy blond poziom 9, cieply bez czyli 9.31.

    drugie foto to sredni blond lub blond poziom 8 naturalny, lub na pol z zimnym beżem czyli 8.13 zalezy kto na jakie wlosy farbuje.

    najblizsze tym efektom beda alfaparf albo majirel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomoc:)

      Usuń
    2. na moje to Ainston ma na poziomie 8 cieple refleksy ale faktycznie utrzymane wszystko w 8,31 lub 9,31

      Usuń
    3. mam pytanie odnośnie drugiego zdjęcia powyżej. Pół na pół 8 z 8,13 proponujesz? Mój naturalny to mysi blond, reszta miedziana na poziomie 9 chyba:) W takim razie też 8 i jaka wodę?
      Pozdrawiam, Petaludka

      Usuń
  3. Nie znam, ale wypróbuje:)

    AGATA

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla typu urody Wiosna 9N czy 9D z Renee Blanche?

    OdpowiedzUsuń
  5. hej bunny, mam już wszystko co mi bedzie potrzebne do farbowania a więc farby igora: 12 111, 9,5 111, 9,0 oraz ekstrakt cedrowy e-111, tylko teraz się zastanawiam jakie proporcje zastosować 12 111 z 9,5 111, chcę blond na poziomie 8-9, może 2 części 12-tki na 1 część 9,5? czy pół na pół? co lepsze? dodam, że naturalny odrost ma poziom 4-5.

    a na długość nałożyć 9,0 w proporcji 2:1 z 9,5 111 czy pół na pół? na długości mam poziom 9-10 i dosyć chłodny. EWKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakos nie mogę się przekonać do mycia włosów odżywką to chyba nie moja bajka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywki przeznaozone do włosów przetłuszczajacych się robią niezłe sianko z mojej peruki;-) dlatego unikam ich jak ognia-widziałam wersję z olejem rycynowym i żółtkiem-przymierzam się do wypróbowania:-)-aktualnie używam odżywek Ziaji-konkretnie z ceramidami i bardzo służy moim przesuszonym pasmom-godna polecenia jest też odżywka Henna Treatment Wax (Beauty Formulas)-czyni cuda:-)-Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Blond bunny śledzę Twojego bloga od dawna i muszę przyznać, że jest bardzo przydatny :)
    Mam teraz problem z farbą, więc postanowiłam zwrócić się do Ciebie po pomoc :)
    Mam na głowie odrost ( już dosyć spory ok. 15 cm) mysiego blondu, a reszta włosów jaśniejsza, gdzieś na poziomie 9, ostatnio aby wyrównać kolor na głowie ( nie chce już farbować odrostów) nałożyłam Casting perłowy blond 810 i miałam niemal jednolity kolor na całych włosach. Jednak casting bardzo szybko się wypłukał i wróciłam do punktu wyjścia... Teraz zakupiłam wellaton 8.1 jasny blond popielaty, jednak w domu sprawdziłam, że ma on oksydant 9% i boję się, że zamiast przyciemnić rozjaśni mi włosy. Czy mogłabym coś z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozcienczyc oksydant w wellatonie do 6%.
      innej opcji nie widze.
      jestes pewna ze on ma oksy 9? mnie sie zdaje ze 6...

      Usuń
    2. Na butelce jest niby napisane, że 9. Mam go rozcieńczyć zwykłą kranówką? Proporcje 3:1?
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Szampon do włosów z tej samej gamy Joanny -OKROPNY:(Plącze,wysusza.Odzywke z tej seri juz nie mialam odwagi kupic:-P.Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampony joanny niezle odtluszczaja i siankuja wlosy ;/
      ale za to potem dlugo sa czyste...
      cos za cos. ziolowe szampony zwykle placza i robia sianko- a joanna na takie sie upodabnia...

      Usuń
  10. Mam i szampon i odżywkę. Dla moich włosów też odżywka jest za słaba ;) bo włosy farbuję na blond ale szampon bardzo intensywnie pachnie i świetnie oczyszcza, używam do zmywania olejów ;)
    Bunny - która farba lepsza Londa Color Blend czy Londa Naturals?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obie dobre- zalezy jaki kolor chcesz- obejrzyj sobie palety.

      Usuń
    2. Jeszcze mam pytanko - mam włosy farbowane na rozświetlony blond z Wellatonu, czy jak pofarbuję Londą 12/9 nie wyjdą mi zielone pasma?

      Usuń
    3. Dzięki wielkie za odpowiedź ;)

      Usuń
  11. ciekqawa recenzja, moze wyprobuje, sluzy mi mycie wlosow odzywka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. jak skończę swoją obecną odżywkę to będę jej używać czeka na swoją kolej ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie ciężko rozczesać po niej włosy;/ ale tak poza tym bardzo ją lubie:) włosy są takie błyszczące i mięciutkie:D
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*