sobota, 8 czerwca 2013

Alfaparf evolution cube 3D 11.02 + 11.10

No i znalazłam chwilkę, żeby napisać dla Was kolejną notkę ;)
Dziś o mieszance farb profesjonalnych Alfaparf, odcienie 11.02 czyli super rozjaśniający blond irysowy blond i 11.10 super rozjaśniający popielaty naturalny blond.
Co nam wyszło, tzn. mnie i modelce Oli P.? ;*
Przepiękny, chłodny "baby blond".
Jest jaśniutko, chłodno, czysto...idealnie.
I to już na oksy 9% (modelka ma ciemny blond naturę) po 40 minutach.
Niesamowicie podoba mi się też cieniowanie włosów mojej Oli ;) Jak nie jestem zwolenniczką cieniowań, tak Ola wygląda przesłodko. Kiedyś moja sis nosiła podobną fryzurkę <3 Mam sentyment i już! ;)
A jak Wam się podoba? ;*








Ps. W ogóle to wszystkiego naj siostrzyczko ( chyba mnie czytasz?) z okazji absolutorium, gratulacje i jesteś najlepszą dziennikarką jaką znam :*** Jestem z Ciebie dumna!

25 komentarzy:

  1. Fiu,fiu...następna rewelacyjna mieszanka ;D no nie pogadasz,taki zaje fajny efekt ;P Jak dla mnie to mistrzostwo,Bunny :D Poważnie.
    Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor... *.*
    Szkoda że moje blondy po ostatniej wizycie u "najlepszej fryzjerki w mieście" zaczęły wychodzić zielonkawo i nijak da się to zwalczyć, inaczej brałabym się za poleconą przez Ciebie mieszankę ;)

    Lena

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ;D ale dla mnie za jasny i za ciepły, wyglądam w takich sztucznie ;(
    a co do cieniowania, przypomniało mi się jak pantene wypuścili serię "podkreślone cieniowanie" xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było! xD seria nadająca kształt włosom cieniowanym xd że sa takie wiesz "w ruchu"

      Usuń
  4. O, jaki ładny kolor! Będę musiała kiedyś wypróbować Alfę :) A fryzurka bardzo fajna, sama miałam kiedyś podobną (tylko musiałam modelować włosy, żeby się tak układały) i czułam się w niej rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, faktycznie miałam tak cieniowane włosy :D Ale faktycznie tak, jak Twojej Modelce zbierały mi się wycieniowane partie w strąki ;/
    Dziękuję Moja Kochana za życzenia :) :* :* <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! I to na 9%, wow:) cieniowanie faktycznie super, bardzo takie fryzurki lubię.

    AnaBelle

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie ! <3
    uwielbiam taki kolor włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  8. hej:) Myślę nad rozjaśnieniem włosów. Obecnie na głowie mam Cromatone 100+10.2, jasny stonowany blond. chciałabym jednak jeszcze jaśniejszy kolorek. Czy ten Alfaparf 10.02-irysowy jest ciepły? Po liczbie .02 domyślam się, że jest on ochłodzony lekko fioletem?? Potraficie wytłumaczyć mi opis "irysowy"? :))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. irysowy to chłodny odcień.
      jest jednak mniej zimny niż 11.20, taki delikatniejszy, dziecięcy.

      Usuń
    2. Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź :)) Mając włosy do ramion, ale bardzo gęste, bez odrostów (farbowałam 2 tyg. temu) wystarczy 1 tubka farby czy raczej nie? :)

      Usuń
    3. powinna wystarczyc, bo rozrabia sie 1:2.

      Usuń
  9. piękny blondzik :D
    aga

    OdpowiedzUsuń
  10. kochane jak mam sie tu do was dostac potrzebuje pomocy ilon77

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opisz swoja historie na forum wizaz pl, podforum pytania do fryzjerki- tu nie udzielam juz porad indywidualnych.

      Usuń
  11. Ślicznie wyszło.Ale przy twojej pomocy nie mogło być inaczej :-))Eveline1000

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie :) Twoje pomysły to więcej niż pasja i fach w rękach. zostałaś stworzona do blondu. Dziękuję jeszcze raz (ps. wiesz za co).
    Pozdrawiam
    Aśka (eugenika)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochane, a czy któraś próbowała mieszanki 11.02 i 11? Bardzo jestem ciekawa, jak by to wyszło na moich włosach - natura: ciemny blond na poziomie 6, które maja bardzo dużo trudnych do wypłukania żółtych pigmentów; a teraz po wielokrotnych farbowaniach - ostatnio Alfaparfem 11.02, ale już sprane - platynowy blond miejscami z fioletową, a miejscami z zielono-cytrynową poświatą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bunny, jak sądzisz, co wyjdzie? Marzę o takim kolorze, jak ma Iza po mieszance Alfaparf Evolution 10.21 + 10...

      Usuń
    2. 11.02 z 11 da leciutko chlodny, naturalnie wygladajacy jasny blond.
      nie wiem tylko czy taka mieszanka dalaby rade na wlosy ktore maja problem z mocnym zoltym pigmentem, byc moze lepiej byloby po 11.20 z 11.

      Usuń
  14. Dzięki, Bunny, za - jak zawsze błyskawiczną - odpowiedź! Wypróbuję najpierw 11.20 z 11. Spróbuję zrobić zdjęcia, ale nie ręczę za jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co ;) trzymam kciuki zebys byla zadowolona.

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*